Reklāma

No šodienas ieviests “Wolt+” ikmēneša maksas pakalpojums piegādēm

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

No šodienas “Wolt” pirmais Latvijā piedāvās uz ikmēneša maksu balstītu pakalpojumu “Wolt+”, kas lietotājiem sniegs iespēju veikt pasūtījumus no simtiem restorānu un veikalu par fiksētu summu – 4,99 eiro mēnesī. Jaunie lietotāji pirmās 30 dienas “Wolt+” pakalpojumu varēs testēt bez maksas.

Pēc “Wolt” vadītājas Baltijā Līsas Ristalas teiktā, vienkāršākais veids, kā izskaidrot “Wolt+” pakalpojumu, ir salīdzināt to ar jau mums visiem zināmo “Netflix”. “Tā būtībā ir “Netflix” mājas piegādes versija. Lietotājs maksā fiksētu ikmēneša maksu un var veikt pasūtījumus no jebkuras tirdzniecības vietas, pārtikas veikala vai restorāna,” skaidro Līsa Ristala.

Kopš šī gada sākuma pakalpojums jau ieviests un strādā vairākās valstīs, tostarp Igaunijā, Polijā, Čehijā, Gruzijā, arī visos Ziemeļvalstu tirgos un Japānā. Latvijā jau no šodienas “Wolt+” pakalpojumu var saņemt 50% no platformas lietotājiem, savukārt līdz nedēļas beigām tas būs jau pieejams ikvienam interesentam.

Kā norāda Ristala, pandēmija ir ievērojami mainījusi cilvēku patēriņa paradumus, un ērti risinājumi, kas atvieglo cilvēku dzīvi, mūsdienās ir norma. “Lai gan ierobežojumi jau kādu laiku ir atcelti, cilvēki nav atgriezušies pie saviem vecajiem ieradumiem, tāpēc esam pārliecināti, ka šāda ikmēneša maksas sistēma attaisnos mūsu klientu cerības, turpinot saņemt savus pasūtījumus pie namdurvīm nu jau ar zemākām izmaksām. Šis ir ļoti ērts un izdevīgs risinājums visiem, kuri piegādes servisu izmanto regulāri un vairākas reizes mēnesī,” papildina Ristala.

Kas ir “Wolt+”?

Izmantojot pakalpojumu “Wolt+”, lietotājs maksā fiksētu ikmēneša maksu neierobežotam skaitam pasūtījumu ar piegādi mājās, ko viņš veic no tirdzniecības vietas, pārtikas veikala vai restorāna, kas ir pievienojies “Wolt+” sistēmai. Mēneša maksa Latvijā ir 4,99 eiro, ko iespējams atcelt jebkurā laikā. Pateicoties W+ marķējumam, lietotnē ērti var atpazīt restorānus, pārtikas veikalus un citas tirdzniecības vietas, kas pievienojušies “Wolt+”.

Kā tas darbojas?

Visi “Wolt” platformas lietotāji var pievienoties ikmēneša maksas sistēmai caur lietotni. Ja esat pievienojies “Wolt+”, pie vairākām ēdināšanas vietām un veikaliem parādīsies zila W+ zīme. Tās ir vietas, kas atrodas 3km rādiusā no jūsu pašreizējās atrašanās vietas un ietilpst bezmaksas piegādes sistēmā. Lietotājs pasūta un apmaksā savu pasūtījumu kā līdz šim, taču atsevišķa  maksa par piegādi mājās pasūtījumam netiek piemērota.

“Wolt+” pieejams visās Latvijas pilsētās, kurās darbojas “Wolt” – Rīgā, Liepājā, Jūrmalā, Jelgavā un Daugavpilī. Minimālajai iepirkumu groza vērtībai jābūt 9 eiro ēdināšanas vietās, 12 eiro veikalos un 20 eiro pārtikas veikalos.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Raimis
20.09.2022 22:59

Vienīgais loģiskais izskaidrojums ir tāds ka W+ partneru ēdnīcas dalīsies saviem ienākumiem ar wolt. Savādāk nekādas loģikas te neredzu. Par atlaidēm vai lētiem ēdieniem no konkrētajām ēstuvēm varat aizmirst.

Kursors.lv
20.09.2022 23:06
Reply to  Raimis

Loģika te ir vienkārša. Wolt meklē veidus, kā iegūt regulārus ienākumus. Ideāli, ja par pakalpojumu, ko klienti neizmanto pilnvērtīgi.

UwU
20.09.2022 23:29

3 kilometri, nu tur lielā daļā gadījumu tikai pāris iestādes ierakstās. Vairums parasti ir tuvāk 4KM, ja nedzīvo pašā centrā.

Un life hack – pazvanīt uz iestādi parasti ir lētāk gan prece, gan piegāde. Ļoti bieži Wolt uzliek pašai precei 3 eiro klāt nekā ja zvani uz iestādi pa tiešo. Protams Hes un MCD šo nepiedāvā, bet daudzi mazāki piedāvā pa tiešo.

Reklāma