Reklāma

Neskatoties uz baumām, Hyundai neplāno atteikties no iekšdedzes dzinēju attīstīšanas

Jaunākie raksti

Apple iPad Pro M2 (2022) apskats – planšetdators vai dators?

Iepriekšējais iPad Pro planšetdatora apskats Kursora apcirkņos bija pirms veseliem sešiem gadiem, kad apskatījām pašu pirmo modeli, kas tika...

Apple pārsauc savu jauktās realitātes operētājsistēmu par xrOS

Jaunākās baumas liecina, ka Apple mainījusi nosaukumu operētājsistēmai, kas darbinās gaidāmos jauktās realitātes (angliski mixed reality) produktus. Jaunais nosaukums...

Toyota sāk izmeklēšanu, kāpēc elektriskais bZ4X izgāzās medija testā Dānijā

Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM - medija veiktajā testā...

Belkin piedāvā Apple AirPods bezvada austiņu tīrīšanas komplektu

Sākoties decembrim, dažādu viedierīču aksesuāru zīmols Belkin izlaidis speciālu tīrīšanas komplektu Apple bezvadu austiņām AirPods, lai tās atbrīvotu gan...

“Disney+” beidzot nonāks seriāla “The Mandalorian” 3. sezona

Pasaulē populārais seriāls "The Mandalorian", kas pat ir izpelnījies titulu kā 2020. gada visvairāk nelegāli lejupielādētais seriāls, nācis klajā...

Pagājušā gada nogalē izskanēja ziņas, ka korejiešu autoražotājs Hyundai atteiksies no iekšdedzes dzinēju attīstīšanas, tā vietā pilnībā koncentrējoties darbam elektroauto lauciņā. Autoražotāja pārstāvji norādījuši, ka iekšdedzes dzinējus plānots turpināt attīstīt vēl kādu laiku, paralēli elektriskajiem jaudas agregātiem.

Atsevišķās pasaules daļās, piemēram, Eiropā Hyundai no 2035. gada tirgos tikai elektroauto, jo to pieprasa likums. Autoražotāja tehniskais padomdevējs Alberts Bīrmans norādījis, ka Hyundai būs nepieciešami iekšdedzes dzinēji, lai saglabātu savu vietu pasaules autobūvē.

“Mēs turpināsim strādāt un pielāgoties jaunākajām emisiju prasībām. Patiesībā mums nav izvēles un mēs nevaram atteikties no iekšdedzes dzinējiem, jo esam globāls spēlētājs autotirgū,” stāsta Bīrmans.

Inženieris paskaidroja, ka Hyundai zina gaidāmos Euro7 emisiju standartus un autoražotājs strādā pie dzinējiem, kas atbildīs šiem standartiem. Iemesls tam visam ir ļoti vienkāršs, proti, Eiropā un Ziemeļamerikā, kas ir divas ekonomiski attīstītākās pasaules daļas, elektroauto uzlādes tīkls pamazām attīstas. Citviet pasaulē, nabadzīgākās zemēs, tā tas nebūt nav, tāpēc tieši šīm pasaules daļām būs nepieciešams iekšdedzes dzinējs ar mazāku emisiju apjomu.

Tāpat Hyundai neatsakās no idejas radīt vieglo pasažieru auto, ko darbina ūdeņraža degvielas šūnas. Lai gan šie projekti uz laiku bija iepauzēti, Hyundai nostiprināja šīs idejas aktualitāti, iepazīstinot ar “N Vision 74” konceptu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma