Reklāma

Divus gadus pēc palaišanas “Meta” slēdz pāru saziņas lietotni “Tuned”

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Vien nedaudz vairāk kā divus gadus pēc palaišanas uzņēmums “Meta” nolēmis pārtraukt savas sociālās lietotnes “Tuned” darbību. Šīs lietotne bija domāta pāru saziņai ar iespēju dažādos veidos uzzināt vienam par otru vairāk, piemēram, daloties ar attēliem, video, balss ziņām, ar savu noskaņojumu, mīļākajām dziesmām, izmantojot “Spotify” integrāciju. Zināms, ka lietotnes darbība tiks apturēta 19. septembrī.

“Tuned” bija “Meta” jauno produktu eksperimentu komandas “New Product Experimentation team” veikums, kas sākotnēji tika izveidots ar domu, lai uzņēmums varētu izmēģināt jaunas funkcijas un saprast, kā tās novērtē lietotāji. “Tuned” tika palaista pandēmijas pirmajos mēnešos, kas tolaik bija ļoti vērtīgi, jo pasaule Covid-19 dēļ bija paralizēta un brīva satikšanās bija ekstra. Šī lietotne kalpoja kā risinājums, kā diviem cilvēkiem sazināties, izmantojot ziņapmaiņas funkcijas un viktorīnas, kas paredzētas, lai ļautu pastāstīt par to, kā viņi jūtas, ko dara, ar kādiem izaicinājumiem saskaras utml.

Skatoties no citas puses, “Tuned” bija īpašs ar to, ka tam trūkst saistības, integrācijas ar “Meta” produktiem, piemēram, “Instagram”, “Facebook” un “Facebook Dating”. Iespējams, tas bija galvenais iemesls, kāpēc šī lietotne tā arī nepiedzīvoja lielu popularitāti. Tā līdz šim lejupielādēta aptuveni 909 000 reižu, kas ir visai maz.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma