Reklāma

NIO iepazīstina ar papildinātās realitātes brillēm lietošanai mašīnā

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO tirgošanā laidis papildinātās realitātes (AR) brilles, kas paredzētas lietošanai kopā ar mašīnā iebūvēto multimediju sistēmu. Šobrīd klienti tās var pasūtīt NIO lietotnē, bet pagaidām tas pieejamas ierobežotā skaitā – pirmajā partijā saražotas 500 vienības.

Brilles izstrādātas sadarbībā ar nozares speciālistiem “Nreal” un mašīnā tās iespējams lietot, lai skatītos, piemēram, filmas. NIO jau līdz šim piedāvāja pieklājīgi lielu filmu kolekciju – 260 filmas ar “Dolby Atmos” atbalstu un 20 3D filmas, turklāt piedāvājums tiek papildināts ar jaunām filmām. Līdz šim kino mašīnā varēja skatīties tikai iebūvētajos ekrānos.

Jauno pakalpojumu NIO mašīnās sauc par “ParoCinema”, taču tas vismaz sākotnēji nebūs pieejams visās NIO mašīnās – lai to lietotu, nepieciešama jaunākā NT 2.0 platforma, kas izmantota pašās jaunākajās NIO automašīnās.

“ParoCinema” sistēmu iespējams vadīt, izmantojot skārienjutīgu gredzenu “Air Smart Ring”. Uz tā izvietots skārienjutigs panelis, kas lietotājam ļauj operēt “ParoCinema” un apstiprināt izvēles.

Šīs brilles ir speciāli paredzētas tieši lietošanai mašīnā nevis ārpus tās, savukārt to cena šobrīd ir 330 dolāri. Lai arī Latvijā NIO automašīnas šobrīd vēl nav nopērkamas, šis ķīniešu autoražotājs jau ienācis Eiropas tirgū un uzsācis paplašināšanos. Ražotājs arī publicējis video, sniedzot ieskatu, kā tas strādā, taču video pieejams tikai ķīniešu valodā.

AvotsArenaEV
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kristians
07.09.2022 16:16

Māri Berg, arī Tev ir kļūdas rakstā – “Šobrīd klienti tās var pasūtīt NIO lietotnē, bet pagaidām tas pieejamas ierobežotā skaitā…”. Kā arī pievienotajā video ir redzams, ka jaunais NIO pakalpojums saucas “PanoCinema” nevis “ParoCinema”.

Reklāma