Reklāma

Volkswagen nākamās paaudzes multimediju sistēma ieradīsies 2025. gadā

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Volkswagen Ziemeļamerikas nodaļas produktu un stratēģijas viceprezidents Hains Šēfers intervijā CarBuzz izteicies, ka jaunās paaudzes Volkswagen multimediju sistēma pie klientiem ieradīsies 2025. gadā. “Šobrīd strādājam pie jaunās sistēmas un daudz ko nevaru atklāt, bet domāju, ka mašīnās, kas tiks piegādātas no 2025. gada ieraudzīsim dramatiskas pārmaiņas mašīnu multimediju sistēmā,” stāsta Volkswagen pārstāvis.

Šobrīd Volkswagen radītā sistēma nav pati ērtākā pasaulē – par to esam pārliecinājušies paši savos testos, par to komentāros raksta arī cilvēki, kuri ikdienā brauc ar šīm mašīnām. Programmatūra mēdz ķerties un nestrādāt vispār, tāpēc multimediju sistēmas lietošana var kļūt apgrūtinoša. Daudziem ir iebildumi pret Volkswagen pielietotajām slīdjoslām temperatūras un skaņas regulēšanai zem ekrāna.

Šēfers skaidro, ka programmatūras ķibeles sagandējušas sistēmas lietošanas pieredzi un klientiem šķiet, ka tā ir sliktāka nekā patiesībā. Viņš uzskata, ka, tiekot galā ar šīm problēmām un sistēmai strādājot kā nākas, sistēmas lietošana var būt ievērojami labāka. Ražotājs turpina strādāt pie sistēmas atjauninājumiem, lai uzlabotu lietošanas pieredzi arī pašreizējā sistēmas versijā.

AvotsCarBuzz
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Lauris
27.07.2022 07:46

Tiešām ar koncerna resursiem nepieciešami 3+ gadi, lai uzprogrammētu sakarīgu UI, kas pie katras kustības nebremzē vismaz sekundi?

Biteme
27.07.2022 09:43
Reply to  Lauris

Neesmu tēmā, bet šķiet kopš programmēšana notiek izmantojot apjomīgus freimworkus, nosacītā “Hello, world!” izpildei vajag resursus,ar kuriem agrāk pietiktu visai opsistēmai un pāri paliktu. Tāpēc jau arī telefonos cilvēkus radina pie domas ka bez 4GB RAM nav nekādas dzīves – izmaksas uzņemas lietotājs, nevis ražotājs domā par koda optimizēšanu.

Reklāma