Web Analytics
More
    Reklāma

    Peugeot 308 apskats – vai labāks par VW Golf?

    Foto: Mārcis Gaujenietis

    Jaunākie raksti

    Pēdējo dažu gadu laikā francūžu autoražotājs Peugeot aktīvi centies atbrīvoties no ne pārāk labās slavas, kas iemantota gadsimta sākumā, autoražotājam savu piedāvājumu virzot premium klases virzienā un uzlabojot arī pašu mašīnu kvalitāti. Centieni lielos vilcienos bijuši sekmīgi – Peugeot jaunās paaudzes mašīnas klientu vidū izrādījušās populāras, arī salīdzinoši jaunais 308 savā 14 gadus ilgajā vēsturē pārdots 1,3 miljonos eksemplāru, tāpēc šim auto ir nozīme un Peugeot tas ir ļoti svarīgs. Tagad pie klientiem ierodas vēl viens auto ar daudziem jauninājumiem, kas sniedz ieskatu Peugeot mašīnu tuvākajā nākotnē – tas ir jaunais 308 hečbeks. Vai tam ir pa spēkam cīnīties klasē, kas pārbāzta ar vispusīgiem, veiksmīgiem modeļiem un vai tas ir spējīgs sastādīt konkurenci šīs klases nominālajam etalonam – Volkswagen Golf?

    Sāksim ar vēsturi

    Vēsturiski Peugeot ir gara un fantastiski veiksmīga pieredze tieši ar hečbekiem. To varam teikt gan par komerciālo pusi, tirgojot mašīnas klientiem, gan par autosporta sadaļu – ļoti iespējams slavenākais Peugeot hečbeks ir „205 T16”, kas ir slavens no B grupas laikiem Pasaules rallija čempionātā jeb WRC. Ar dažādām hečbeku versijām un modeļiem Peugeot veiksmīgi startēja gan Dakārā, gan arī WRC, izcīnot uzvaras un titulus. Tie laiki, protams, nu jau ir diezgan tālā pagātnē un tiem ir maza saistība ar jauno 308, taču to vērts pieminēt, lai atcerētos – Peugeot pieprot hečbeku izstrādāšanu.

    Reklāma

    Arī jaunā 308 vēsturi mēs varētu pašķetināt stipri tālu, bet tam nav lielas vērtības, tāpēc atskatīsimies tikai uz tā tuvākajiem priekštečiem – visupirms jāpiemin Peugeot 306, kas pie apvāršņa parādījās 1993. gadā, saņemot virkni tehnisku un vizuālu uzlabojumu, kas modelim ļāva konkurēt ar citu autoražotāju piedāvājumu. Šis modelis tika ražots divās paaudzēs, otrā pie klientiem nonāca 1997. gadā un tika ražota līdz 2002. gadam, kad ieradās nākamais Peugeot hečbeks – 307.

    Pēc gadsimtu mijas ieradās jaunais 307, kas bija 306 modernāka alternatīva – tas tika konstruēts uz tās pašas platformas uzlabotas versijas, taču auto tika padarīts ievērojami lielāks. Peugeot veikums bija ārkārtīgi sekmīgs, tam izpelnoties atzinību no autožurnālistu puses un saņemot arī 2002. gada Eiropas gada auto balvu. Šis modelis tika izmantots kā pamats daudzos Peugeot autosporta projektos – tas nonāca WRC apritē, tāpat Peugeot to izmantoja arī Pasaules salonauto čempionātā un vairākos no prestižākajiem nacionālajiem salonauto čempionātiem, tiesa, sacīkšu trasēs tas nebija tik sekmīgs kā priekšteči, cīnoties ar tehniskām ķibelēm. Arī ielas mašīnas neizcēlās ar labāko izturību un uzbūves kvalitāti, dažādās klientu aptaujās šim modelim regulāri atrodoties tuvāk lejasgalam. Šis ir viens no modeļiem, kas veidojis Peugeot jaunāko laiku reputāciju, ko ražotājs cenšas mainīt.

    2007. gada nogalē klientus sasniedza pirmais 308, kas savā 1. paaudzes izpildījumā bija ļoti līdzīgs 307 modelim. Abas mašīnas tiešām bija līdzīgas, jo 308 faktiski bija nākamās paaudzes 307, tāpēc tas tika būvēts uz tās pašas platformas, kas, protams, atkal bija uzlabota un atsvaidzināta. Auto gan bija saņēmis jaunu virsbūvi, kas rūpējās par atzīstami zemu aerodinamisko pretestību šajā klasē, vienlaikus dīzeļmotoriem izceļoties ar fantastisku ekonomiju. Vienai no dīzeļversijām pat piederēja rekords kā ekonomiskākajam sērijveida auto pasaulē – nobraucot 14 500 kilometrus, auto patēriņš bija 3,1 litrs uz 100 kilometriem.

    2013. gadā pasaulē ieradās otrās paaudzes 308, kas jau saskanēja ar jauno Peugeot modeļu nosaukumu stratēģiju – tieši tajos gados ieviesās sistēma, ka visā pasaulē piedāvāto modeļu nosaukumi beidzas ar ciparu „8” – tieši tāpēc mums ir 208, 308, 508, 3008 utt. Jebkurā gadījumā, auto izrādījās ļoti sekmīgs, 2014. gadā vēlreiz nopelnot Eiropas gada auto laurus, toreiz izkonkurējot uzlēcošās elektroauto segmenta zvaigznes BMW i3 un Tesla Model S. Auto saņēma apskatnieku atzinību arī atsevišķu valstu vērtējumā, tam kļūstot par gada auto Itālijā un Šveicē. Ražošanā šis modelis atradās līdz pat 2021. gada vidum, šajā laikā saņemot pat divus atjauninājumus – laika gaitā tika ieviesti LED lukturi, dažādas jaunās palīgsistēmas, kā arī digitālais instrumentu panelis un Peugeot jaunā tipa salona izkārtojums, par ko vēl jāparunā.

    Jaunais dizains ar skatu nākotnē

    Jaunais jeb trešās paaudzes 308 pie klientiem nonāk laikā, kad Peugeot kā zīmols ir Stellantis koncerna paspārnē, taču lielākā daļa izmantoto risinājumu ir iepriekšējās paaudzes evolūcija. Mašīna konstruēta uz jaunākās paaudzes EMP2 platformas, kas savā sākotnējā veidolā ieradās vēl 2013. gadā. Šī platforma gadu gaitā lietota ļoti daudzos PSA grupas modeļos, proti, uz tās konstruēta vesela virknē Peugeot, Citroen un arī Opel modeļu. Arī šajā gadījumā noticis tieši tāpat, bet par visu pēc kārtas.

    No ārpuses jaunās paaudzes mašīna diezgan ievērojami atšķiras pat no iepriekšējās paaudzes visjaunākās versijas, kas ieradās 2020. gadā. Vizuāli auto tagad ir saskanīgs ar visu pārējo Peugeot aktuālo piedāvājumu, vienlaikus demonstrējot, kur Peugeot dizains soļos nākotnē. Visās versijās pieejami LED lukturi, lepnākajās komplektācijās arī LED Matrix lukturi. Tāpat auto aprīkots ar ilkņiem līdzīgajiem LED dienasgaismas lukturiem. Šis ir pirmais Peugeot modelis, kas aprīkots ar autoražotāja jaunā dizaina simbolu, savukārt uz motora pārsega atrodams modeļa numurs. Simbols uz radiatora restes pilda arī tīri praktisku funkciju – aiz tā francūži paslēpuši veselu virkni sensoru, kas nodrošina dažādu palīgfunkciju korektu darbību. Peugeot īpaši izceļ, ka šis auto iemieso ražotāja centienus tiekties tuvāk premium segmentam, vienlaikus piedāvājot kaut ko krasi atšķirīgu no pārējiem.

    Pirmais iespaids ieraugot šo mašīnu liek domāt, ka dīleris auto apzināti nosēdinājis, jo tas izskatās ļoti zems, taču nē – tieši tādu vizuālo efektu arī ir paredzējis ražotājs, mašīnu padarot par diviem centimetriem zemāku nekā iepriekš. Kopā ar jauno virsbūvi piestrādāts arī pie aerodinamikas, sasniedzot 0,28Cd. Ja skatāmies uz nesen prezentētiem elektroauto vai elektroauto konceptiem, tad šāds rezultāts nav nekas īpašs, taču iekšdedzes dzinēju pasaulē skaitļi ir pat ļoti pieklājīgi.

    Turpinot par salona iekārtojumu, ir gana daudz runāts par Peugeot i-Cockpit salona iekārtojumu, mazo stūresratu un faktu, ka uz instrumentu paneli jāskatās pāri stūrei nevis caur stūri. Kā tas iepriekš aprakstīts citos apskatos, šis salona koncepts paredz, ka stūre ir diametrā maza un novietota salīdzinoši zemāk attiecībā pret priekšējo paneli. Jāatzīst, ka mazais stūres diametrs un salona iekārtojums prasa zināmu pierašanu, taču man šis jau ir ceturtais Peugeot tests apmēram pusotra gada laikā, tāpēc, iekāpjot 308, uzreiz jutos ļoti ērti – nedaudz pieregulēju krēsla attālumu līdz pedāļiem un augstumu, arī stūres augstumu un aiziet!

    Sēdpozīcija gan ir tāda, kas dažbrīd liek justies, itkā sēdētu uz grīdas. Jebkurā gadījumā, citiem tik viegli neiet un mūsu fotogrāfs Mārcis atkārtoti izteica iebildumus tieši pret vadītāja pozīciju un zemo stūres novietojumu. Kopumā nevajadzētu baidīties no salona iekārtojuma, taču, apskatot šo auto, noteikti ieteicams kārtīgi izmēģināt un pieregulēt savu ideālo sēdpozīciju, vienlaikus veicot arī kārtīgu testa braucienu nevis 10 minūtes pavizinoties apkārt salonam. Tikai tā varēs saprast vai šis izkārtojums der konkrētajam cilvēkam un viņa vēlmēm. Vietas daudzums priekšā arī gariem cilvēkiem ir pilnīgi pietiekošs, savukārt aizmugurē pieejamā vieta ir diezgan viduvēja – pieaugušie iekārtosies, bet būs pašauri. Ja bieži pārvadājat cilvēkus aizmugurē, tad varbūt jāskatās citu auto virzienā. Ja vietas daudzums aizmugurē ir svarīgs, tad šajā klasē nepārspējams ir Seat Leon un Škoda Octavia.

    Tātad, skatoties pāri stūrei, redzam 10 collu digitālo instrumentu paneli, kas kļuvis ievērojami labāks, ja salīdzinām ar iepriekš prezentētiem auto – tam ir jūtami labāka izšķirtspēja, dažādi režīmi darbojas un pārslēdzas veiklāk, savukārt visa galvenā informācija ir labāk nolasāma. Instrumentu panelim ir arī 3D funkcija. Sākumā par to biju diezgan skeptisks, arī auto prezentācijas pasākumā iespaids bija diezgan neviennozīmīgs un drīzāk domāju, kur un kā to izslēgt, taču dzīvē uz ceļa galīgi nebija tik slikti. Patiesībā to nevienu reizi neizslēdzu – tikai tik daudz, lai zinātu, kur to vispār izdarīt un kā izskatās bez 3D. Vienvārdsakot, ideja šim visam ir diezgan vienkārša – Peugeot šādi rada iespaidu, ka daļa informācijas, proti, braukšanas ātrums, šķiet tuvāk acīm nekā pārējā, ne tik svarīgā informācija. Strādā daudz labāk nekā gaidīts, bet arī jāpārbauda praksē katram pašam.

    Centrā atrodams 10 collu multimediju ekrāns, kas arī ir uzlabots – vizuālie risinājumi joprojām ir veiksmīgi, taču uzlabojumi novērojami ātrdarbībā un izšķirtspējā. Tā joprojām nav ērtākā un vienkāršākā sistēma, arī animāciju pārejās redzama maza „bremzīte” un tās nav perfekti plūstošas, taču sistēma kopumā ir atsaucīgāka nekā iepriekš. Kā jau pieņemts, pieejams bezvadu savienojums ar Apple CarPlay/Android Auto, tāpēc, visticamāk, izmantosiet tieši šo risinājumu. Zem multimediju ekrāna novietots vēl viens skārienekrāns ar īsceļu pogām. Vadītājs pats var izvēlēties, ko tur uzlikt, lai vajadzīgā funkcija būtu viena pieskāriena attālumā. Arī par šo risinājumu prezentācijā nebiju ļoti pārliecināts, šauboties, ka braukšanas laikā spaidīt skārienvirsmas ir laba doma. Patiesībā arī šis strādā diezgan normāli – pogu laukumi ir lieli un tos nospiest nav nekādu problēmu, tiesa, nošmulējas šausmīgi ātri un pirkstu nospiedumi redzami visur. Vēl zemāk atrodama fizisku pogu josla, kas arī nodrošina īsceļus.

    Peugeot centieni iet premium virzienā ir redzami un sajūtami viscaur salonā, vērtējot materiālu kvalitāti. Jāatzīst, ka mums bija lepnas komplektācijas mašīna, kas materiālu kvalitātē dod zināmu artavu, taču starp tiešajiem konkurentiem Peugeot izceļas. Tas vēl nedaudz atpaliek no tiešām pilnvērtīgiem premium hečbekiem kā BMW 1. sērija, taču citi konkurenti gan var stāvēt pie stūra un nervozēt, jo Peugeot materiālu kvalitāte ir acīmredzami un taustāmi labāka nekā konkurentiem. Protams, šur tur atradīsim cieto plastmasu, taču lielākoties izmantoti mīkstie materiāli, kas radīja labu un patīkamu sajūtu, iekāpjot mašīnā pirms katra brauciena. Es pat teiktu, ka 308 šajā aspektā var konkurēt ar to pašu Audi A3.

    Braukšana

    Pirms sākam runāt par braukšanas lietām, īsumā izstāstīšu par pieejamajiem dzinējiem – benzīna fronti pārstāv 1,2 litru trīscilindru turbo motors ar 110 un 130Zs jaudu. Mazjaudīgāko dzinēju iespējams pasūtīt tikai ar 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt 130Zs versijai ir izvēles iespējas – 6-pakāpju manuālā kārba vai 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Mums tika versija ar 130Zs benzīna dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Dīzeļus pārstāv 1,5 litru četrcilindru motors ar 130Zs jaudu un to iespējams nokomplektēt ar abām iepriekš minētajām ātrumkārbām. Tāpat pieejami arī plug-in hibrīdi, turklāt divi – pieejams „Hybrid 180” modelis, kurā apvienots 1,6 litru 150Zs jaudīgs benzīna motors (8-pakāpju automāts) un 81kW jaudīgs elektromotors komplektā ar 12,4kWh bateriju, Peugeot solot 60 kilometrus tikai ar elektrību. Pieejams arī jaudīgāks „Hybrid 225” – vienīgā atšķirība šeit ir benzīna motorā, kurš šajā versijā attīsta 180Zs.

    Mašīnas regulējumā Peugeot izvēlējušies koncentrēties uz komfortu, kas tālu braucienu veikšanu padara lielisku un ērtu. Braucot pa labām, līdzenām šosejām, auto ir kluss un dažādi trokšņi, proti, pretvēja skaņa un ceļa trokšņi ir lieliski slāpēti. 130Zs modeļa paātrinājums no vietas nav fascinējošs, ieskrējienam līdz 100km/h nepieciešamas 9,5 sekundes, taču paātrinājums nešķiet tik gauss. Šosejas tempos dzinējs nešķiet mocīts un astoto pārnesumu auto sāk izmantot tikai no 105-106km/h robežas. Pilsētā asākas bedres var nozīmēt nepatīkamus triecienus, bet lielākoties Peugeot labi tiek galā ar dažādiem nelīdzenumiem uz ceļa. Autoražotājs krietni uzlabojis palīgsistēmu darbību un tagad adaptīvā kruīza kontrole ar piestūrēšanu ir krietni prognozējamāka, precīzāka un mierīgāka nekā iepriekš. Pirms tam testētajos modeļos tai ļoti vilka uz autobusu pieturām ceļmalā un mašīna varēja izdomāt veikt citus asus, nevajadzīgus, vadītajam negaidītus stūres manevrus. Šajā izpildījumā tādi manevri no piestūrēšanas joprojām bija, tiesa, krietni mazāk un kopumā sistēma šķita daudz labāk nostrādāta nekā agrāk.

    Gāzes pedāļa un ātrumkārbas atsaucība šajā modelī ir ļoti saprātīga un noteikti labāka nekā konkurentiem no Volkswagen koncerna. Kā zināms, Volkswagen DSG automātiskās kārbas, kas pašas par sevi ir lieliskas, uz gāzes pedāļa nospiešanu tās reaģē diezgan gausi, it kā uzdodot vadītājam jautājumu „esi pārliecināts?”, bet pēc tam seko pārslēgšanās uz leju. Peugeot tādā ziņā ir krietni atsaucīgāks, lai gan ne gluži perfekts, un arī pret 8-pakāpju automāta darbību normālas braukšanas apstākļos nav būtisku pretenziju. Arī degvielas patēriņš kombinētā režīmā ir ļoti pieņemams – mana testa brauciena laikā tie bija 5,5 litri uz 100km, šosejas režīmā tie būs ap 4,5 litriem, varbūt pat nedaudz mazāk. Vienu brīdi pat pieķēru sevi pie domas, ka esmu pārsteigts, cik maz nokrities degvielas līmeņa stabiņš, lai gan biju nobraucis jau pārsimts kilometrus un šķita, ka tam būtu jābūt zemāk. Pie šīm degvielas cenām patīkamas domas.

    Mazais stūres rats nedaudz rada ilūziju par auto veiklību, taču pilsētas satiksmē tas tiešām ir pietiekami izveicīgs un viegli manevrējams auto, tiesa, redzamība pa aizmugurējo logu ir švaka. Te gan palīdz aizmugurējie parkošanās sensori, atpakaļskata kamera un arī 360 grādu kamera. Šis gan nebūs sportiskākais no šīs klases modeļiem – šajā jomā Peugeot atpaliek no Ford Focus, Seat Leon vai 1. sērijas BMW, kas visi ir ar stingrāku balstiekārtas regulējumu un asāku, precīzāku stūrēšanu. Īpaši tas attiecas uz Focus. Peugeot īstā vieta ir uz šosejām, braucot lielā ātrumā. Ja nu pagadās kāds līkumaināks ceļa posms, šis auto tiks galā un spēs būt saprātīgi interesants, taču tādām lietām ir labākas alternatīvas arī paša Peugeot piedāvājumā. Virsbūves svārstības ir jūtamas, taču nekas ārpus normas robežām. Gluži vienkārši uzsvars ir uz komfortu. Šis modelis vismaz šādā izpildījumā īsti nav domāts sportošanai.

    Cenas

    Lētākais Peugeot 308 izmaksās 23 tūkstošus eiro, taču auto jau standartkomplektācijā būs labi aprīkots, saņemot visas galvenās palīgsistēmas, LED lukturus un citas visnepieciešamākās lietas. Mūsu izmēģinātais auto jau bija treknajā GT komplektācijā, par kuru jāšķiras no 33 tūkstošiem. Te jau mums ir LED Matrix lukturi, automātiskās tālās gaismas, abi lielie, digitālie ekrāni un vadītāja ekrāna 3D funkcija. Tāpat auto aprīkots ar Drive Assist sistēmu, kas nozīmē adaptīvo kruīza kontroli ar piestūrēšanu, ceļa zīmju atpazīšanu, joslas saglabāšanas sistēmu. Vienvārdsakot, te jau saņemam ļoti bagātīgu aprīkojuma sarakstu, kas gan cenas, gan snieguma ziņā ir pilnībā konkurētspējīgs.

    Nobeiguma vārdi

    Piedaloties šī auto prezentācijas pasākumā, pirmais iespaids palika neviennozīmīgs un nebiju pārliecināts. Kad tiku pie stūres un uz ceļa, Peugeot mani noteikti pārliecināja. Pēdējo gadu laikā esmu braucis ar daudziem šīs klases hečbekiem, tostarp visiem galvenajiem konkurentiem. Peugeot noteikti izveidojis ļoti konkurētspējīgu piedāvājumu, ja raugāmies pragmatiski un no snieguma viedokļa – ekonomisks, pietiekami ašs, ar patīkamu salonu, taču šīs mašīnas stiprā puse būs francūžu šiks un šarms auto dizainā/salonā. Daudzejādā ziņā 308 man patika labāk nekā klases etalons Golf – labāki materiāli salonā, mazāk niķīga programmatūra un arī braukšanas ziņā tas ir nedaudz foršāks. Meklējot ģimenes hečbeku, 308 pilnīgi noteikti ir ļoti nopietni apsverama un apdomājama alternatīva.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Tomy Lee
    07.07.2022 13:27

    Smuks gan, it sevišķi šādā krāsā…

    Linards
    07.07.2022 15:04

    Golf salons ir krietni blāvāks un kvalitāte visam ir pabriesmīga. Viss skan cauri un radio jāgriež diezgan skaļi, lai nedzirdētu ceļu, trokšņus. Nav gan braukts ar Peugeot, bet pēc skata izskatās labi.

    Brokolis2
    07.07.2022 15:55
    Reply to  Linards

    Nu par 4. golfu drošvien šis būs daudz labaks , tam visi piekritīs, kautgan sūkņa motors. . .

    Puteklis
    07.07.2022 23:34
    Reply to  Linards

    Pašam ir 2017. gada Golf VII, kas protams vairs nav uzskatāms par modernu, taču par to skanēšanu cauri gan muļķības, salons kluss, citreiz atveru logu, lai dzirdētu, ka motors rūc. Par salona blāvumu var piekrist, jo VW tas ir tāds ar minimālisma piegaršu. Peugeot atgādina Asus RoG datorus, stils līdzīgs, bet neteikšu, ka ir manā gaumē, bet tas jau katram savs. Galvenais, lai uz priekšu kust raiti un bez problēmām, pārējais jau katra paša patikšanai.

    Fedja
    08.07.2022 08:25
    Reply to  Puteklis

    Nezinu, kas tevi tur sajūsmina tajā Golfā, bet man pēc BMW golfs šķiet taburete ar riteņiem!

    BTR
    08.07.2022 18:32
    Reply to  Fedja

    Itkā puteklis nekādu super sajūsmu nedemonstrēja. Par 2017.g.varu teikt tā, no iepriekšējiem šie man patīk labāk, labi krēsli ar siečām maļām, 1,4 benzīns nav super ātrs, bet pilsētā ok, arī par skaņu nepiekrītu, gana klus un motoru pat nedzird. Salons klasisks tāpat kā panelis, savām vajadzībām, kad bija daži iepirkti mūsu uzņēmumā bija tīri labs aparāts. Protams, var runāt par cenu :) ~24k.

    Pašam ir gan ģimenē Audi, BMW, Lexus u.c.Protams, kad pēc BMW iekāpj, bet nu salīdzināt manus X5 un 5to ar golfu nebūtu korekti tomēr.

    Linards
    11.07.2022 09:47
    Reply to  Puteklis

    Braucu ikdienā ar to pašu Golf.

    Puteklis
    13.07.2022 11:39
    Reply to  Linards

    Kā jau iepriekš rakstīja, nesaku, ka Golf VII ir perfekts auto, tas ir tāds vairāk uz praktisko pusi, ne emocijām. Tikai norādīju, ka nevajag pārspīlēt ar to skaļo salonu, katrā ziņā man tādas problēmas nav. Varbūt cita komplektācija, nezinu. 7. Golf man pat vairāk iet pie sirds kā 8. Golf, jo tam ir par daudz skārienjūtīgo pričendāļu, kas novērš uzmanību no ceļa.

    Vilmārs
    07.07.2022 17:32

    2013. gada vēlā rudenī jaunais P308 bija cenā no apm. 14100 līdz 21600 EUR. 1.6D 84kW MT tobrīd tiešām likās iegādes vērts. Nu (vismaz konkrētā braši rūcošā 3 cil./AT kombinācija) vairs ne. Var kaut 5 reizes pēc kārtas strauji nospiest/atlaist gāzes pedāli – rūc, bet no vietas nekust. Motors vecais, platforma, izrādās, arī… Plusi tikai kosmētikā, sūnu zaļajā un modīgās ekstrās.

    KKTK
    08.07.2022 17:20

    Pēc bildēm izskatās, ka to fizisko pogu piktogramas viduskonsolē ieraugāmas, tikai apsēžoties aizmugures sēdeklī. Numura zīme aizmugurē šķiba.
    Tā citādi izskatās, kā Mazda.

    Biteme
    08.07.2022 17:27

    Tie divi “izpūtēji” izskatās nu ļoti patētiski

    Aldis Esmits
    08.07.2022 17:35

    Tas vien ko ir vērts, ka salona dizainā nav tā stulbā panelī iespraustā planšete ! Kā bez maz lielākajai daļai jauno auoto.

    12.07.2022 14:57

    Nezinu, skatoties uz tiem franču auto nav pārliecības par tā uzticību ne tikai ilgtermiņā, bet arī elektronikas ziņā, liekas, ka ir daudz visādu fīču, bet cik ilgi un cik labi tās kalpos? Vācu auto kaut vai tas pats Golfs izklausās pārliecinošāk, arī otrreizēja tirgū cena būs augstāka un stabilāka, kā arī pārdot būs vieglāk.

    Kārlis
    14.07.2022 12:12

    vislabākais multimediju risinājums ir tāds, ka vispār nav nekāda.

    Reklāma