Web Analytics
More
    Reklāma

    Volvo vadītājs uzsver, ka elektroauto ir vienīgais ceļš nākotnē

    Jaunākie raksti

    Volvo jaunais vadītājs Džims Rovans intervijā ar Automotive News skaidri licis noprast, ka viņa vadībā Volvo turpinās uzņemto kursu un strādās pie elektroauto attīstības. Publikācijā norādīts, ka gaidāmais Volvo elektriskais flagmanis, kas aizvietos XC90 SUV, kļūs par pagrieziena punktu autoražotāja virzībā pretī tikai un vienīgi elektroauto ražošanai.

    Rovans ir pārliecināts, ka strauja pāreja uz elektroauto ilgtermiņā ražotājam atmaksāsies. Viņš norāda, ka daļa autoražotāju šajā jautājumā ir piesardzīgi un nesteidzas pāriet tikai uz elektroauto, taču viņš kā piemēru min Tesla, norādot, ka Volvo vēlas paveikt ko līdzīgu, agresīvi virzot pāreju elektrisko mašīnu virzienā.

    Viņš skaidro, ka lielākais izaicinājums būs pierādīt klientiem, ka Volvo ir pievilcīgu elektroauto ražotājs, bet lielu lomu tajā spēlēs tieši gaidāmais flagmanis, kura prezentācija paredzēta tuvāko mēnešu laikā. Volvo, protams, ir lielas ambīcijas 2030. gadā ražot tikai elektroauto, taču šobrīd lielākā daļa modeļu izmanto iekšdedzes dzinējus, tāpēc autoražotājam ir jāpieliek pamatīgas pūles, lai savus mērķus spētu sasniegt.

    Volvo vadītājs ir pārliecināts, ka uzņēmumam ir pa spēkam sasniegt iepriekš izvirzītos mērķus, taču visām darbībām nākotnē jābūt veiktām, paturot prātā šo lielo mērķi – tas skar gan investīcijas dažādos projektos, gan arī personāla piesaistē. Viņš ir pārliecināts, ka Eiropā pieprasījums pēc elektriskajām mašīnām turpinās pieaugt, arī citviet pasaulē pieprasījums aug, kas liecina par to, ka sabiedrība pamazām, taču neizbēgami gatavojas elektriskajai nākotnei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    19.07.2022 15:57

    Es arī vēlos pasauli bez Volvo šrotdīzeļiem.

    Alberts Kviesis
    20.07.2022 02:16
    Reply to  KKTK

    Nav tas sliktākais variants. Jā ir problemātiski bez izņēmuma, bet laba meistara rokās var sadzīvot. Degvielas patēriņš dīzeļiem par 20% mazāks. Pašam bijuši viens 2.5T un trīs dīzeļi. Katram savs ceļš, bet pēdējais 235HP D5 pēc pēdējā servisa apmeklējuma ir puslīdz Ok – braukšanas vaina

    KKTK
    20.07.2022 09:57

    “puslīdz OK” diez ko neiepriecina tavu paša bērnu un apkārtējo plaušas. Par NOx izraisītajām slimībām LV jau daudz nerunā, jo ir Eiropā izmesto dīzeļa lobijs. Visi tikai fokusējas (franču valodā – piš santīmu) uz 20% mazāks patēriņš.
    Bet jā, pat veci Volvo šroti Zviedrijā nedūmo – tātad VAR SATAISĪT, ja to pieprasa. LV pilnīgi otrādi – reti kurš volvo nedūmo. CSDD darbinieks melnu muti, smaidīgi stāv dūmu mākonī un stāsta varoņstāstus, kā vēl dūmojošāki var iziet skati.

    Kārlis
    20.07.2022 11:01
    Reply to  KKTK

    dīzelim nav ne vainas.
    nezvai tu gribētu, ka pie tavām mājām uzceltu bateriju pārstrādes rūpnīcu.

    ar to arī viss būtu pateikts.

    gribam būt zaļi, bet miskaste lai ir kaimiņu mājā.

    Skābene
    20.07.2022 11:37
    Reply to  KKTK

    Ja dūmgāzes ir lielākais saslimstības un mirstības iemesls, kāpēc vidējais dzīves ilgums sistemātiski pieaug un lielākā mirstība ir tieši tajās valstīs, kur uz iedzīvotāju ir salīdzinoši mazāks automobiļu skaits!? :)

    Ja tev rūp plaušu vēzis, tad smēķēšanas apkarošana ir pareizais virziens! ;)

    Biteme
    20.07.2022 11:47
    Reply to  Skābene

    Nu pag, pag – atgāzu ietekme uz veselību un dzīves ilgumu taču jau kādu laiku netiek apšaubīta? Pat Āzijas valstīs tiecas samazināt draņķa daudzumu pilsētu gaisā.

    BTR
    21.07.2022 01:27
    Reply to  KKTK

    Izcili zema līmeņa komentārs :D. Gribu redzēt ko teiktu, ja dzīvotu blakus litija ieguvei, jeb bateriju pārstrādei, bet, ja Tev pietiek drosmes, go nofilmē kā izpeldies kodoldegvielā, jā jā no tā paša (ar kura palīdzību) rada elektrību un pasaki kko par kaitīgumu :). Elektro auto un elektrības ieguve ir 100tkārt kaitīgāka par jebkuru dīzeli.

    Dīzelis ir kaitīgs, nav divu domu, bet uz elektroauto fona viņš ir eņģelis. Vari arī ogļraktuvēs pastrādāt paalpot zaļo enerģijas daļu. :) zinu, ka Jums zaļajiem dūšas nepietiks savu pārliecību apstirpināt :)

    Skābene
    21.07.2022 08:37
    Reply to  BTR

    Runā, ka Litja baterijas baltais dūms esot īpaši veselīgs un vegānisks! :D

    KKTK
    21.07.2022 09:06
    Reply to  BTR

    Pag, jūs tām lipīgajām dīzeļa pistolēm neesat pamanījuši, ka blakām ir divas zaļas pistoles? ZAĻAS un vēl divas! Tas jau norāda, ka dabiski benzīna dzinējiem ir jābūt 2x viarāk pār kle-kle-kle :D
    Whtaboutismi mani neietekmē. ASV arī gan jau bija tūkstošiem whataboutisti, lai turpinātu izmantot svina benzīnu.
    Starp citu, par elektroauto – īpaši tiem ar lielajām baterijām (par kuriem fano arī šinī portālā), nekas neesmu labi izteicies. Kur man bija tā bilde, ka viena rAudi etrona vietā var uztaisīt 200 kravas e-velosipēdus. Tad 4 dupsīšu vietā uz dārziņiem var izvadāt vismaz 200 bērneļu – 200 Karl! ;)

    Kārlis
    21.07.2022 09:12
    Reply to  KKTK

    ēēē, par ko runa iet tagad?

    Tirgzinību triks
    20.07.2022 00:57

    Šajā nozarē ir jāpiedzimst vēl kādam ģēnijam, jo akumulatoram un elektronikai tīk uzturēties vien istabas temperatūrā.

    Skābene
    20.07.2022 09:46

    Vai jauno volvo aprīkojumā būs iekļauts standarta volvo vadītāju starter kits: šorti, sandales, pusgarās zeķes un puķains krekls?

    Biteme
    20.07.2022 09:53
    Reply to  Skābene

    Nezinu, kur tu tādus saskatījies, bet vadītāji-idioti neatkarīgi no apģērba traucē vairumam, bet zandales un šorti – tikai dažiem.

    20.07.2022 11:33
    Reply to  Biteme

    īpaši smieklīga ir pretenzija par zeķēm zandalēs, kas esot “stila” pārkāpums… :D

    Biteme
    20.07.2022 11:42
    Reply to  digitalk

    Par to jau dod soda punktus…esot palaisti policijas droni, kas karājas virs šosejām un meklē “zeķes + zandales”. Necieņa pret apkārtējiem, kas faktiski nozīmē agresīvu braukšanu.

    Reklāma