Web Analytics
More
    Reklāma

    Peugeot iepazīstina ar savu jaunāko elektroauto – e-308 hečbeku

    Jaunākie raksti

    Franču autoražotājs Peugeot iepazīstinājis ar savu jaunāko elektroauto – tas ir e-308 hečbeks, uz kuru tiks liktas lielas cerības. Autoražotājs vienlaicīgi prezentējis gan hečbeku, gan universāli, norādot, ka šis ir pirmais elektriskais universālis no eiropiešu autoražotājiem.

    Auto konstruēts uz Stellantis koncerna EMP2 platformas, taču tajā izmantots pilnīgi jauns elektriskais jaudas agregāts, kas līdz šim nav lietots nevienā no Stellantis koncerna elektriskajām mašīnām. Auto aprīkots ar vienu elektromotoru priekšā, kas sniedz itin saprātīgu 156Zs jaudu. Autoražotājs pagaidām nav sniedzis visus parametrus, taču prognozējams, ka ieskrējiens līdz 100km/h prasīs ap 8 sekundēm.

    Mašīnas baterija ir relatīvi neliela mūsdienu elektroauto standartiem – izmantojamā kapacitāte ir tikai 51kWh, kas uz papīra tiešām šķiet maz. Šīs baterijas izmanto jaunu ķīmisko sastāvu – 80% niķeļa, kā arī pa 10% mangāna un kobalta, kas pēc ražotāja apgalvotā sniedz augstāku efektivitāti. Mašīnu ātrās uzlādes stacijās iespējams lādēt ar jaudu līdz 100kW.

    Auto aprīkots ar zemas rites pretestības riepām, kas apautas uz aerodinamiska dizaina diskiem. Tāpat veiktas atsevišķas aerodinamiskas izmaiņas, salīdzinājumā ar parasto 308 modeli. Peugeot norāda, ka mašīnas patēriņš būs tikai 12,7kWh/100km, kas ir latiņa šī segmenta mašīnām.

    Jaunais e-308 tirdzniecībā nonāks nākamgad, pievienojoties benzīna, dīzeļa un plug-in versijām. Elektriskais modelis vismaz salonā būs ļoti līdzīgs parastajam 308, bet varam sagaidīt kādas nelielas izmaiņas elektriskās specifikas dēļ.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kārlis
    14.09.2022 10:13

    cik ta maksā tās speciālās “zemas rites pretestības riepām, kas apautas uz aerodinamiska dizaina diskiem”
    un otrs disku komplekts priekš sāls vannām ziemā?

    Biteme
    14.09.2022 10:47
    Reply to  Kārlis

    Spriežot pēc analoģijas ar velo – 3-6x dārgāk par augstas rites pretestības riepām, pat ignorējot faktu ka velo daļu bizness ir nejēgā sajāts.
    Aerodinamiskie diski ir tie paši kas jau ir auto, bet ar blīviem vākiem, kas pilnībā nosedz disku. Aero vāki gan jau ka maksās pusi no disku cenas. Aero štelles nevar būt lētas, jo tad tās nedarbojas)

    abols
    14.09.2022 10:54
    Reply to  Biteme

    Čīkstuļi. Vot i brauciet ar saviem velosipēdiem. Mašīnām zemas rites pretestības riepas maksā tāpat kā vnk laba ražotāja labas veiktspējas riepas. Neko nevar darīt, ka pie mums nabagi pērk glaunus auto un tad riepas jāmeklē lietotas vai tur visādi China no name.

    Kārlis
    14.09.2022 11:01
    Reply to  abols

    labi jau labi. es jau nečīkstu.
    davai parādi kur ir tā pareizā riepa.
    kurā veikalā Latvijā tā ir nopērkama un tad varēsim spriest par tās izcelsmi un cenu.

    laba ražotāja labas veiktspējas riepa …

    Elektriķis
    14.09.2022 11:35
    Reply to  Kārlis

    Ieraksti: “Michelin e-primacy”, izkāps daudzi piedāvājumi. Pieņemu ka franču auto būt franču riepas.

    Biteme
    14.09.2022 11:56
    Reply to  abols

    es jau nesaku, ka nav jāpērk….vienkārši negaidiet labus rezultātus no lētām riepām, ko pārdod blakus pienam un zeķēm.

    Skābene
    14.09.2022 14:13
    Reply to  Biteme

    Es pēc pirmā līkuma uz slapja asfalta ar krutā brenda zemas rites pretestības riepām sapratu, ka tas auto vadās kā pīle uz ledus.
    Nomainīju riepas pret ķīniešiem un braucu līkumos droši. Tas pus litrs ekonomijas uz 100km ir tīri teorētiks, es dodu priekšroku komfortam. Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu par ķīniešiem (tas gan attiecas tikai uz vasaras riepām).

    KKTK
    14.09.2022 22:03
    Reply to  Skābene

    Yep, cieti kluči. Pusslikiem ne bez pamata rites pretestība (t.i. benzīna ekonomija) ir F līmenī ;)

    Biteme
    14.09.2022 22:32
    Reply to  Skābene

    Tu viņas pareizi uzsildīji pirms gāšanas? ))

    Reklāma