Reklāma

“Spotify” savā platformā ienesīs tehnoloģiju, kas tekstu var pārvērst reālistiskā runā

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Spotify” turpina savu attīstību un šobrīd ir procesā, lai iegādātos startapu “Sonantic”, kas  ar mākslīgā intelekta palīdzību spēj tekstu pārvērst ļoti reālistiskā runā. Lai gan “Spotify” nav izpaudis plašu informāciju par šo darījumu, lika saprast, ka “Sonantic” tehnoloģija sniegs ne vienu vien uzlabojumu platformā.

“Spotify” atklāja, ka šī tehnoloģija, kas ļauj tekstu pārvērst runā, dos iespēju lietotājiem iepazīties ar platformā esošo saturu, pat neskatoties ekrānā. Līdz ar to tā padarīs saturu arī pieejamāku gadījumos, kad, piemēram, lietotājs saskaras ar redzes problēmām vai arī atrodas kustībā, kad īsti nav iespēju vizuāli iepazīties ar informāciju.

Pagaidām nav zināms, kad tieši šis darījums varētu tikt noslēgts, taču šķiet, ka “Spotify” ir patiesi ieinteresēts “Sonantic” iegādē un skaidri zina tā izstrādātās tehnoloģijas izmantošanas iespējas. Vienlaikus šāds solis ir visai saprātīgs, ņemot vērā vispārējās sociālo tīklu tendences. Piemēram, “Instagram” un “TikTok” jau izmanto teksta pārveidi runā, lai veiktu robotizētas balss pārraides.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma