Reklāma

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu, ko izcēla melnā bītlene. Zināms, ka pagājušajā nedēļā mūžīgā mierā devies tās dizaina autors Issey Miyake.

Issey Miyake bija japāņu modes dizainers, kurš savulaik radīnis ne tikai melno bītleni, bet arī uzņēmuma Sony korporatīvās uniformas. Tiesa, tas notika jau tālajā 1981. gadā, un arī Stīvs Džobs bija palūdzis dizainerim izveidot šādas uniformas paraugu Apple darbiniekiem, tomēr ideja tika izsvilpta. Tā vietā Džobs sev pasūtīja melnās bītlenes, ar kurām uzstājās uzņēmuma produktu prezentācijās un valkāja ikdienā.

Kā norāda pieejamā informācija, tad šī apģērba gabalu skaits varētu būt sasniedzis aptuveni simtu. Pats Džobs izteicies, ka bītlenes izgatavotas un piegādātas tik daudz, ka tās pietiktu līdz mūžam galam. Ar vieglu satīru varu teikt, ka tā tas arī piepildījies. Džempera cena tajā laikā bija 175 dolāri, kas noteikti nav fast fashion atbilstoša cena, un norāda uz kvalitāti un zīmola vērtību. Stīvs Džobs, velkot viena veida apģērbu, atviegloja sev izvēli uz to, ko valkāt korporatīvajā vidē.

Avots: Grailed. Uzņēmuma Sony forma 1981. gadā.

Melnās bītlenes pārdošanas apjomi pieauga drīz pēc Džobsa nāves, un tirdzniecībā tās bija pieejamas vēl līdz 2017. gadam. Pagājušajā gadā tirdzniecībā nonāca pārveidota versija, kuras cena ir 270 dolāru. Arī šobrīd dažādu uzņēmumu vadītāju publiskajos tēlos varam novērot šādu vienā stilā ieturētu apģērbu, un kā zināms, par gaumi nestrīdas.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
15.08.2022 09:28

Lūdzu – gribu redzēt arī eipla uniformu :D

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
15.08.2022 18:23

Man ir tās bītlenes NFT (oriģinālais). Interesentiem ir iespēja iegādāties. Dārgi

Biteme
15.08.2022 19:26

bītlenes NFT (oriģinālais) var palīdzēt sildīties kriptoziemas laikā? cimdu NFT nav?

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.08.2022 00:05
Reply to  Biteme

Šis NFT sildīties gan nepalīdzēs. Tas ir unikāls izstrādājums turīgiem cilvēkiem, kuriem gan villas, gan jahtas apsilde ir nodrošināta.

Few understand

Baibis Buba-Buberenkovs (BBB)
16.08.2022 01:12

Es arī sev šur tur izmamtoju maksimāli tizlu palamu. :-)

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.08.2022 07:48

Lai veicas!

Reklāma