Reklāma

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta “Autopilot” sistēma – šoreiz Tesla ir problēmas ar Kalifornijas varasiestādēm, kas Tesla sistēmas nosaukumu un aprakstītās iespējas nu jau kārtējoreiz sauc par maldinošu patērētājiem. Tesla ir divas nedēļas atbildēt varasiestāžu aicinājumam. Ja tas netiks darīts, Tesla riskē zaudēt autoražotāja licenci Kalifornijā.

Šī, protams, nav jauna problēma – Tesla par braukšanas palīgsistēmu nosaukumiem “Autopilot” un “Full Self-Driving” kritizēta daudz un dikti dažādās pasaules vietās. Cilvēkiem nosaukumu dēļ var rasties maldinošas asociācijas par sistēmas patiesajām spējām.

Kalifornijas Autotransporta departaments iesniedzis divas sūdzības Kalifornijas Administratīvo lietu birojā, jo Tesla šīs sistēmas reklamē maldinoši, tās saucot par “autonomās” braukšanas sistēmām. “Tā vietā, lai produktu vienkārši identificētu, nosaukumi “Autopilot” un “Full Self-Driving” klientiem sniedz maldīgu priekšstatu, liekot domāt, ka mašīna ir spējīga braukt pilnībā autonomi, bez vadītāja iesaistes, lai gan patiesībā auto reklamēšanas brīdī uz to nav spējīgs,” rakstīts sūdzībā.

Kalifornijas varasiestādes izdara spiedienu pret Tesla ne tikai par mārketingu, bet arī pēta Tesla sistēmu patiesās spējas, veicot drošības analīzi. Tesla tiks pieprasīts labāk izglītot un informēt klientus par šo sistēmu patiesajām spējām, tostarp uzskatāmāk demonstrējot brīdinājumus par dažādiem sistēmas lietošanas ierobežojumiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma