Reklāma

Hyundai un Rolls-Royce sadarbosies aviācijas elektrificēšanā

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Hyundai un Rolls-Royce parakstījuši saprašanās memorandu, kas paredz abu uzņēmumu sadarbību aviācijas nozares elektrificēšanā. Abi uzņēmumi vēlas izmantot viens otra stiprās puses – Rolls-Royce pieredzi aviācijas industrijā, kā arī Hyundai zināšanas elektriskās piedziņas un ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijās, lai izstrādātu un sertificētu gaisa transportlīdzekļus ar mērķi pārvietoties pilsētās un arī reģionāliem pārvadājumiem.

Abi ražotāji kopīgi izplatīja preses paziņojumu, kā arī prezentēja konceptu elektriski darbināmam lidaparatām, kas spējīgs pacelties un nolaisties vertikāli (eVTOL). Preses relīzē publicētie sadarbības mērķi liek domāt, ka abi uzņēmumi aviācijā labāk saredz ūdeņraža degvielas šūnu lietošanu. Plānots kopīgi izstrādāt ūdeņraža degvielas šūnu sistēmu, ko piedāvāt tirgū, kopīgi radot demonstrācijas lidaparātu jau līdz 2025. gadam. Tāpat plānots attīstīt šo tehnoloģiju izmantošanai reģionālajos pārvadājumos, Hyundai izstrādājot šim mērķim paredzētu platformu.

Ūdeņraža degvielas šūnu lietošana aviācijā zināmā mērā šķiet likumsakarīga, jo lidaparātus nav nepieciešams aprīkot ar smagām, masīvām baterijām, turklāt sniedzamība ar vienu ūdeņraža uzpildi būs krietni lielāka un arī pati uzpilde būs daudz ātrāka.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma