Reklāma

Volvo plāno būvēt bateriju rūpnīcu, lai paplašinātu elektriskā komerctransporta piedāvājumu

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Zviedru autoražotājs Volvo paziņojis, ka sācies darbs pie bateriju ražošanas rūpnīcas izveides Zviedrijā. Šī rūpnīca paredzēta, lai Volvo varētu paplašināt un apgādāt savu komerctransporta nodaļu, ražojot elektriskus kravas auto, autobusus, kravas furgonus, kā arī celtniecībā nepieciešamo tehniku. Paziņojumu izplatījis Volvo Group, kas ir atsevišķs uzņēmums un tam nav tiešas saiknes ar Volvo Cars, kas jau vairāk nekā 10 gadus ir Geely paspārnē.

Volvo ir izveidojis vairākus elektriskus kravas auto modeļus, taču nākamais solis ir panākt, lai šos modeļus var ražot lielā apjomā. Skaidrs, ka smagajai tehnikai nepieciešams liels daudzums bateriju, līdz ar to Volvo strādā pie risinājuma. Volvo Group vadītājs Martins Lundsteds paziņojumā skaidro, ka jau šobrīd vērojams liels klientu pieprasījums pēc elektrificētas tehnikas, savukārt 2030. gadā plāni paredz, ka 35% pārdotās tehnikas darbosies ar elektrību.

Rūpnīcas galīgā atrašanās vieta pagaidām nav noteikta – tas atkarīgs no saskaņošanas procesa, bet pagaidām Volvo izskata Mariestādes pilsētu Zviedrijas centrālajā daļā. Kompānijas plāni paredz masveida ražošanu 2030. gadā, izmantojot tieši komerctransportam radītas bateriju šūnas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma