Web Analytics
More
    Reklāma

    Divus gadus pēc palaišanas “Meta” slēdz pāru saziņas lietotni “Tuned”

    Jaunākie raksti

    Vien nedaudz vairāk kā divus gadus pēc palaišanas uzņēmums “Meta” nolēmis pārtraukt savas sociālās lietotnes “Tuned” darbību. Šīs lietotne bija domāta pāru saziņai ar iespēju dažādos veidos uzzināt vienam par otru vairāk, piemēram, daloties ar attēliem, video, balss ziņām, ar savu noskaņojumu, mīļākajām dziesmām, izmantojot “Spotify” integrāciju. Zināms, ka lietotnes darbība tiks apturēta 19. septembrī.

    “Tuned” bija “Meta” jauno produktu eksperimentu komandas “New Product Experimentation team” veikums, kas sākotnēji tika izveidots ar domu, lai uzņēmums varētu izmēģināt jaunas funkcijas un saprast, kā tās novērtē lietotāji. “Tuned” tika palaista pandēmijas pirmajos mēnešos, kas tolaik bija ļoti vērtīgi, jo pasaule Covid-19 dēļ bija paralizēta un brīva satikšanās bija ekstra. Šī lietotne kalpoja kā risinājums, kā diviem cilvēkiem sazināties, izmantojot ziņapmaiņas funkcijas un viktorīnas, kas paredzētas, lai ļautu pastāstīt par to, kā viņi jūtas, ko dara, ar kādiem izaicinājumiem saskaras utml.

    Reklāma

    Skatoties no citas puses, “Tuned” bija īpašs ar to, ka tam trūkst saistības, integrācijas ar “Meta” produktiem, piemēram, “Instagram”, “Facebook” un “Facebook Dating”. Iespējams, tas bija galvenais iemesls, kāpēc šī lietotne tā arī nepiedzīvoja lielu popularitāti. Tā līdz šim lejupielādēta aptuveni 909 000 reižu, kas ir visai maz.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma