Web Analytics
More
    Reklāma

    General Motors uzskata, ka uzņēmums būs nopietns spēlētājs Eiropas elektroauto tirgū

    Jaunākie raksti

    General Motors koncerna vadītāja Marija Barra šā gada pavasarī apstiprināja uzņēmuma plānus atgriezties Eiropas tirgū, iesaistoties tikai un vienīgi elektroauto tirgū. Šāds lēmums ir saprotams, jo no 2035. gada Eiropas Savienībā būs aizliegts tirgot jaunas automašīnas ar iekšdedzes dzinēju. Kā zināms, General Motors atstāja Eiropu 2017. gadā, kad pārdeva sev piederošās Opel daļas.

    Sarunājoties ar mediju Autocar, GM Eiropas nodaļas vadītājs Mahmuds Samara sīkāk izskaidrojis General Motors ambīcijas. Jau nākamā gada sākumā GM iepazīstinās ar plašākiem plāniem Eiropā. Lai arī pagaidām nav runa par konkrētiem tirdzniecības rezultātiem, autoražotāja vadītāja ir pārliecināta, ka uzņēmums būs nopietns spēlētājs Eiropas tirgū, sastādot konkurenci vietējiem elektroauto ražotājiem. Eiropā un Lielbritānijā pāreja uz elektroauto notiek izteikti straujāk nekā ASV, tāpēc autoražotājs vēlas atgriezties šajā pasaules daļā un pacīnīties par savu tirgus kumosu.

    General Motors pieeja šoreiz būs citāda. Tā vietā, lai koncentrētos uz Eiropas zīmoliem, cenšoties tos iegūt savā paspārnē vai organizējot sadarbības projektus, GM izmantos savus ASV zīmolus. Varam prognozēt, ka Eiropā ieraudzīsim Cadillac elektrisko Lyriq SUV. Nevajadzētu izslēgt elektriskā Hummer parādīšanos ierobežotā daudzumā, bet nākotnē varam sagaidīt arī Chevrolet elektriskos auto.

    “Chevrolet ir starptautisks zīmols, arī Hummer un Cadillac ir visā pasaulē zināmi zīmoli, tāpēc tie ir atbilstoši mūsu izvirzītajiem mērķiem. Skaistums pārejai uz elektroauto meklējams mūsu iespējās pielāgoties un piedāvāt klientiem izdevīgāko. Mašīnas būs piemērotas tam, kā tās lieto Eiropā,” stāsta Samara.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma