Reklāma

Dacia vēlas saglabāt iekšdedzes dzinējus cik vien ilgi iespējams

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Rumāņu autoražotājs Dacia paudis vēlmi tirgot mašīnas ar iekšdedzes dzinēju tik ilgi, cik vien Eiropā tas būs iespējams, proti, vismaz līdz 2035. gadam. Tā kā Eiropas Savienībā jaunas mašīnas ar iekšdedzes dzinēju būs aizliegtas, Dacia neizbēgami būs jāinvestē elektroauto attīstībā, taču uzņēmums pēc iespējas ilgāk vēlas pieturēties pie izmaksu ziņā šobrīd konkurētspējīgākās iekšdedzes dzinēju tehnoloģijas.

Šobrīd Dacia ražo vienu elektrisko modeli “Spring”. Tiesa, pati Dacia šo mašīnu neražo, jo šī modeļa ražošana nodota ķīniešu Dongfeng rokās. Modelis gan izrādījies pietiekami veiksmīgs – 1. pusgada laikā Dacia pārdevis 20 tūkstošus vienību, kas sastāda 12% no visiem zīmola pārdotajiem auto.

Zināms, ka 2024. gadā ieradīsies nākamais Dacia elektriskais modelis, kas būs kaut kas līdzīgs pašreizējam Sandero. Tāpat 2024. gadā tiks pārtraukta Spring ražošana. Nākamgad ieradīsies Dacia Jogger ar hibrīda jaudas agregātu, aizņemoties tehnoloģijas no mātes uzņēmuma Renault. Domājams, ka arī elektroauto kontekstā Dacia daudz ko pārņems tieši no Renault.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
21.09.2022 12:11

Izskatās ka viņi paliks pēdējie Eiropā kuru auto vidējais aritmētiskais braucējs varēs arī atļauties.

Čiekurs
21.09.2022 15:28
Reply to  Krotow

Neesmu arī neko sliktu dzirdējis par Dacia. Ja gribi jaunu auto par saprātīgu cenu un negribi būt pirmais zīmulis ciemā, tad kāpēc ne. Katrā ziņā prātīgāks variants kā “mazlietots vācu premium”.
Ar kkādu mazo benzīna motoru un gāzi būs arī daudz lētāks nekā elektrovāģis.

Tirgzinības triks
21.09.2022 17:52

No iekšdedzes dzinējiem būsim atkarīgi vēl ļoti ilgu laiku, līdz piedzims ģēnijs, kurš tad cilvēcei spēs dot progresu attiecībā uz jaunu, pieejamu elektroenerģijas avotu.

Reinis Rozitis
21.09.2022 18:45

Ar avotiem nav nekādu problēmu ..

Jānis
22.09.2022 19:47

Atpalicis lūznis kā mašīna ir tā Dacia, bet priecē, ka vismaz ar galvu viņi draudzējas un neskrien līdzi eko plānprātiņiem.

Reklāma