Reklāma

McLaren jaunais vadītājs uzskata, ka SUV ir ļoti piemērots risinājums nākotnes modelim

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

McLaren jaunais vadītājs Maikls Leiters uzskata, ka SUV ir ļoti piemērots un labs risinājums nākotnei, viņam cenšoties attīstīt McLaren piedāvājumu plašāk kā tikai superauto ar dzinēju vidū. Leiters karjeras laikā strādājis pie krosoveru izstrādes divos citos sporta auto ražotājos – viņš bija viens no cilvēkiem, kas pārraudzīja Porsche Cayenne izstrādi, kā arī bija Ferrari tehniskais direktors, strādājot pie gaidāmā Purosangue modeļa.

“Attīstīju SUV gan Ferrari, gan Porsche, tāpēc mīlu šo virsbūves tipu. Tomēr to neveidosim manām iegribām, jo uzskatu, ka šis ir ļoti nozīmīgs tirgus segments – tas jau sastāda vērā ņemamu pārdošanas apjomu daļu un tikai turpina augt,” intervijā Autocar saka Leiters.

McLaren vadītāja vēlmi iesaistīties šajā segmentā noteikti ietekmē tirgus apsvērumi, redzot, cik veiksmīgi ar SUV tirdzniecību veicas konkurentiem. Porsche, Lamborghini un arī Aston Martin izveidojuši paši savus SUV, šiem modeļiem ģenerējot nopietnu daļu uzņēmuma ienākumu un pārdošanas rādītājus būtiski pārspējot klasiskos, sportiskos modeļus. Piemērs – pērn Porsche pārliecinoši uzstādīja pārdošanas apjomu rekordu, pārdodot 300 tūkstošus vienību. Vairāk nekā puse no šīm mašīnām bija Macan un Cayenne SUV, savukārt leģendārais 911 tika pārdots vien 38 tūkstošos eksemplāru. Tas pats attiecas uz Lamborghini – Urus ir krietni pārdotāks nekā Huracan, pārdošanas attiecība ir 2:1 par labu Urus. Aston Martin DBX sastādīja pusi no visiem ražotāja pārdotajiem auto pasaulē. Vienvārdsakot, jūs sapratāt – SUV ir pieprasīti un McLaren negrasās atdot nišu konkurentiem.

Lai arī Leiters ir atvērts idejai par McLaren krosoveru un tādu labprāt radītu, šī ideja joprojām ir apspriešanas fāzē, McLaren apsverot visdažādākās iespējas. Uzņēmuma vadītājs norāda, ka nevar radīt gluži parastu SUV – mašīnai jāiederas kopējā piedāvājumā. Netiek izslēgta iespēja sadarboties ar kādu autoražotāju, baumu līmenī visbiežāk izskanot iespējamajai sadarbībai ar Audi un BMW, bet arī šajā jautājumā pagaidām nekas nav izlemts.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma