Reklāma

Mini iepazīstina ar elektriskā Aceman krosovera konceptu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Britu autoražotājs Mini turpina pāreju uz elektroauto, uzņēmumam iepazīstinot ar savu jaunāko veikumu – Aceman konceptu. Šis koncepts līdz 2024. gadam pārtaps par sērijveida modeli, kļūstot par Mini kompaktklases elektrisko krosoveru. Auto bāzēts uz “Spotlight” platformas, kuru kopīgi izstrādā BMW koncerns un sadarbības partneri no Ķīnas “Great Wall”. Šī platforma tiks izmantota arī jaunās paaudzes Mini hečbekā.

Mini norāda, ka, lai arī šis ir koncepts, tajā redzamais nav pārāk tālu no tā, ko ieraudzīsim pie dīleriem. Mini gan nav sniedzis informāciju par mašīnas parametriem. Zināms, ka elektriskajam Mini hečbekam uz šīs pašas platformas būs aptuveni 40 kWh baterija, savukārt jaudīgākajai versijai apmēram 50 kWh baterija, tāpēc Aceman sērijveida versija, visticamāk, būs aprīkota līdzīgi.

Autoražotājs uzsver, ka šis modelis nav Countryman aizvietotājs – tas modelis nākamajā paaudzē kļūs lielāks, tam kļūstot par BMW X1 dvīņubrāli. Aceman koncepts ir 4,05 metrus garš, 1,99 metrus plats un 1,59 metrus augsts, kas to padara par netiešu Clubman aizstājēju.

Tā kā auto ir radīts uz elektroauto platformas, tad salonā ir vairāk vietas nekā jebkad iepriekš, savukārt salona izkārtojums un izmantotie risinājumi faktiski ir gatavi sērijveida ražošanai un šeit kardinālas izmaiņas neieraudzīsim. Redzams, ka Mini šajā modelī izvēlējies atteikties no daudziem slēdzīem, tā vietā lielāko daļu funkciju pārvirzot uz apaļo OLED multimediju ekrānu. Arī klimatkontrolei esot sagatavotas slīdjoslas, kas daudzus tik ļoti kaitina Volkswagen koncerna mašīnās.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma