Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi iepazīstina ar uzlabotu “RS Q e-tron E2” startam Dakāras rallijā

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs iepazīstinājis ar uzlabotu “RS Q e-tron E2” sporta automašīnu – tā paredzēta sacensībām tuksneša rallijos un auto tiek gatavots nākamā gada Dakāras rallijam. Audi jau šā gada sākumā ar mainīgām sekmēm piedalījās Dakārā – cīņa par uzvaru kopvērtējumā tehnisku problēmu dēļ nebija iespējama, taču Audi parādīja, ka mašīnai ir potenciāls, izcīnot uzvaru atsevišķā ātrumposmā.

    Audi guvis vairākas mācības no savas pirmās pieredzes Dakārā, bet jaunais auto savu debiju tuksneša smiltīs un sacensību režīmā piedzīvos oktobra sākumā, kad ar to startēs Marokas rallijā. Sacensības Marokā gan būs tikai iesildīšanās Dakārai, kas tradicionāli sāksies uzreiz pēc jaunā gada sagaidīšanas.

    Autoražotāja pārstāvji uzsver, ka pilnībā pārveidota mašīnas virsbūve – tajā nav nevienas kopīgas detaļas ar iepriekšējo modeli. Projekta galvenais dizaineris Alekss Leflers pastāstījis, ka mašīnas salons padarīts platāks, kā arī pārtaisīti priekšējais un aizmugurējais pārsegs. Pilnveidota kompozītmateriālu slāņu uzbūve, kā rezultātā izdevies ietaupīt dažus desmitus kilogramu.

    Zem virsbūves Audi pilnībā pārveidojuši mašīnas aerodinamiku, inženieriem skaidrojot, ka mašīnas apakša līdzinās laivai, proti, tā ir platāka vidusdaļā, savukārt sašaurinās priekšā un aizmugurē. Autoražotājs uzsver, ka gaisa pretestība samazināta par 15%, tomēr maksimālais ātrums joprojām ierobežots līdz 170km/h. Audi gan saka, ka tagad maksimālo ātrumu varēs sasniegt nedaudz ātrāk nekā iepriekš.

    Ja mēs šim modelim pieejam pēc būtības, tas nav tīrs elektroauto, bet gan drīzāk hibrīds. Tā kā tuksnesī nav pieejamas elektroauto uzlādes iekārtas, tad šajā mašīnā kā ģenerators tiek lietots 2 litru dzinējs no Audi DTM (vācu salonauto čempionāts) projekta. Iekšdedzes dzinējs lādē augstsprieguma bateriju, kas savukārt darbina divus elektromotorus – vienu priekšā, vienu aizmugurē. Iekšdedzes dzinējs tiek izmantots tikai un vienīgi bateriju lādēšanai.

    Audi pārveidojuši salonu, lai to padarītu nedaudz ērtāku braucējiem. Atrodoties ātrumposmā, auto demonstrē tikai pašu nepieciešamāko informāciju. Atrodoties pārbraucienā, mašīna atradīsies “Road” režīmā, sniedzot faktiski tādu pašu informāciju kā parastā ielas elektriskajā Audi mašīnā. Tāpat pieejams “Error” režīms, lai meklētu kļūdas, bet ir arī atsevišķs režīms inženieriem.

    Pērn Audi cīņu par uzvaru kopvērtējumā zināmā mērā izjauca pārsista riepa. No šī gadījuma ražotājs ir mācījies – ekipāžām tagad ir daudz vieglāk nomainīt pārsistu riepu. Rezerves riepas auto sānos tagad vairs nav paslēptas aiz masīviem virsbūves paneļiem, kurus grūti noņemt. Audi rezerves riepas joprojām būs paslēptas, bet tām tagad varēs piekļūt daudz vieglāk. Jaunie desmit spieķu diski no sadarbības partnera Rotiform ir daudz ērtāki un drošāki lietošanā.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma