Web Analytics
More
    Reklāma

    Amazon piegādes furgonus aizvietos ar elektriskajiem kravas velosipēdiem un iešanu kājām

    Jaunākie raksti

    E-komercijas milzis Amazon pavēstījis, ka uzņēmums plāno aizvietot savus piegādes furgonus, izmantojot dabai draudzīgākus risinājumus, piemēram, elektriskos kravas velosipēdus un veco labo staigāšanu kājām. Pirmā pilsēta, kur tiks ieviestas izmaiņas, ir Lielbritānijas galvaspilsēta Londona.

    Amazon izmantotie elektriskie kravas velosipēdi gan īsti nelīdzinās velosipēdiem, bet gan nelieliem kravas furgoniem, taču tie izmanto elektrisko velosipēdu piedziņas risinājumus, proti, vadītājs sēž uz sēdekļa un min pedāļus, savukārt elektromotors sniedz papildus jaudu. Elektrību nodrošina elektrisko velosipēdu baterijas, taču arī pašam vadītājam ir diezgan kārtīgi jāminas. Šo transportlīdzekļu maksimālais ātrums ir 25km/h, kas ir pilnībā pietiekami piegādēm pilsētas centrā.

    Reklāma

    Amazon ieviesīs arī piegādi kājām, kas ir piemērots risinājums blīvi apdzīvotām vietām. Paciņas plānots novietot mobilā piegādes centrā, kur kurjers tās savāc un aiznes līdz nepieciešamajai vietā.

    Jauno risinājumu Amazon sāks testēt Londonas austrumdaļā, kur elektriskos kravas velosipēdus testēs Amazon piegādes partneri. Līdzīgus risinājumus testē arī citi uzņēmumi, kas nodarbojas ar preču piegādi – UPS veicis līdzīga transportlīdzekļa testus Skotijā un tagad tos izmēģinās Ņujorkā, arī DHL veic testus Lielbritānijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    18 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    06.07.2022 11:13

    Es jau sagaidītu no Amazon kādu inovatīvu ķerru, bet nē, staigās ar kājām, un brauks ar velo, tāpat kā pastnieki to dara jau gadsimtiem.
    Viss jaunais ir labi aizmirts vecais!

    Last edited 1 year ago by Skābene
    Usinss
    06.07.2022 23:29

    Kā lai pasaka, tajā pašā laikā īpašnieks lido ar privāto lidmašīnu, sūta raķetes kosmosā savam priekam. Bet jā, lai nabaga plebeji par minimālo algu strādā vēl sliktākos darba apstākļos. Velosipēdiem nevajag kondišku un citus drošības lapbumus, kas pasargā darbinieku….

    07.07.2022 03:09
    Reply to  Usinss

    jā, nabaga plebejiem ar minimālo algu noteikti vajag pilnizmēra kravas smirdauto, lai bloķētu satiksmi izkrāmējot piegādi un pilsētas centrā visiem gandētu gaisu.

    Skābene
    07.07.2022 08:47
    Reply to  digitalk

    Ja gribi pilsētu bez kravas auto, tad beidz sūtīt visādus sūdus internetā! Tas ir tik vienkārši!

    07.07.2022 08:49
    Reply to  Skābene

    ja negribi izskatīties pēc idiota, tad dažreiz ir vērts paklusēt — tas ir tik vienkārši!

    Last edited 1 year ago by digitalk
    Skābene
    07.07.2022 09:12
    Reply to  digitalk

    Tad kāpēc neklusē? :)

    07.07.2022 09:16
    Reply to  Skābene

    tavā ēnā mani tāpat nepamanīs :P

    Skābene
    07.07.2022 09:53
    Reply to  digitalk

    :)

    Usinss
    07.07.2022 09:23
    Reply to  digitalk

    Pirmkārt, viņi nepiegādā ar kravas auto, piegādes veic ar mikroautobusiem ar pilno masu līdz 3.5 tonnām. Otrkārt, Amazon jau ir zināms ar nežēlību pret darbiniekiem. Neļauj normāli paēst pusdienas, apmeklēt labierīcības utt, jo uzreiz krītas efektivitātes rādītāji un viss nonāk līdz darba uzteikumam. Nerunāsim par darba traumām. Un par satiksmes gandēšanu- pārej uz sabiedrisko, 30 auto vietā, viens autobus, problem solved.

    08.07.2022 05:40
    Reply to  Usinss

    atļaušos minēt — Amazona “nežēlība” pret darbiniekiem un “minimālā” alga ir zināma no atlaisto darbinieku twitteru ierakstiem? dīvaini, ka tur vispār kāds strādā, tik necilvēcīgos darba apstākļos, paēdušajā un izlaistajā Eiropā…

    Biteme
    07.07.2022 11:27

    Jau gaidīju čīkstēšanu par velo kā par piegādes transportu, un kā tad tos var ekspluatēt mitrā vai aukstā laikā u.c. siltos auto izlutinātu mīkstmiešu gaudu dziesmas.

    Skābene
    07.07.2022 13:14
    Reply to  Biteme

    Čīkstēšana nav par velo, vienkārši gribās redzēt to muļķi, kas alkst strādāt uz tāda velo! :)

    Bats
    07.07.2022 13:26
    Reply to  Skābene

    ASV ir cits kapitālisma spēks. Ja negribi mīties pamperā uz šī velo lai nopelnītu aptuveni 1/2 no īrei un pamata izdevumu grupām nepieciešamās naudas, Tev vienmēr ir iespēja dzīvot zem tilta, jo “šī ir brīva valsts”.

    Skābene
    07.07.2022 14:35
    Reply to  Bats

    Amerikā, kā jau kapitālismā maksā par izdarīto darbu, nevis par to, ka tu esi atnācis uz darbu. Tātad, ja tu gribi nopelnīt, tu esi ieinteresēt dienas laikā aizvest pēc iespējas vairāk preču. Ja parastajā busā var sakraut vairākus dīvānus, skapjus, galdus un dienā uztaisīt vairākus reisus, tad ar šito velo-Tuktuku būsi izpumpējies jau pēc pirmā dīvāna aizvešanas. Tad nu jautājums, vai tu maz spēsi nopelnīt pusdienām un ūdens pudelei, lai padzertos.

    Biteme
    07.07.2022 17:02
    Reply to  Skābene

    Tu spried XX gs. jēdzienos. Automobilis ir efektīvāks par zirgu, palielināsim izslaukumu, vairāk graudu no hektāra. Tajā Kalifornijas štatā piegāde ar smirdauto ir ja ne aizliegta, tad dārga dēļ nodokļiem. Tā nu tie dīvainie kalifornieši ir izlēmuši – maksāsim par dzīves kvalitāti. Lai dīvānu atved elektriskais velo tuktuks (tu nez kāpēc esi ieciklējies, ka to dara tikai lisapēdisti), pat ja tas maksā tikpat cik ar pirms 15 gadiem sevi amortizējušu busiņu.

    Ņujorkas pārtikušajos rajonos cilvēki arī negrib klausīties auto radītās skaņas, jo pilsētas nav skaļas – skaļi ir auto. Ne visu var izmērīt ar efektivitāti – pie noteikta pārticības līmeņa cilvēki klusumu un komortu sāk vērtēt augstāk par iespējami lētāku piegādi.

    Skābene
    08.07.2022 08:48
    Reply to  Biteme

    Kad tu pēdējo reizi biji Kalifornijā?

    08.07.2022 05:46
    Reply to  Skābene

    rakstā gan ir minēts Londonas centrs un sīkpakas, nevis dīvāni ar skapjiem un kilometriem garas distances starp piegādes adresēm. ko tad Rīgā velokurjeri nav izmiruši kā suga, kopā ar Boltiem un Woltiem?

    Biteme
    07.07.2022 14:05
    Reply to  Skābene

    Ja tev ir prasmes, lai izstrādātu Amazonam vai atrastos valdē, protams, tevi neinteresē šis darbs. Nuja, bet visi jau nevar būt valdēs, jo citādi tajās sāktos masveida izmiršana – neēdis valdes loceklis ilgi nevelk.

    Reklāma