Reklāma

Hyundai atklāj gaidāmā IONIQ 6 elektriskā sedana dizainu

Jaunākie raksti

Kā pasargāt sevi finanšu satricinājumu gadījumā? (video)

Brīžos, kad notiek finanšu tirgus satricinājumi, ir svarīgi padomāt par savu finansiālo drošību, lai gadījumā, ja ģimeni piemeklē nelaime...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #481 (06.10.2022)

6. oktobra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu...

Logitech G502 X Plus peles un G PowerPlay peles paliktņa apskats

Logitech G502 X Plus pele ir viena no trim nesen izziņotām G502 X sērijas spēlēm paredzētām pelītēm. Sērijā ietilpst G502...

“Instagram” parādīsies vairāk reklāmas

Jūlijā jau ziņojām par "Meta" sliktajiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kad pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē tā ieņēmumi bija...

Xiaomi piedāvā budžeta klases Redmi Pad planšetdatoru

Xiaomi izziņojis budžeta klases planšetdatoru Redmi Pad, kas ir aprīkots ar 90 Hz ekrānu un maksās ap 279 eiro....

Korejiešu autoražotājs Hyundai oficiāli atklājis, kā izskatīsies gaidāmas IONIQ 6 elektriskais sedans, tiesa, gluži par sedanu to arī nevar nosaukt. Autoražotājs ir centies sērijveida auto padarīt pēc iespējas līdzīgāku 2020. gadā prezentētajam konceptam, tiesa, kā tas parasti notiek, ir diezgan daudz izmaiņu.

Uzreiz gan jāpiebilst, ka Hyundai oficiālajā preses relīzē nav izplatījis itin nekādu tehnisko informāciju, tāpēc nezinām ne baterijas ietilpību, ne sniedzamību ar vienu uzlādi, ne arī citus parametrus. Šīs lietas autoražotājs atklāšot jūlijā, taču zināms, ka izmantota tā pati 800V bateriju sistēma un E-GMP elektroauto platforma, kas IONIQ 5, līdz ar to šajā modelī varam gaidīt diezgan līdzīgus jaudas parametrus un arī bateriju ietilpību.

Sākotnēji IONIQ 6 bija jābūt vienādai garenbāzei ar KIA EV6, taču Hyundai dizaineri ļoti vēlējās to pagarināt, tāpēc tas arī ir izdarīts – auto garenbāze ir iespaidīgi 2,95 metri. Tas visvairāk patiks aizmugurē sēdošajiem, kuri saņem krietni vairāk vietas kājām un ceļgaliem. Hyundai apgalvo, ka aizmugurē esot gandrīz limuzīna cienīgs vietas daudzums.

Auto dizains veidots ar domu par aerodinamiku un rezultāts ir iepriecinošs – IONIQ 6 pretestības koeficents ir 0,21Cd – izcils rādītājs, konkurējot ar Tesla Model 3. Autoražotājs pat apsvēris iespēju mašīnu nosaukt par “Streamliner” tieši pateicoties tās aerodinamiskajām īpašībām. Pie lieliskās aerodinamikas “vainojami” ievelkamie durvju rokturi, sānu spoguļu vietā novietotās kameras, aizmugurē novietotais spoileris un citi sīkumi, kas pa visiem kopā ievērojami uzlabo gaisa plūsmu ap mašīnu.

Ja uz IONIQ 6 palūkojamies no aizmugures, tad to diezgan viegli var sajaukt ar kādu no Porsche modeļiem. Priekšējie un aizmugurējie lukturi izmanto Hyundai “Parametric Pixel” LED tehnoloģiju, līdzīgi kā tas ir arī IONIQ 5.

Kā noprotams fotogrāfijās, mašīnas salonā Hyundai bijuši diezgan konservatīvi, atsakoties no daudzām futūristiskajām koncepta idejām. Salons lielā mērā līdzīnās IONIQ 5 – izkārtojumā dominē divi 12 collu ekrāni, savukārt starp priekšā sēdošajiem izvietotas dažādas siklietu novietnes. Plānots, ka auto tirdzniecībā nonāks nākamā gada sākumā, bet cenas ziņā Hyundai plāno apspēlēt Tesla, proti, piedāvāt IONIQ 6 par mazāku cenu nekā tiek prasīts par Model 3.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Itanium
29.06.2022 10:35

> Ja uz IONIQ 6 palūkojamies no aizmugures, tad to diezgan viegli var sajaukt ar kādu no Porsche modeļiem.

Ko, ko, ko? Man šis liekas tik anormāli neglīts :D Protams, gaumes jautājums

Tītars
29.06.2022 11:52
Reply to  Itanium

Visi auto kas centīsies dabūt zemu koeficientu izskatīsies stipri līdzīgi. Porsche to dara gadiem, tagad pievienojās Tesla 3/Y, Mercedes EQS un tagad arī Hyundai ir pašiem savs gliemežvāks.

Skābene
30.06.2022 10:09
Reply to  Tītars

Lāsītes forma bija gan 1934 gada Tatrai 77, gan 1949 gada Saab 92, kā arī ja pameklē, tad auto sportā arī krietni agrāk ir atrodami labi aerodinamiskas virsbūves piemēri.

Tītars
30.06.2022 15:58
Reply to  Skābene

Tieši tā. Paklausoties head dizainerī par ioniq 6, tad viņu galvenā tēma tieši bija streamline design, kur auto saknes meklējamas pat 100 gadu vecos dizainos.

Tītars
29.06.2022 11:50

Panamera/Tiburon vibes. Jāredz dzīvē pirms var normāli spriest.

Biteme
29.06.2022 14:31

Auto ir braucamais. Meklēt tajā kautko unikālu vai iracionāli skaistu – tas lai paliek alkoholiķiem, kas pārpratuma pēc vada auto raidījumus. Viņu alkohola apdullinātajām smadzenēm vajag kādu bāku, uz ko tiekties, kādu ideālu kas neļauj pielikt punktu bezjēdzīgajai eksistencei. Auto ir jābrauc, tērējot iespējami mazāk enerģijas un ar iespējami mazākām uzturēšanas izmaksām.

myself
29.06.2022 22:57
Reply to  Biteme

un kāda jēga ir no tevis?

Biteme
30.06.2022 00:34
Reply to  myself

Pavilka uz eksistenciālām pārdomām? Viss būs labi, kredītu nomaksāsi (vai izdevīgi pārdosi māju), sieva atgriezīsies (vai atradīsi citu), bērna sakodienu izlabos (vai pieradīs) un miegs un ēstgriba atgriezīsies. Tikai nepadodies pirms laika!

Reklāma