Čehu autoražotājs Škoda 30. augustā prezentēs 7-vietīga elektroauto konceptu ar nosaukumu “Vision 7S”. Vienlaikus šis koncepts sniegs ieskatu Škoda nākotnes dizaina valodā, kas tiek saukta par “Modern Solid”.
Autoražotāja publicētas skices liecina, ka mašīnā ir sēdvietas sešiem cilvēkiem – pa diviem katrā no trim rindām, savukārt auto vidusdaļā iestrādāta vieta bērnu sēdeklim. Škoda norāda, ka tā ir pati drošākā vieta visā mašīnā. Vadītājam plānota garena stūre, savukārt pirmoreiz Škoda mašīnās plānots izmantot vertikāli novietotu multimediju sistēmas ekrānu. Škoda strādājusi pie skārienjutīgas vadības sistēmas, kas nozīmē, ka varam sagaidīt kaut ko ļoti līdzīgu, ko jau esam redzējuši citās Volkswagen koncerna mašīnās.
“Jaunā dizaina valoda iemieso minimālistisku, funkcionālu, taču autentisku stilu. Nākotnē turpināsim koncentrēties uz Škoda zīmola stiprajām pusēm – tas ir vietas daudzums salonā, viegla, saprotama lietošana un augstvērtīga funkcionalitāte,” stāsta Škoda galvenais dizaineris Olivers Stefani.
Škoda jau martā izziņoja plānus pamazām pārveidot savu stilu, lai zīmolu pilnvērtīgāk sagatavotu “elektriskās un digitālās mobilitātes ērai.”
Ko tieši viņi patentēs – 7vietīga auto ideju vai bērna centrālo novietojumu? Bet es vakar patentēju veidu, kādā reģistrējami patenti.
Jaunais Škodas stils ar zobaino režģi tiešām iekrīt atmiņā.
Nez kapēc visi aizmirst svarīgu 7 vietīgo auto iezīmi, to vajag nevis virs 40000 EUR un piepihņītu ar tehnoloģijām, bet mazu bērnu drošu no salona funkcionalitātes puses – spēju izturēt mazas kājas spiedienus, roku bakstīšanu visādās ventilācijas atverēs utt. Tai mašīnai jābūt praktiskai, jo tā tiek pozicionēta kā ģimenes ar vairāk nekā 2 bērniem draudzīga nevis luxuss pārvietošānās līdzeklis!
Tu taču negribi teikt, ka mazs bērns sagraus salonu vai iesprūdīs ventilācijas režģī? Nu, iebāzīs pirkstu. Un izvilks. Ne auto izjuks, ne pirksts salūzīs. Ja vecākiem rūp auto salons, gan jau kāds pieskatīs mazo negantnieku (auto taču ir 7vietīgs, cilvēku tur būs gana). Un mazliet lielākam bērnam var jau paskaidrot – smērēsi sēdekļus ar apaviem, naudu iztērēsim tīrīšanai un tāpēc nedabūsi to, ko parasti tev pērkam.
Tev ir bērni?
Vai tev ir auto?
Viņi samērā viegli spēj sabojāt ventilācijas restītes! :) Un katru reizi tīrīt auto pēc brauciena ar bērniem salonā ir missionimpossible.
Childproof auto būtu tāds, kurā ventilācijas restītes ir bez kustīgām žalūzijām, vienkārši ripa kuru var pagrozīt lai regulētu plūsmas virzienu. Un tad cilvēki žēlotos, ka tiem par 40K pārdod žiguli. Taisīt 2 atsevišķas modifikācijas? Lai segtu pārvaldības izmaksas, tu par savu bērnu-drošo auto maksāti 800-1400 eiro vairāk? Droši vien žēlotos par neliešiem, kas pircējam ejot griež nost papēžus.
Par auto tīrīšanu jau teicu, bet varu atkārtot – bērni ir jāiesaista procesā. Par biežumu – mājās grīdu taču arī kopjam ne jau reizi mēnesī, kāpēc lai ikdienā izmantots auto nebūtu jātīra? Vai tie grīdas roboti nav cilvēkus padarījuši kūtrākus…bet hei, auto salonu tīrīšanu var nopirkt, ja nav laika vai vēlēšanās. Viss, kas cilvēkam pieder, ne tikai nes prieku/izdevīgumu, bet arī prasa uzmanību/izdevumus.
Jauns auto zem 40000€ vispār sāk izskatīties pēc mission impossible.
Nav kaut kā jocīgi taisīt elektroauto aizvien ar vidus tuneli?
Ģimenes auto tas ir pat labi – ja viens bērns izlej uz grīdas lielo kolas glāzi, grīda ir slapja tikai vienā pusē.