“Mustang” ir viens no slavenākajiem modeļiem ne tikai Ford, bet arī visas autobūves vēsturē. Sākoties elektrifikācijas laikmetam, Ford radīja elektrisko “Mustang Mach-E” krosoveru, savukārt uzņēmuma vadītājs Džims Fārlijs uzsvēris – nākotnē “Mustang” saglabās iekšdedzes dzinēju.
Fārlijs norāda, ka tādi modeļi kā “Mustang” ieveda Ford “emociju biznesā”, tāpēc tie tiks saglabāti savā klasiskajā veidolā. Viņš gan neizslēdz iespēju ieviest hibrīdsistēmu, lai Eiropas un Ziemeļamerikas tirgum paredzētās mašīnas atbilstu izmešu prasībām. Ford jau iepriekš apstiprināja, ka jaunās paaudzes “Mustang” būs pieejams arī ar manuālo pārnesumkārbu.
Ja Eiropas Savienības virziens lielos vilcienos ir skaidrs, proti, no 2035. gada iecerēts pārdot tikai elektroauto, tad ASV pagaidām nav tik striktas nostājas. Arī tur tiek veiktas lielas investīcijas šajā sektorā, bet pagaidām par plāniem konkrētos termiņos pārtraukt iekšdedzes dzinēju lietošanu jaunās mašīnās paziņojuši atsevišķi štati, lēmumiem pagaidām neesot visas valsts mērogā.
Kodak stāsts mūsdienu versijā.
Ne gluži. Kodahromu tu vairs nekur neattīstīsi, bet pie Ford dīlera varēs nopirkt benzīnu kannā ar Mustang logo par gluži pieņemamu cenu – 1 bitkoinu. Nu, vai 2, bet varēs.
Ganjau ka būs patstāvīgā klienta kartes iespējas.