Reklāma

“Instagram” pēc noklusējuma pusaudžiem ierobežos sensitīvu saturu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Ņemot vērā iepriekš izskanējušās bažas par “Instagram” ietekmi uz pusaudžu psiholoģisko un emocionālo veselību, uzņēmums turpina strādāt pie tā, lai jaunākiem lietotājiem ierobežotu piekļuves iespējas sensitīvam saturam. “Instagram” jaunākie centieni šajā jomā rezultējušies ar to, ka pēc noklusējuma jauniešiem līdz 16 gadu vecumam tiks ierobežots sensitīvs saturs.

Uzņēmums paziņojis, ka automātiski ieslēgs ierobežojošāko satura filtru visiem jaunajiem lietotājiem, kuri ir jaunāki par 16 gadiem. To pašu uzņēmums iesaka darīt arī jau esošajiem lietotājiem vecumā līdz 16 gadiem. Šeit jāpiezīmē, ka “Instagram” vasaras sākumā pārdēvēja esošos satura iestatījumus, kas tagad tiek kategorizēti kā “mazāk”, “standarts” un “vairāk” un ierobežo saturu, kas ietver vardarbību, seksuālus attēlus, kosmētiskās procedūras un citas sensitīvas tēmas. Tikai vismaz 18 gadus veci lietotāji var piekļūt opcijai “vairāk”, kas attiecīgi piedāvā vismazāk izfiltrēto un sensitīvāko saturu.

Līdz ar to tagad jaunajiem “Instagram” lietotājiem, kuri jaunāki par 16 gadiem, pēc noklusējuma būs ieslēgts iestatījums “mazāk”, kas ietekmēs satura veidu, ko viņi redz visā platformā, tostarp meklēšanā, “Reels”, ieteiktajos kontos, mirkļbirkās jeb heštagos un citviet. Līdztekus tam uzņēmums lūgs arī visiem esošajiem šī vecumposma lietotājiem pārbaudīt savus iestatījumus, kas attiecas uz privātuma lietām, kā arī jautās, vai viņi vēlas atjaunināt funkciju, kas ierobežo lietotnē pavadīto laiku.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma