Reklāma

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot jaunas automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem no 2035. gada. Lai arī Lindners nav par autoindustriju atbildīgais ministrs Vācijā, viņa teiktajā cilvēki, protams, ieklausījās, tam nepaliekot bez ievērības.

Viens no cilvēkiem, kurš iebilst Vācijas finanšu ministra teiktajam ir Markuss Dīzmans – Audi vadītājs. Viņš uzskata, ka iekšdedzes dzinēju aizliegšana jaunās mašīnās no 2035. gada Eiropas Savienības teritorijā ir pareizs solis, savukārt pats Audi ir tehnoloģiski gatavs un apņēmies pildīt šīs prasības.

“Mums ir sagatavots plāns, kā atteikties no iekšdedzes dzinējiem. Jau iepriekš paudām apņemšanos, ka no 2026. gada pilnīgi visi jaunie Audi modeļi būs tikai elektriski, un pie šīs apņemšanās mēs arī pieturamies,” saka Dīzmans. Protams, arī pēc 2026. gada Audi turpinās piedāvāt modeļus, kas izmanto iekšdedzes dzinējus, taču tie būs aktuālās paaudzes auto, kas pēc tam tiks aizstāti ar elektriskām alternatīvām.

Dīzmana nostāja nav nekāds pārsteigums un tā ir pamatojama skaitļos – šā gada 1. ceturksnī Audi pārdeva par 66% vairāk elektroauto, salīdzinot ar šo pašu laikaposmu pirms gada. Pēdējā gada laikā ieradušies arī jauni elektroauto, piemēram, Q4 e-tron vai e-tron GT, tāpēc nebūtu jāšaubās, ka Audi tiešām vēlas atteikties no iekšdedzes dzinējiem pārskatāmā nākotnē.

AvotsCarBuzz
Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
28.06.2022 12:57

Vienīgais kas satrauc Dīzmanu ir tas, ka konkurenti turpinās tirgot lētus ICE un Audi nevarēs investoriem uzrādīt cerēto EV pārdošanas apjomu pieaugumu.

AC/DC
28.06.2022 18:54
Reply to  Skābene

20. Gs sākumā dārgie ICE kkā ātri izkonkurēja lētos zirgus…

Skābene
29.06.2022 10:27
Reply to  AC/DC

Tu maz zini cik maksā labs zirgs ar ciltsrakstiem? :D

digitalk
29.06.2022 15:45
Reply to  Skābene

negvelz bezjēgu, tīrasiņu zirgi ratus nevilka.

Muah
29.06.2022 13:05

Cilvēki, kam ir nauda, ir apjēguši EV priekšrocības un negrib vairs tos ICE smirdakus.

Kursors.lv
29.06.2022 14:03
Reply to  Muah

Cilvēkiem, kam ir daudz naudas, parasti ir ICE auto UN tad papildus elektroauto.

Biteme
29.06.2022 14:46

Cilvēkiem ar daudz naudas bieži vien nav sava auto, jo nav praktiski to vadāt līdzi savā lidmašīnā) Auto tik daudz, lai no lidostas līdz pilsētai un tam jau ir tie dažādie šoferu servisi.

Krotow
29.06.2022 14:57

Tur gan ir varianti, atkarīgi no tā cik daudz naudas un kur konkrētais kadrs dzīvo :)

Reklāma