Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes sāk ekskluzīvā “Mercedes-AMG One” superauto ražošanu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes oficiāli sācis ražot visu laiku ātrāko Mercedes-AMG sērijveida modeli – sadarbībā ar F1 komandu izstrādāto “One” superauto. Mašīna pirmoreiz koncepta formā tika izrādīta pirms pieciem gadiem, savukārt ražošana aizkavējās tehniskās attīstības iemeslu dēļ – 1,6 litru V6 motors no Pirmās formulas mašīnas bija jāpielāgo, lai tas iekļautos ielas mašīnām paredzētos izmešu, izturības un trokšņu līmeņos.

    Mercedes šīs problēmas veiksmīgi atrisinājis un pirmās 275 mašīnas nonākušas ražošanā. Katra mašīna ir roku darbs, tās tiek saliktas AMG cehā Koventrī pilsētā Lielbritānijā, savukārt no Pirmās formulas pārņemtais hibrīdmotors tiek salikts Briksvortā. Tur ar to strādā tie paši cilvēki, kuri strādājuši pie Mercedes ārkārtīgi veiksmīgajiem F1 projektiem.

    ReklāmaAdvertisement

    Katra mašīna dodas cauri 16 komplektēšanas un testēšanas punktiem, savukārt Mercedes skaidro, ka mašīnas salikšanas process līdzinās luksusklases rokaspulksteņiem. Auto salikšanā iesaistīti vairāk nekā 50 cilvēki. Kad viss salikts, auto izbrauc pieguļošajā izmēģinājumu poligonā, kur pēdējo “jā” vārdu saka testu pilots.

    1049 zirgspēkus attīstošais superauto tiek ievietots slēgtā kravas mašīnā un transportēts uz AMG galveno mītni Vācijas pilsētā Afalterbahā. Tur klients var saņemt savu īpaši ekskluzīvo auto, kā arī auto pasūtītājam tiek sniegta instruktāža, kā apieties ar šo mašīnu.

    Tā kā dzinējs paņemts no F1 mašīnas, tas ir īpaši sarežģīts – dzinējs spēj sasniegt 11 tūkstošus apgriezienu, bet tas atbilst Euro6 izmešu standartiem. Iekšdedzes dzinējs ar vienu turbīnu pats par sevi attīsta 566 zirgspēkus, bet to papildina kopumā četri elektromotori. Pirmie divi elektromotori novietoti priekšā, pa vienam uz katra no priekšējiem riteņiem, tiem attīstot 322 zirgspēkus. Trešais elektromotors atrodas blakus iekšdedzes dzinējam un attīsta vēl 161 zirgspēku, savukārt ceturtais elektromotors ir savienots ar turbīnu un dod vēl 121 zirgspēku. Auto aprīkots ar 8,4 kWh bateriju, kas elektriskā režīmā ļauj braukt 18 kilometrus. Auto izmantotā 7-pakāpju ātrumkārba ir speciāli izstrādāta šim modelim.

    Paātrinājums līdz 100km/h ir 2,9 sekundes, kas varbūt nav tik ļoti iespaidīgi, bet līdz 200km/h šis auto ieskriesies 7 sekundēs, kas ir ļoti, ļoti ātri. Maksimālais ātrums ir 352 kilometri un tiek uzskatīts, ka šis modelis jau drīz kļūs par ātrāko sērijveida auto Nirburgringā.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma