Reklāma

Latvijas Pasts rada personalizētu piegādes pakalpojumu Printful komercsūtījumiem uz Vāciju

Jaunākie raksti

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Reaģējot uz pēdējo divu gadu laikā notikušajām izmaiņām sūtījumu piegādes pieprasījumā un tehnisko iespēju ierobežojumiem pandēmijas laikā, Latvijas Pasts radījis personalizētu komercsūtījumu piegādes pakalpojumu. Tas nodrošina alternatīvu piegādes ceļu, nodrošinot sūtījumu piegādi iespējami ātri. Pakalpojumu pilotprojekta ietvaros atzinīgi vērtē pašmāju drukas uzņēmumsPrintful, kura produktus Latvijas Pasts no ražotnes Mārupē līdz gala saņēmējiem Vācijā piegādā 72 stundu laikā.

“Pie individuāliem, konkrētā klienta vajadzībām atbilstošiem risinājumiem mūsu uzņēmums sāka strādāt vēl pirms pandēmijas. Jau tad bija skaidrs, ka, lai saglabātu konkurētspēju, ir jāpaplašina gan pakalpojumu portfelis, gan pakalpojumu kvalitāte. Bet pēdējie divi gadi, kas transporta, loģistikas un sūtījumu piegādes jomā bija īpaši bagāti izaicinājumiem, jaunajiem tirgus apstākļiem lika piemēroties un pārstrādāt mūsu biznesa modeli ātrāk. Tas ir vērtējams pozitīvi, ko pierāda arī mūsu jaunais pakalpojums, kurā, pielāgojot loģistikas risinājumu klienta, proti, Printful vajadzībām, mēs parādījām, ka varam nodrošināt sūtījumu piegādi ātrāk nekā daudzas starptautiskās piegādes kompānijas. Šo biznesa attīstības ceļu esam apņēmušies turpināt,” atklāj Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Jaunais Latvijas Pasta personalizētais komercsūtījumu piegādes risinājums balstās uz padziļinātu klienta vajadzību izpēti un loģistikas risinājuma piemērošanu konkrētajai pieprasījuma specifikai. Piemēram, pilotprojektā Printful, vēloties paātrināt savu sūtījumu piegādi gala klientiem Vācijā, izvirzīja izaicinošu 72 stundu piegādes termiņu. Latvijas Pasta speciālisti, analizējot dažādus ārējos apstākļus, kas ietekmē starptautisko komercsūtījumu piegādes ātrumu, aprēķināja, ka visātrāk sūtījumus iespējams piegādāt ar Latvijas Pasta autotransportu. Tā efektivitāte tika apliecināta arī dzīvē, piegādājot Printful sūtījumus Vācijā pat ātrāk nekā trīs diennaktīs.

“Printful darbojas e-komercijā, un ātra sūtījumu piegāde ir viena no mūsu primārajām vajadzībām. Pirms diviem gadiem, kad sākās pandēmija, pasūtījumu apjoms strauji pieauga un izaicinājums bija piegādāt pasūtījumus klientiem ātri un bez aizķeršanās. Daudziem piegādes pakalpojumu nodrošinātājiem tas sagādāja problēmas, bet Latvijas Pasts nekavējoties meklēja risinājumu, lai mūsu sūtījumi pie klientiem nokļūti maksimāli īsā laikā. Vācija ir viens no Printful lielākajiem un svarīgākajiem Eiropas tirgiem. Lai mēs varētu būt konkurētspējīgi Vācijā, sūtījumu piegādes ātrums ir ļoti nozīmīgs. Personalizējot sūtījumu piegādes pakalpojumu tieši mūsu uzņēmuma vajadzībām, Latvijas Pasts viennozīmīgi pierādīja, ka ir uzticams partneris, spēj pielāgoties un izprast klienta vēlmes. Mums tas ir ļoti svarīgi,” stāsta Raivis Pētersons, Printful Eiropas reģionālais ražošanas direktors.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
16.06.2022 11:45

Būtu labāk salikuši pakomātus pie savām pasta nodaļām, jo daudzas nodaļas brīvdienās vairs nestrādā, un tās kas strādā darba dienās, strādā saīsinātu darba laiku, no kādiem 9-15.

digitalk
16.06.2022 11:57
Reply to  Skābene

vēl labāk, ja nodrošinātu preču ar baterijām garantijas atgriešanu vai vienkārši nosūtīšanu uz ārzemēm, nespējnieki.

Nu nē
16.06.2022 19:39

Jeij bogu.. sadarboties ar Latvijas Pastu? Uz ārzemēm šie pat Latvijas teritorijā nespēj piegādād 3 dienas vai vispār piegādāt…

Aigi_nr1
17.06.2022 08:45

Nu nezinu gan kur jums nespējnieki.
Man uz pilnīgi laikiem, kur tikai pasta kastīte stāv, smuki visas vēstules nāk. Pakomāti arī pietiekami daudz.
Bet tas, ka jāvelkas pēc ierakstītas vēstules/pakas uz pastu un nevar to ielikt pakomātā, tā gan taisnība.

Aigars Axx
20.06.2022 13:22
Reply to  Aigi_nr1

Tāpēc tā arī saucas “ierakstīta”, ka par saņemšanu jāparakstās personigi. Un pakomāti nav nedz pietiekami, nedz pieejami. Normālam cilvēkam darba laikā ir jāstrādā nevis jāvaktē pakomāta pieejamība. Tās nav rūpes par klientu.
Sadarbība ar printful manā skatījumā ir lattelekoma variants. Nodrošina pakalpojumu tikai tur, kur ir regulārs un liels apjoms. Pārējie klienti var ieskrieties pat ja dzīvo pilsētas centrā. :-)

Reklāma