Reklāma

Volkswagen iepazīstina ar ID.Aero konceptu, sola 620 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Volkswagen iepazīstinājis ar savu jaunāko elektroauto konceptu – ID.Aero, kas tiek pozicionēts kā potenciāls Tesla Model 3 konkurents. Izmēros šis auto līdzināsies pašreizējam Passat modelim, bet ražošanā tas nonāks jau nākamgad. Volkswagen sola, ka ar vienu uzlādi tas varēs veikt 620 kilometrus.

Mašīna konstruēta uz Volkswagen koncerna MEB platformas, savukārt tirdzniecībā tā vispirms nonāks Ķīnā 2023. gada otrajā pusē. Sērijveida izpildījumā šis auto tiks saukts par ID.6. Ražošana vispirms sāksies tieši Ķīnā, kur Volkswagen ir rūpnīcas, kas būvētas sadarbībā ar vietējiem autobūves uzņēmumiem.

2023. gada otrajā pusē vai 2024. gada sākumā ražošana sāksies arī Eiropā, tai notiekot Volkswagen rūpnīcā Vācijas pilsētā Emdenā. Plānos ir arī universāļa versija, taču tā dienasgaismu neieraudzīs ātrāk par 2025. gadu. Medijs Autocar apstiprina, ka šis būs piektais ID sērijas modelis, kas nonāks tirdzniecībā Eiropā, arī šeit izmantojot ID.6 nosaukumu.

Volkswagen norāda, ka konceptauto ir ļoti tuvu tam, kādā izpildījumā šis modelis nonāks sērijveida ražošanā. Oficiālā atklāšana plānota nākamā gada Šanhajas autoizstādē, līdz tam laikam ražotājam veicot nelielas izmaiņas, taču tās tiek raksturotas kā nebūtiskas. Tehniski auto ir 0,23Cd aerodinamiskā pretestība, kas to padara par visaerodinamiskāko Volkswagen elektroauto šobrīd. Izmēros tas būs nedaudz lielāks nekā Passat, tuvojoties 5 metriem, savukārt garenbāze tuvosies 3 metriem.

Koncepts aprīkots ar 77kWh bateriju, kas, kā apgalvo Volkswagen, sniedz 620 kilometrus ar vienu uzlādi WLTP ciklā. Tirdzniecībā būs pieejamas arī citas bateriju versijas, arī 52kWh variants. Volkswagen pagaidām nav izziņojis jaudas parametrus, taču sagaidāms, ka tie līdzināsies citiem ID saimes auto, piedāvājot gan viena elektromotora versiju uz aizmugurējās ass, gan arī versiju ar diviem elektromotoriem, nodrošinot pilnpiedziņu. Lai izbrīvētu vietu Emdenas rūpnīcā, nākamās paaudzes Passat ražošana tiks pārcelta uz Škoda rūpnīcu Čehijā, kur viens no populārākajiem VW modeļiem tiks ražots kopā ar jauno Škoda Superb modeli.

AvotsAutocar
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Biteme
28.06.2022 11:59

Aerodinamiskākam idiņam ir vairāk izredžu nobraukt lielākus attālumus.

Tītars
28.06.2022 13:41
Reply to  Biteme

400km reālais attālums ir atliektiem galiem vidējam EV braucējam ar lādētaju mājās. 600km+ auto jau paliek pievilcīgi tiem, kam nav iespējas lādēt mājās, jo lādēšana iespējams būs retāka.

Tītars
28.06.2022 13:44

Izgaismoti logo piešķir tacky garšu citkārt smukam konceptam, tā vieta lai paspēlētos ar gaismu dizainu. Šādi izgaismoti logo izskatās Ok-ish krēslā/pievakarē kad pārejās kontūras ir saskatāmas, taču tumsā nav tas pievilcīgākais skats.

Biteme
28.06.2022 13:59
Reply to  Tītars

Aziātiem patīk spīzdulīši, viņiem tas arī tiek.

Reklāma