Reklāma

Ford apsver iespēju savus elektroauto tirgot tikai tiešsaistē

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Ford vadītājs Džims Farlijs izteicies, ka Ford apsver iespēju nākotnē savus elektriskos auto tirgot tikai tiešsaistē, atsakoties no šobrīd izplatītā tirdzniecības modeļa autosalonos. Uzstājoties IBM konferencē, viņš norādīja, ka dīleri neveidos mašīnu krājumus, bet gan strādās kā klientu apkalpošanas centri, kur klients var savākt savu tīmeklī pasūtīto mašīnu vai veikt nepieciešamos apkopes darbus.

Tieši ASV autoražotājam pēdējā laikā bijušas problēmas ar dīleriem, kuri mašīnām uzliek pārmērīgus uzcenojumus, cenšoties nopelnīt laikā, kad pieprasījums ir augsts, bet ražošana dažādu apstākļu dēļ to nespēj apmierināt.

Elektroauto lauciņā Ford ir milzīgi plāni – autoražotājs izziņojis mērķi kļūt par pasaulē lielāko elektroauto ražotāju, apsteidzot Tesla un citus konkurentus, kas elektroauto attīstībā iegulda miljardiem eiro un dolāru. Līdzīgi mērķi ir arī Volkswagen koncernam un tā zīmoliem, tāpat intensīvus attīstības darbus veic Ford lielākais konkurents Amerikā General Motors koncerns. Āzijā izplešas ķīniešu ražotāji, agresīvi attīstības plāni ir arī Hyundai-Kia, līdz ar to cīņa par pasaulē lielākā elektroauto ražotāja godu būs pamatīga.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
05.06.2022 13:31

Šo ideju no Teslas mēģināja pārņemt arī VW ar saviem ID, tikai kaut kā joprojām ejam pie vietēja tirgoņa…un tas pat ir labāk, citādi vari izkliegt savu sāpi kaut vai mežā.

Biteme
05.06.2022 18:40
Reply to  Elektriķis

Ejam, jo gribam dzīvē redzēt auto? Bet tas jau nenozīmē ka jāpērk pie dīlera, kas cenšās kļūt par vienīgo apkopju un remontu veicēju. Mācoties no kopābraukšanas servisiem, lai apskatītu auto pietiktu ja auto īpašnieki tos parādītu interesentiem (saņemot no ražotāja bonusu) un tie jau pasūtītu internetā. Apkopes un remonti – sertificētos servisos, kas spēj un grib veikt apkopes, bet nav vienīgie kā dīlera gadījumā.

Elektriķis
05.06.2022 22:52
Reply to  Biteme

Teslu pircēji atzīst, ka pēc auto pasūtījuma iestājas komunikācijas vakuums. Tradicionālā dīlera gadījumā var iet un prasīt: kur ir mans auto?

Biteme
06.06.2022 12:20
Reply to  Elektriķis

Un lai parunātos, vajag taisīt betona/tērauda/stikla kluci un jāalgo cilvēki pilnai darba dienai, pēc tam tērējot naudu arī tās saimniecības uzturēšanai, pagalma slaucīšanu ieskaitot? Nesmīdini mani. Vienkārši jāorganizē process, lai Kalkutā pieci cilvēki uz nepilnu slodzi veiktu nepieciešamos zvanus vai izsūtītu epastus.

Elektriķis
06.06.2022 14:17
Reply to  Biteme

Arī Teslai ir “Showroom”, kurā ir cilvēks, nevis Īlona robots. Ok, viņiem nav savu ēku, bet, ja betona klucī ir arī serviss, tad nav tik traki.
Negribu Kalkutas operatorus, jo viņi nerunā latviski!

Krotow
05.06.2022 23:27

Izskatās pēc ASV specifiskas problēmas. Un kā lai tagad apskatu konkrēto auto dzīvē?

Reklāma