Reklāma

Toyota turpinās problēmas ar elektrisko bZ4X, autoražotājs piedāvā atpirkt mašīnu

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Japāņu autoražotājs Toyota jūnija beigās izsludināja atsaukumu savam pirmajam pilnībā elektriskajam modelim bZ4X, jo tā riteņi gluži vienkārši var nokrist – skrūves gluži vienkārši var atnākt vaļā, kā rezultātā nokrīt ritenis. Atsaukums attiecās uz visiem līdz tam brīdim saražotajiem bZ4X, taču tā kā tas notika drīz pēc mašīnas pirmizrādes, tad bija jāatsauc vien 2700 auto – 2200 no tiem bija Eiropā. Japāņu autoražotājam īsti nevedas ar situācijas risināšanu, tāpēc klientiem tiek piedāvāts pat atpirkt automašīnu.

Skarto mašīnu pircēji sāk saņemt vēstules no Toyota, kur autoražotājs skaidro situāciju un izsaka piedāvājumu, kā problēmu kompensēt klientam. Tīmeklī noplūdusi vēstule kādam klientam ASV. Spriežot pēc piedāvājuma, Toyota netiek galā ar problēmu – autoražotājs piedāvā maiņas auto, kā arī apmaksās degvielas izdevumus šai mašīnai. Tāpat Toyota gatava piešķirt 5000 dolārus mašīnas līzinga atmaksai. bZ4X garantija tiks pagarināta par laiku, kad mašīnu nevarēja lietot atsaukuma dēļ. Ja klients ir ļoti neapmierināts, viņam viss ir līdz kaklam un viņš vienkārši grib tikt vaļā no sava auto, tad Toyota ir gatava to atpirkt.

Šis atsaukums attiecas arī uz pirmo Subaru elektrisko modeli Solterra, jo tehniski šīs mašīnas ir identiskas un būvētas uz vienas platformas. Daudzi uzskatīja, ka Toyota ar šo problēmu tiks galā ātri – mašīnas baterijas un elektromotors strādā perfekti un bez problēmām, bet problēma ir ar kaut ko tik šķietami vienkāršu kā riteņi. Toyota gada laikā saražo vairāk nekā 10 miljonus transportlīdzekļu un viņi šajā lietā nav nekādi pirmgadnieki. Acīmredzot, japāņu ražotājs kaut kur ir pamatīgi nošāvis greizi un šobrīd īsti nemaz nezina, kā situāciju ātri vērst par labu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma