Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas Pasts rada personalizētu piegādes pakalpojumu Printful komercsūtījumiem uz Vāciju

    Jaunākie raksti

    Reaģējot uz pēdējo divu gadu laikā notikušajām izmaiņām sūtījumu piegādes pieprasījumā un tehnisko iespēju ierobežojumiem pandēmijas laikā, Latvijas Pasts radījis personalizētu komercsūtījumu piegādes pakalpojumu. Tas nodrošina alternatīvu piegādes ceļu, nodrošinot sūtījumu piegādi iespējami ātri. Pakalpojumu pilotprojekta ietvaros atzinīgi vērtē pašmāju drukas uzņēmumsPrintful, kura produktus Latvijas Pasts no ražotnes Mārupē līdz gala saņēmējiem Vācijā piegādā 72 stundu laikā.

    “Pie individuāliem, konkrētā klienta vajadzībām atbilstošiem risinājumiem mūsu uzņēmums sāka strādāt vēl pirms pandēmijas. Jau tad bija skaidrs, ka, lai saglabātu konkurētspēju, ir jāpaplašina gan pakalpojumu portfelis, gan pakalpojumu kvalitāte. Bet pēdējie divi gadi, kas transporta, loģistikas un sūtījumu piegādes jomā bija īpaši bagāti izaicinājumiem, jaunajiem tirgus apstākļiem lika piemēroties un pārstrādāt mūsu biznesa modeli ātrāk. Tas ir vērtējams pozitīvi, ko pierāda arī mūsu jaunais pakalpojums, kurā, pielāgojot loģistikas risinājumu klienta, proti, Printful vajadzībām, mēs parādījām, ka varam nodrošināt sūtījumu piegādi ātrāk nekā daudzas starptautiskās piegādes kompānijas. Šo biznesa attīstības ceļu esam apņēmušies turpināt,” atklāj Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

    Reklāma

    Jaunais Latvijas Pasta personalizētais komercsūtījumu piegādes risinājums balstās uz padziļinātu klienta vajadzību izpēti un loģistikas risinājuma piemērošanu konkrētajai pieprasījuma specifikai. Piemēram, pilotprojektā Printful, vēloties paātrināt savu sūtījumu piegādi gala klientiem Vācijā, izvirzīja izaicinošu 72 stundu piegādes termiņu. Latvijas Pasta speciālisti, analizējot dažādus ārējos apstākļus, kas ietekmē starptautisko komercsūtījumu piegādes ātrumu, aprēķināja, ka visātrāk sūtījumus iespējams piegādāt ar Latvijas Pasta autotransportu. Tā efektivitāte tika apliecināta arī dzīvē, piegādājot Printful sūtījumus Vācijā pat ātrāk nekā trīs diennaktīs.

    “Printful darbojas e-komercijā, un ātra sūtījumu piegāde ir viena no mūsu primārajām vajadzībām. Pirms diviem gadiem, kad sākās pandēmija, pasūtījumu apjoms strauji pieauga un izaicinājums bija piegādāt pasūtījumus klientiem ātri un bez aizķeršanās. Daudziem piegādes pakalpojumu nodrošinātājiem tas sagādāja problēmas, bet Latvijas Pasts nekavējoties meklēja risinājumu, lai mūsu sūtījumi pie klientiem nokļūti maksimāli īsā laikā. Vācija ir viens no Printful lielākajiem un svarīgākajiem Eiropas tirgiem. Lai mēs varētu būt konkurētspējīgi Vācijā, sūtījumu piegādes ātrums ir ļoti nozīmīgs. Personalizējot sūtījumu piegādes pakalpojumu tieši mūsu uzņēmuma vajadzībām, Latvijas Pasts viennozīmīgi pierādīja, ka ir uzticams partneris, spēj pielāgoties un izprast klienta vēlmes. Mums tas ir ļoti svarīgi,” stāsta Raivis Pētersons, Printful Eiropas reģionālais ražošanas direktors.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    16.06.2022 11:45

    Būtu labāk salikuši pakomātus pie savām pasta nodaļām, jo daudzas nodaļas brīvdienās vairs nestrādā, un tās kas strādā darba dienās, strādā saīsinātu darba laiku, no kādiem 9-15.

    digitalk
    16.06.2022 11:57
    Reply to  Skābene

    vēl labāk, ja nodrošinātu preču ar baterijām garantijas atgriešanu vai vienkārši nosūtīšanu uz ārzemēm, nespējnieki.

    Nu nē
    16.06.2022 19:39

    Jeij bogu.. sadarboties ar Latvijas Pastu? Uz ārzemēm šie pat Latvijas teritorijā nespēj piegādād 3 dienas vai vispār piegādāt…

    Aigi_nr1
    17.06.2022 08:45

    Nu nezinu gan kur jums nespējnieki.
    Man uz pilnīgi laikiem, kur tikai pasta kastīte stāv, smuki visas vēstules nāk. Pakomāti arī pietiekami daudz.
    Bet tas, ka jāvelkas pēc ierakstītas vēstules/pakas uz pastu un nevar to ielikt pakomātā, tā gan taisnība.

    Aigars Axx
    20.06.2022 13:22
    Reply to  Aigi_nr1

    Tāpēc tā arī saucas “ierakstīta”, ka par saņemšanu jāparakstās personigi. Un pakomāti nav nedz pietiekami, nedz pieejami. Normālam cilvēkam darba laikā ir jāstrādā nevis jāvaktē pakomāta pieejamība. Tās nav rūpes par klientu.
    Sadarbība ar printful manā skatījumā ir lattelekoma variants. Nodrošina pakalpojumu tikai tur, kur ir regulārs un liels apjoms. Pārējie klienti var ieskrieties pat ja dzīvo pilsētas centrā. :-)

    Reklāma