Reklāma

Xiaomi elektroauto ražošanā varētu sadarboties ar autoražotāju BAIC

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Ķīniešu tehnoloģiju uzņēmumam Xiaomi pagaidām īsti nesekmējas ar nepieciešamo atļauju iegūšanu, lai Ķīnā ražotu savu elektrisko mašīnu, izmantojot pašiem savu “Xiaomi Automobile” zīmolu. Ziņas no Ķīnas liecina, ka Xiaomi uzsācis pārrunas ar autoražotāju BAIC, lai kopīgi izstrādātu un ražotu Xiaomi elektriskās automašīnas.

Ziņas par Xiaomi vēlmi ražot savas automašīnas parādījās pērn pavasarī, bet jau rudenī uzņēmums bija reģistrējis jaunu meitasuzņēmumu, kas būs atbildīgs tieši par elektroauto. Xiaomi vadība solīja vērienīgas investīcijas un pirmo elektroauto jau 2024. gadā, taču tuvojas 2022. gada beigas un uzņēmumam pagaidām īsti nav nekā, ko tas varētu parādīt plašākai publikai.

Procesam pietuvināti avoti, kas vēlējušies palikt anonīmi, informējuši Bloomberg, ka abi ražotāji ir uzsākuši pārrunas un tiek apspriesti dažādi veidi, kā BAIC un Xiaomi varētu sadarboties. Izskanējusi informācija, ka Xiaomi varētu iegādāties daļas “Beijing Hyundai No.2” rūpnīcā – tai ir licence mašīnu ražošanai Ķīnā, bet šādas licences trūkst Xiaomi. Lai tur ražotu iecerētos elektroauto, rūpnīcai būtu jāveic būtiski modernizācijas darbi, taču tai ir nepieciešamā kapacitāte, lai tādu darbu tur veiktu.

Ja Xiaomi tik tiešām vēlas piepildīt solījumu un savu pirmo elektroauto palaist tirgū 2024. gadā, tad sadarbība ar kādu autoražotāju nu jau šķiet neizbēgama. Pat vienojoties par sadarbību ar BAIC vai jebkuru citu ražotāju, Xiaomi tik un tā jāpaveic lērums darbu, lai mašīnu varētu sākt ražot un tā būtu konkurētspējīga.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma