Zīmola Epson lietotāji dalījušies ar savu printeru problēmām, kas varētu norādīt uz to, ka uzņēmums ar programmatūras un tehniskajām iespējām vēlas mākslīgi saīsināt iekārtu lietošanas laiku.
Tā gan nav nekāda jauna prakse kopējā elektronisko ierīču tirgū, jo zīmoli vienkārši vēlas pārdot vairāk produktu un nopelnīt naudu. Saistībā ar Epson, par savu pieredzi Twitter platformā pastāstījis ASV iedzīvotājs Marks Havens (angliski Mark Haven). Viņa sievas Epson printeris parādījis paziņojumu, kas apgalvo, ka tas ir sasniedzis savas darbības galu. Vienīgā iespēja ir to vest salabot vai iegādāties jaunu iekārtu.
Kļūdas paziņojums bija saistīts ar porainajiem spilventiņiem printera iekšienē, kas savāc lieko tinti. Šie spilventiņi ar laiku nolietojas, veidojot risku, ka viss printeris var tikt noliets ar tinti, un tādējādi sabojāts. Parasti tieši citas sastāvdaļas paspēj nolietoties, kas liktu iegādāties jaunu printeri vai labot esošo. Tomēr izskatās, ka tiem lietotājiem, kuri tiešām ļoti aktīvi printē, var parādīties paziņojums par šiem spilventiņiem. Tas liek domāt, ka Epson ražotās iekārtas varētu būt paredzētas noteiktam lapu printēšanas skaitam, ja printeris darbojas bez problēmām.
My wife’s very expensive @EpsonAmerica printer just gave a message saying it had reached the end of its service life and proceeded to brick itself. Apparently she can pay to service it or buy a new one even though it was working fine. Outrageous!
— Mark Tavern (@marktavern) July 22, 2022
Kā norāda pieejamā informācija, tad šī tehniskā problēma skar tādus modeļus, kā Epson L130, L220, L310, L360, L365. YouTube platformā jau ir pieejami video, kas parāda, kā šos spilventiņus nomainīt, lai turpinātu lietot esošo printeri. Vairākus gadus iepriekš Epson izziņoja printerus, kurus ērti manuāli papildināt ar tinti, tādējādi samazinot tā apkalpošanas izmaksas, tomēr redzams, ka uzņēmums tāpat nevēlas, lai tā produkti tiktu lietoti pārāk ilgi.
Jā, man ir “HP LaserJet M1132 MFP” kombains, kas strādā jau vairāk kā 15g. Un pāris neveiksmīgu (kā es domāju) Epson L130 nomirušu printerīšu. Iespējams, ka viņu nāvē nav tikai mana vaina!!!!
Ja printē reizi pusgadā, tad Lāzernieks ir vislabākā izvēle! Tintenieks parasti izkalst un ir vairāk problēmu, kā jēgas!
100% piekrītu. Žēl ka šo ziņu – tikpat kodolīgi – salīdzinoši maz izplata ražotāji un tirgotāji. Joprojām mēģina “ieskapēt” pēc iespējas lētākos tintes variantus un uztura mītu, ka lāzer printeri tikai priekš masveidīgas drukāšanas. Lai gan īstenībā, ir tieši otrādi – tieši dēļ šīs kārtridžu aizkalšanas problēmas. Ja drukāt pāris reizes gadā, tad tikai un vienīgi – lāzer printeris.
Savulaik iegādājos tintes printeri, jo pārdevējs apgalvoja, ka priekš mājas lietošanas labākais variants. Tā bija mana kļūda, ka iegādājos tintes printeri, jo reti to lietojot – kalta tinte un visādas citas problēmas. Iegādājos pašu lētāko lāzernieku un esmu aizmirsis par problēmām ar printeri. Izmantoju rūpnieciski atjaunotos kārtridžus un viss o.k (vismaz uz iepakojuma rakstīts, ka rūpnieciski atjaunots, cena nedaudz vairāk kā uzpildīt lāzera kārtridžu).
Tieši tādi paši paziņojumi pat tintes spilventiņiem ir Canon printeriem, un ne šiem vien. Tas ir pilnīgi normāli, jo, ja tintes spilventiņš ir pārpildīts, tad nav iespējams labi iztīrīt tintes sprauslas, druka var būt nekvalitatīva, utt. Diemžēl, droši nomērīt vai spilventiņš ir pilns tā īsti nevar, tāpēc parasti printeris pēc noteikta izdruku skaita uzskata, ka to jāmaina. Jā, lietotāja instrukcijā nav īpaši uzsvērts, ka tā notiks, bet, man liekas, arī mobilā telefona instrukcijā nav rakstīts, ka baterija pēc kāda laika kļūs nederīga.
kad tam Markam Tavernam jāmaina eļļa autiņam, viņš arī raksta sašutušas piezīmes tviterī, nevis dzen auto uz servisu?
ps. Henrijam, ka tik uzrakstīt kādu klikbaitīgu bullšitu… visiem printeriem ir tērējamie resursi, tikai citiem ierobežojumi ir vēl stulbāki. saukt to par plānoto novecināšanu?..
Varbūt viņam tesla un viņš nemaz nezina kam tā eļļa vajadzīga. :D
viņš neizskatās tik jauns, lai nezinātu kādas ir ICE mašīnas :P
Ja godīgi, tad man Canon printeris pēc 3 gadu stāvēšanas uz skapjaugšas arī izmeta to spilventiņa kļūdu, tas nekas, ka tintes nebija un nebija kam tur krāties, jo 3 gadus netika lietots.
Tā kā cikls ir ieprogrammēts. Lai būtu pavisam jautri printeris neļāva izmantot arī iebūvēto skeneri un karšu lasītāju, jo tak spilventiņš kaput un skenēt ir bīstami! :)
:D