Reklāma

Cupra iepazīstina ar pilsētai domāto “UrbanRebel” elektroauto

Jaunākie raksti

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Cupra iepazīstinājusi ar pilnīgi jaunu projektu – tas ir pilsētai paredzēts elektroauto “UrbanRebel”, kas sērijveida ražošanā nonāks 2025. gadā, izmantojot MEB Small platformu. Šo pašu platformu izmantos vēl divi Volkswagen koncerna modeļi – viens no tiem būs paša VW auto, otrs Škoda. Abi auto plānoti kā izmēros mazāki, pilsētai paredzēti auto, kas ražošanā arī nonāks 2025. gadā. Cupra uzsver, ka šis ir lielākais šā brīža projekts, kas liecina, ka Cupra gatavojas masveida ražošanai un uz šo modeli tādējādi tiek liktas lielas cerības.

Mašīna konkurē ar tādiem modeļiem kā Renault Zoe, savukārt tās dizains lielā mērā balstīts pērn rudenī publiskotajā konceptauto. Cupra pārstāvji saka, ka izstrādes procesu virzījušas emocijas, bet mašīna veidota, lai elektroauto pasaulē ienestu nemiernieka garu. Tie, protams, ir skaisti mārketinga teksti – auto ražošana ieplānota Spānijā, un tā ir daļa no Volkswagen koncerna 10 miljardu eiro investīcijām šajā valstī.

Plānots, ka tas būs priekšpiedziņas modelis, taču gana sportisks – elektromotors attīsta 223Zs jaudu, bet ieskrējiens līdz 100km/h ir 6,9 sekundes. Baterijas ietilpība pagaidām nav atklāta, bet ar vienu uzlādi tiek solīti 440 kilometri. Cupra vadītājs Veins Grifits skaidro, ka šādā veidā Cupra elektromobilitāti cer padarīt demokrātiskāku, pieejamāku, bet vienlaikus gana aizraujošu.

Cupra vienlaikus iepazīstināja ar vēl diviem plānotiem modeļiem – viens no tiem ir “Terramar” SUV, kas būs pieejams ar iekšdedzes dzinējiem, kā arī plug-in hibrīda izpildījumā. Varam gaidīt arī “Tavascan” modeli, taču par to gan plašāka informācija netika sniegta.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma