Reklāma

Ford piedāvās adapteri, lai ar elektrisko “F-150” varētu lādēt ceļmalā stāvošas Tesla mašīnas

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Amerikāņu autoražotājs Ford sava elektriskā pikapa “F-150 Lightning” komplektācijā iekļaus īpašu adapteri, lai Ford īpašnieks, rīkojoties cēlsirdīgi, varētu palīdzēt ceļmalā stāvošai Tesla automašīnai, to uzlādējot pietiekami nokļūšanai līdz uzlādes punktam.

“F-150 Lightning” veidots tā, lai mašīnā varētu uzkrāt enerģiju, bet nepieciešamības gadījumā to var izmantot kā mobilo ģeneratoru, kas darbina citas lietas, piemēram, ar elektrību apgādā māju vai citu elektroauto. Komplektācijā iekļautais adapteris tehniski ļaus lādēt ne tikai Tesla, bet arī jebkuru citu mašīnu ar atbilstošu spraudni.

Lai arī ideja, protams, ir apsveicama un noderīga, lādēšanās no cita elektroauto pagaidām nav ne efektīva, ne ātra. Lai arī palikšana ceļmalā ar tukšu bateriju vienmēr ir iespējamība, tā kopumā atgadās diezgan reti, tāpēc šī funkcija, visticamāk, netiks pielietota bieži.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Haralds
08.06.2022 17:51

V2V manuprāt ir gana jēdzīga funkcija. Piekrītu V2V 22kW nav katram auto (tas laikam tiešām salīdzinošs retums) F150 un Sono Sion tie ir “tikai” 11 kW. Bet vai tas nav vairāk, nekā daudziem auto komplektā esošā mājas uzlādes ierīce? Sanāk ka būs ātrāk nekā uzlādēties tuvējā privātmājā (ja saimnieks būs laipns un to atļaus). Ja man būtu jāizvēlas starp 30 minūtēm auto vilkšanas vai 20-30 minūtēm uzlādes, es izvēlos V2V uzlādi… Doma par adaptera iekļaušanu komplektā ir apsveicama, jo ja mašīnai nav atsevišķa ligzda (tāda kā uzlādes ierīcēm) tad vajag speciālu type2 vadu, kuram abi gali ir vienādi (abi der… Read more »

Edgars
09.06.2022 14:37

Kā praksē būtu idearbināma ‘auto uz māju’ plūsma?

Elektriķis
09.06.2022 16:26
Reply to  Edgars

Vienkārši jāpieslēdz auto akumulatoram invertors, kurš pārveido 400 vai 800V līdzspriegumu par 230V maiņspriegumu. Pa starpu kāda drošības automātika, kura komandē auto akumulatora pieslēgšanas releju.

Reklāma