Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla uzskata, ka Model Y nākamgad būs pārdotākais auto pasaulē

    Jaunākie raksti

    Tesla Model Y neapšaubāmi bijis ļoti veiksmīgs modelis – tas ir pārdotākais elektriskais krosovers un vislabāk tirgotais elektriskais modelis daudzviet pasaulē. Autoražotājs uzskata, ka jau nākamgad Model Y varētu kļūt par pasaulē pārdotāko automašīnu, izkonkurējot arī modeļus ar iekšdedzes dzinējiem.

    Šādus apgalvojumus sarunā ar akcionāriem izteicis uzņēmuma vadītājs Īlons Masks, kurš nereti izceļas ar ļoti ambicioziem, brīžiem neizpildāmiem apgalvojumiem par savu uzņēmumu.

    Ja skatāmies skaitļos, tad pasaulē pārdotākais modelis bija Toyota Corolla, kas pārdots 1,15 miljonos eksemplāru. Ja salīdzinām, tad Tesla pērn kopumā pārdeva 936 tūkstošus mašīnu. Nevis 936 tūkstošus Model Y, bet visus modeļus kopā. Tesla šogad, visticamāk, krietni pārsniegs pērn uzstādītos rekordus, piegādājot ap 1,3 miljoniem mašīnu. Tas viss par spīti problēmām ar apjomu palielināšanu rūpnīcās Teksasā un Berlīnē, kā arī lokdaunam Šanhajā, kas uz vairākām nedēļām piespieda apturēt ražošanu Ķīnas lielpilsētā.

    Tesla atrisinot problēmas, ko viņi paši var atrisināt (rūpnīcās Teksasā un Berlīnē) un nākamgad darbojoties ar lielāku jaudu, elektroauto ražotājs tiešām dosies pretī jauniem rekordiem. Model Y ir Tesla veiksmes stāsts, īpaši, ja ņemam vērā tā cenu – lētākajā izpildījumā auto cena sākas no 52 tūkstošiem eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    kkk
    10.08.2022 00:39

    es uzskatu, ka elonam ir jabeidz pipet

    davix
    10.08.2022 11:41

    Šajā rakstā ir ļoti “izplūduši” termini – kas īsti tiek mērīts? Un viss tiek salikts vienā putrā. Lielākais pārdoto auto skaits 1 gada laikā? Kopš 2019. gada? Tikai 2020.gada modeļi? Vai vispār vēsturē?

    Ja vispār vēsturē, tad cipari tur ir vairākos pat desmitos miljoni un Teslai nāksies vēl krietni pagaidīt.

    Ja par vienu gadu, tad tam datu avots par Corollu ir vienkārši pirmais raksts, kas izlec Google. Kurš tālāk atsaucas uz Instagram profilu ar skaistu nosaukumu “carindustryanalysis”. Kas tur ir apakšā nav zināms – ne metodoloģija, ne datubāze.

    Reklāma