Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta “Autopilot” sistēma – šoreiz Tesla ir problēmas ar Kalifornijas varasiestādēm, kas Tesla sistēmas nosaukumu un aprakstītās iespējas nu jau kārtējoreiz sauc par maldinošu patērētājiem. Tesla ir divas nedēļas atbildēt varasiestāžu aicinājumam. Ja tas netiks darīts, Tesla riskē zaudēt autoražotāja licenci Kalifornijā.

    Šī, protams, nav jauna problēma – Tesla par braukšanas palīgsistēmu nosaukumiem “Autopilot” un “Full Self-Driving” kritizēta daudz un dikti dažādās pasaules vietās. Cilvēkiem nosaukumu dēļ var rasties maldinošas asociācijas par sistēmas patiesajām spējām.

    Kalifornijas Autotransporta departaments iesniedzis divas sūdzības Kalifornijas Administratīvo lietu birojā, jo Tesla šīs sistēmas reklamē maldinoši, tās saucot par “autonomās” braukšanas sistēmām. “Tā vietā, lai produktu vienkārši identificētu, nosaukumi “Autopilot” un “Full Self-Driving” klientiem sniedz maldīgu priekšstatu, liekot domāt, ka mašīna ir spējīga braukt pilnībā autonomi, bez vadītāja iesaistes, lai gan patiesībā auto reklamēšanas brīdī uz to nav spējīgs,” rakstīts sūdzībā.

    Kalifornijas varasiestādes izdara spiedienu pret Tesla ne tikai par mārketingu, bet arī pēta Tesla sistēmu patiesās spējas, veicot drošības analīzi. Tesla tiks pieprasīts labāk izglītot un informēt klientus par šo sistēmu patiesajām spējām, tostarp uzskatāmāk demonstrējot brīdinājumus par dažādiem sistēmas lietošanas ierobežojumiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma