Reklāma

BMW uz desmitgades beigām gatavojot divus lētākus elektriskos modeļus

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Izskanējušas baumas, ka vācu autoražotājs BMW tuvāk šīs desmitgades beigām piedāvās divus lētākus elektriskos modeļus, kas būs sākumpunkts BMW elektriskajā piedāvājumā. Ar šādu informāciju klajā nācis Bimmer Post lietotājs ynguldyn, kurš ir labi zināms BMW insaideris ar uzticamu, bieži vien precīzu informāciju par autoražotāja plāniem un idejām.

Pēc tam, kad BMW i3 modeļa ražošana tika apturēta, BMW vairs nav pilnvērtīga “entry-level” jeb lētā gala elektroauto. Pēc ynguldyn sniegtās informācijas, tāds modelis parādīsies tikai ap 2027. gadu, kad ieradīsies jaunais i1 modelis, bet gadu vēlāk sekos i2. Baumo, ka abiem auto jau piešķirts rūpnīcas iekšējais kods, kas norāda uz to nonākšanu izstrādes stadijā.

Šīs mašīnas jau būs būvētas uz BMW jaunās Neue Klasse platformas, kļūstot par elektriskām alternatīvām 1. un 2. sērijai. Jaunā platforma tiek izstrādāta, lai uz tās varētu būvēt priekšpiedziņas, pilnpiedziņas un aizmugurējās piedziņas mašīnas. Prognozējams, ka i1 varētu kļūt par BMW elektrisko hečbeku vai sedanu, jo iX1 jau ir aizņemts un tas ir elektriskais krosovers.

Prognozēt, kāds būs i2, pagaidām ir mazliet sarežģītāk – tas var ieņemt 2. sērijas Coupe, Grand Coupe vai Active Tourer formu. Skaidrs, ka šie divi auto pagaidām nav BMW galvenā prioritāte. Šobrīd galvenais fokuss ir palaist Neue Klasse mašīnas, bet pirmie divi modeļi 3. sērijas un X3 kategorijā.

AvotsMotor1
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kkā tā
20.09.2022 09:08

Paldies par info. Gaidu ar nepacietību nākamās desmitgades vidu, lai ieķertu kādu no šiem mazlietotu. Piecgadīgs 2 sērijas elektro bembucis cik varētu nākt diez 2035. gadā? Varbūt ir kādas baumas arī par jaudu un uzlādes kabeļiem, varētu varbūt jau sākt iepirkt vismaz wallbox un pielikt pie sienas.
Cerams mans E46 vēl izvilks 13 gadus :)

Reklāma