Reklāma

Elektriskais Hummer testos pat pārspēj oficiāli norādīto sniedzamību

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

General Motors koncerna radītais Hummer EV Edition 1 ir auto, kas aprīkots ar sērijveida elektroauto lielāko bateriju paku – tās ietilpība ir 212,7 kWh. Šāda bateriju ietilpība faktiski ir pilnīgi pietiekama trīs normāla izmēra elektroauto, katram pa 70 kWh baterijai, taču šeit stāsts ir 4,1 tonnu smagu mašīnu.

Runājot par tehniskajiem parametriem, gandrīz trešdaļu svara veido tieši milzīgi lielās baterijas. Šis “Edition 1” modelis aprīkots ar trim elektriskajiem motoriem – vienu priekšā, diviem aizmugurē, kas kopā attīsta 1000Zs jaudu un 1626Nm lielu griezes momentu.

Medijs InsideEV’s ar šo mašīnu veica testu Mičiganas štatā ASV, pārvietojoties ar nemainīgu ātrumu 70 jūdzes stundā (112-113km/h), mēģinot noskaidrot, cik tad tālu varēs aizbraukt ar pilnībā uzlādētu bateriju. Laikapstākļi šādam testam bija teju perfekti – brauciena sākumā ap +21 grādu pēc Celsija, brauciena otrajā daļā jau ap +25…26 grādiem pēc Celsija, tiesa, daļu brauciena bija jāveic vieglā pretvējā.

Elektriskais Hummer testa veicējus patīkami pārsteidzis, ar pilnu bateriju nobraucot 552 kilometrus šādā ātrumā. Ja parasti elektroauto (arī ar iekšdedzes dzinēju aprīkoti auto) šādos testos tomēr atpaliek no oficiāli norādītajiem rezultātiem, tad Hummer pārspēja EPA norādīto sniedzamību ar vienu uzlādi par 22 kilometriem. Tas nešķiet daudz, taču laikos, kad elektroauto sniedzamība realitātē parasti par aptuveni 25% atpaliek no solītās sniedzamības, šis ir tiešām patīkams pārsteigums.

Vidējais patēriņš – 38,75 kWh/100km. Un mēs te vēl sūdzāmies, ja mašīna mūsu 1000km testos patērē 19-20 kWh/100km… Labi, labi, mēs nebraucam ar 4 tonnas smagām, 1000Zs jaudīgām mašīnām. Hummer jau pēc definīcijas kopš saviem pirmssākumiem ir milzīgs, izšķērdīgs, bezkompromisu auto, ko citiem iebāzt sejā. Šis pilnīgi noteikti ir viens no tiem elektroauto, kas uztaisīts tāpēc, ka autoražotājs tādu tehniski spēj uztaisīt un tādam atradīsies pircēji nevis tāpēc, ka General Motors ar elektrisko Hummer censtos glābt globālo klimatu. Neskatoties ne uz ko, elektriskais Hummer vismaz konkrētajā testā nodemonstrējis ārkārtīgi labu sniegumu, sasniedzot ceturto labāko rezultātu Inside EV’s vērtējumā.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Eggy Mega
25.09.2022 12:58

Un atkal Hummer iekāpis kravas auto sadaļā, vajadzēs C kategoriju, lai legāli brauktu, vismaz Eiropā 😁

Gundars
26.09.2022 12:37

…lai vadātu vienu rumpi ap 100kg dzīvsvarā, amerikāņiem noteikti vajag tankkuģa izmēra un jaudas aparātu. Nja..

Reklāma