Web Analytics
More
    Reklāma

    NIO iepazīstina ar papildinātās realitātes brillēm lietošanai mašīnā

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO tirgošanā laidis papildinātās realitātes (AR) brilles, kas paredzētas lietošanai kopā ar mašīnā iebūvēto multimediju sistēmu. Šobrīd klienti tās var pasūtīt NIO lietotnē, bet pagaidām tas pieejamas ierobežotā skaitā – pirmajā partijā saražotas 500 vienības.

    Brilles izstrādātas sadarbībā ar nozares speciālistiem “Nreal” un mašīnā tās iespējams lietot, lai skatītos, piemēram, filmas. NIO jau līdz šim piedāvāja pieklājīgi lielu filmu kolekciju – 260 filmas ar “Dolby Atmos” atbalstu un 20 3D filmas, turklāt piedāvājums tiek papildināts ar jaunām filmām. Līdz šim kino mašīnā varēja skatīties tikai iebūvētajos ekrānos.

    Jauno pakalpojumu NIO mašīnās sauc par “ParoCinema”, taču tas vismaz sākotnēji nebūs pieejams visās NIO mašīnās – lai to lietotu, nepieciešama jaunākā NT 2.0 platforma, kas izmantota pašās jaunākajās NIO automašīnās.

    “ParoCinema” sistēmu iespējams vadīt, izmantojot skārienjutīgu gredzenu “Air Smart Ring”. Uz tā izvietots skārienjutigs panelis, kas lietotājam ļauj operēt “ParoCinema” un apstiprināt izvēles.

    Šīs brilles ir speciāli paredzētas tieši lietošanai mašīnā nevis ārpus tās, savukārt to cena šobrīd ir 330 dolāri. Lai arī Latvijā NIO automašīnas šobrīd vēl nav nopērkamas, šis ķīniešu autoražotājs jau ienācis Eiropas tirgū un uzsācis paplašināšanos. Ražotājs arī publicējis video, sniedzot ieskatu, kā tas strādā, taču video pieejams tikai ķīniešu valodā.

    AvotsArenaEV
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristians
    07.09.2022 16:16

    Māri Berg, arī Tev ir kļūdas rakstā – “Šobrīd klienti tās var pasūtīt NIO lietotnē, bet pagaidām tas pieejamas ierobežotā skaitā…”. Kā arī pievienotajā video ir redzams, ka jaunais NIO pakalpojums saucas “PanoCinema” nevis “ParoCinema”.

    Reklāma