“Spotify” turpina savu attīstību un šobrīd ir procesā, lai iegādātos startapu “Sonantic”, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību spēj tekstu pārvērst ļoti reālistiskā runā. Lai gan “Spotify” nav izpaudis plašu informāciju par šo darījumu, lika saprast, ka “Sonantic” tehnoloģija sniegs ne vienu vien uzlabojumu platformā.
“Spotify” atklāja, ka šī tehnoloģija, kas ļauj tekstu pārvērst runā, dos iespēju lietotājiem iepazīties ar platformā esošo saturu, pat neskatoties ekrānā. Līdz ar to tā padarīs saturu arī pieejamāku gadījumos, kad, piemēram, lietotājs saskaras ar redzes problēmām vai arī atrodas kustībā, kad īsti nav iespēju vizuāli iepazīties ar informāciju.
Pagaidām nav zināms, kad tieši šis darījums varētu tikt noslēgts, taču šķiet, ka “Spotify” ir patiesi ieinteresēts “Sonantic” iegādē un skaidri zina tā izstrādātās tehnoloģijas izmantošanas iespējas. Vienlaikus šāds solis ir visai saprātīgs, ņemot vērā vispārējās sociālo tīklu tendences. Piemēram, “Instagram” un “TikTok” jau izmanto teksta pārveidi runā, lai veiktu robotizētas balss pārraides.