Reklāma

Volvo plāno būvēt bateriju rūpnīcu, lai paplašinātu elektriskā komerctransporta piedāvājumu

Jaunākie raksti

Lamborghini iepazīstina ar unikālo Huracan Sterrato modeli

Itāļu superauto ražotājs iepazīstinājis ar ļoti unikālu, īpašu modeli - tas ir Huracan Sterrato. Īpašu to padara fakts, ka...

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Sanfrancisko policija varēs izmantot robotus aizdomās turamo likvidēšanai

Attīstoties tehnoloģijām, palielinās to jomu skaits, kur var izmantot robotus. Sen jau garām tie laiki, kad mašīnas tika nodarbinātas...

Consumer Reports tehnisko problēmu dēļ vairs neiesaka iegādāties Ford Mustang Mach-E elektroauto

Izdevuma Consumer Reports (CR) publicētajā auto uzticamības aptaujā (Auto Reliability Survey) norādīts, ka izdevums vairs neiesaka iegādāties elektrisko Ford Mustang Mach-E,...

Zviedru autoražotājs Volvo paziņojis, ka sācies darbs pie bateriju ražošanas rūpnīcas izveides Zviedrijā. Šī rūpnīca paredzēta, lai Volvo varētu paplašināt un apgādāt savu komerctransporta nodaļu, ražojot elektriskus kravas auto, autobusus, kravas furgonus, kā arī celtniecībā nepieciešamo tehniku. Paziņojumu izplatījis Volvo Group, kas ir atsevišķs uzņēmums un tam nav tiešas saiknes ar Volvo Cars, kas jau vairāk nekā 10 gadus ir Geely paspārnē.

Volvo ir izveidojis vairākus elektriskus kravas auto modeļus, taču nākamais solis ir panākt, lai šos modeļus var ražot lielā apjomā. Skaidrs, ka smagajai tehnikai nepieciešams liels daudzums bateriju, līdz ar to Volvo strādā pie risinājuma. Volvo Group vadītājs Martins Lundsteds paziņojumā skaidro, ka jau šobrīd vērojams liels klientu pieprasījums pēc elektrificētas tehnikas, savukārt 2030. gadā plāni paredz, ka 35% pārdotās tehnikas darbosies ar elektrību.

Rūpnīcas galīgā atrašanās vieta pagaidām nav noteikta – tas atkarīgs no saskaņošanas procesa, bet pagaidām Volvo izskata Mariestādes pilsētu Zviedrijas centrālajā daļā. Kompānijas plāni paredz masveida ražošanu 2030. gadā, izmantojot tieši komerctransportam radītas bateriju šūnas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma