Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” paaugstina “Twitter Blue” abonementa cenu

    Jaunākie raksti

    Inflācijas ietekme jūtama ne tikai, iegādājoties fiziskas preces, bet arī pakalpojumus. Jau ziņojām, ka, piemēram, “Amazon Prime” abonements kļūs jūtami dārgāks. Arī “Twitter” ir nolēmis sadārdzināt savu abonementu “Twitter Blue“. Piemēram, lietotājiem ASV par šo prieku 2,99 USD vietā nāksies maksāt 4,99 USD mēnesī.

    Reklāma

    “Twitter” ir nosūtījis e-pasta ziņojumus esošajiem abonentiem, lai informētu par šo cenu maiņu. Norādīts, ka jaunajiem lietotājiem cena par “Twitter Blue” abonementu jau ir paaugstināta. Tikmēr esošajiem lietotājiem tā paliks nemainīga līdz oktobrim.

    Uzņēmums pārāk plaši nav izskaidrojis, kāpēc nolēmis palielināt cenas šim abonementam. Tomēr kā galvenos iemeslus norādījis, ka tas palīdzēs izveidot jaunas funkcijas, uzlabot jau esošās, kā arī saglabāt savu misiju atbalstīt žurnālistiku.

    “Twitter Blue” pie plašākas lietotāju auditorijas nonāca pērnā gada novembrī ASV. Abonements sniedz vairākas noderīgas funkcijas, kas nav pieejamas parastajiem lietotājiem. Piemēram, iespēja atsaukt tvītus, saglabāt ierakstus, skatīt lietotni bez uzmācīgām reklāmām un pirmajiem izmēģināt jaunākās funkcijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    AAAA
    30.07.2022 13:01

    Nevar saprast , tas ir par mēnesi vai gadu vai vienreizējs maksājums?

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    30.07.2022 23:50

    Nu bāc

    Reklāma