Reklāma

Tesla rūpnīcā Berlīnē maksā mazāk nekā konkurentu ražotnēs

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Elektroauto ražotājs Tesla savā jaunajā rūpnīcā Berlīnē intensīvi strādā pie ražošanas apjomu palielināšanas, taču Tesla esot problēmas piesaistīt darbaspēku. Kā norāda lielākā vācu metālapstrādes darbinieku arodbiedrība “IG Metall”, Tesla nāksies palielināt algas, lai piesaistītu cilvēkus.

Arodbiedrības pārstāvji skaidro, ka Tesla piedāvātās algas Berlīnē esot par aptuveni 20% mazākas nekā konkurentu rūpnīcās Vācijās. Arodbiedrībā vairākkārt izceļ tieši pārāk mazo darba samaksu, savukārt citi autoražotāji vienojušies ar “IG Metall” par atalgojuma politiku rūpnīcās.

“Tesla darbinieku piesaiste nenotiek tādā ātrumā kā cerēts,” oficiālajā paziņojumā saka “IG Metall” reģionālās nodaļas vadītāja Birgita Dīce. “Daudzi cilvēki būtu ieinteresēti pievienoties Tesla un strādāt šajā uzņēmumā, taču beigu beigās tomēr izlemj to nedarīt. Viens no iemesliem ir fakts, ka viņi savās pašreizējās darba vietās, strādājot citos autoražotājos, nopelna ievērojami vairāk.”

Iepriekš Tesla izteicās, ka rūpnīcā Berlīnē plānots nodarbināt 12 tūkstošus cilvēku. Sākotnēji martā darbu tur uzsāka apmēram 3000 cilvēki, bet pēc tam autoražotājs nav informējis, kā veicas ar darbinieku piesaisti. Pagaidām esošie darbinieki tiek galā, palielinot ražošanu līdz 1000 mašīnām nedēļā.

Reklāma

20 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
20 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Rūdolfs Putniņš
22.06.2022 12:08

Bet šiem cilvēkiem ir dota iespēja būt par daļu no stāsta, kas ievedīs cilvēci nākamajā evolūcijas posmā. Vai tas nav kas vērtīgāks par samaksātu īri?

Krotow
22.06.2022 12:23

Kam tuvāks stāsts, kam vienkārši jāpaēd un rēķini jāapmaksā.

Rudolfs
27.06.2022 09:47
Reply to  Krotow

Whoosh.

Biteme
22.06.2022 13:13

Tirgus ekonomikā kvalificētāks darbaspēks aizplūdīs uz labāk apmaksātām darbavietām. Teslu šķībo virsbūvi kopā liks tie, kas citur nekandidē.

Elektriķis
22.06.2022 14:17
Reply to  Biteme

Kur tad šie liksies? Vai Berlīnes tuvumā ir kāds cits auto ražotājs?

Biteme
22.06.2022 18:23
Reply to  Elektriķis

Atkal tā latviešu čīkstēšana ka viņš nevar braukt prom no savas viensētas – bērni jāved uz vietējo skolu un cūka arī jānobaro) Ja cilvēkam tuvumā nav ūdens, ir jāiet kur tas ir, nevis jācieš slāpes. Atceramies, ka agrāk latvieši brauca jūrā un gāja pasaulē naudu nopelnīt un amatus mācīties. Nu nav viss mūžs jānodzīvo vienā vietā. Un vienmēr tak var atgriezties, ja citur nesanāk.

Elektriķis
22.06.2022 20:40
Reply to  Biteme

Šķiet ka Elons tīšām izvēlējās šo vietu, kur ir pietiekami daudz ponetciālo darbinieku un nav tuvumā konkurentu, jo pārvilināt darbiniekus no citas fabrikas nav izdevīgi.
Varbūt tomēr viņš nolēma nocopēt vietējos “cūku barotājus”.
Cik rīdzenieku būtu ar mieru pārcelties uz Ventspili, ja tur solītu drusku lielāku algu?

Biteme
22.06.2022 20:49
Reply to  Elektriķis

Man nekas netraucētu dzīvot kaut Ventspilī, kaut Liepājā, ja tas ietu kopā ar manām interesēm. Rīgā nav nekā tāda, kas to padara par neaizvietojamu.

Elektriķis
22.06.2022 22:01
Reply to  Biteme

Ja esi viens un tev neinteresē kur darbā iekārtosies sieva, tad kaut vai uz meža būdiņu :)

Peecis
24.06.2022 11:56
Reply to  Biteme

Redz Tu jau pats pasaki “ja tas ietu kopā ar manām interesēm”, Rīgā atšķirībā no citām mazpilsētām vismaz ir iespeja biežāk apmeklēt teātra/uc izrādes, tie paši hobiji utt..

Usinss
22.06.2022 20:56
Reply to  Elektriķis

Vācijā aizbraukt uz darbu vienā virzienā 200km ir sīkums ar ātrvilcienu pa 8 EUR….

Elektriķis
22.06.2022 22:13
Reply to  Usinss

Tu te pārspīlē. Tagad šiem ir akcija: 9-EUR-TICKET, visi satrakojās, bet izrādās ka tā der tikai reģionālajiem vilcieniem un ne visiem.
https://www.bild.de/ratgeber/2022/reise-deutschland/9-euro-ticket-achtung-hier-koennen-sie-nicht-fahren-80255302.bild.html

Elektriķis
22.06.2022 22:41
Reply to  Elektriķis

Paskatījos DB lapā: mēneša biļete tiešām sanāk 8EUR. Tomēr pavadīt katru dienu ceļā kādas 4 stundas…vilciens tomēr nepienāk pie mājas un fabrikas.

Shegijs
23.06.2022 14:24
Reply to  Elektriķis

Nu man Sigulda-Rīga un Rīga-Sigulda ar vilcienu 2h 30min, plus vēl 30 līdz vilcienam, takā nav jau tik traģiski tas viss.

hmmm :)
22.06.2022 15:07

Izrādās ka Tesla ir lētais ražotājs …

Tītars
22.06.2022 16:11

Tesla sāk izklausīties pēc Ryanair of EVs, tikai cenas pozicionē kā Lux.

Bats
22.06.2022 18:49

Tesla pēdējā laikā praksē pārbauda vai jebkāda publicitāte ir lba publicitāte. Te nav nodzēšamas bez noslīcināšanas, te izslēdz autopilotu tieši pirms sadursmes, te īpašnieks aizbiedē lielu skaitu savu pircēju, paziņodams ka nu ir republikānis.. un tagad šis.

Usinss
22.06.2022 20:57
Reply to  Bats

Nē, beidzot burbulis sāk plīst. Visiem piegriezies ar tukšiem solījumiem un 2k par neeksistējošu ekstru maksāt, lai kaut kad nākotnē tiktu pi fīčas, bet auto sen esi pārdevis tālāk…

digitalk
23.06.2022 09:21
Reply to  Bats

nevajag jaukt arodbiedrību mafijas tendenciozo publicitāti ar Teslu, kurai PR bulšitraideru nav jau gandrīz divus gadus.

Kursors.lv
23.06.2022 09:46
Reply to  digitalk

Fui, šitā runāt par sabiedrisko attiecību jomas profesionāļiem!

Reklāma