Reklāma

Volkswagen norāda uz pusvadītāju pieejamības uzlabošanos

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Pasaules autobūvi jau divus gadus nomāc pusvadītāju deficīts. Ar šo problēmu bez izņēmuma saskārušies pilnīgi visi autoražotāji, kas bijuši spiesti samazināt ražošanas apjomus vai pat uz laiku apturēt ražošanu. Tā rezultātā krietni ievilkušies jaunu auto piegādes termiņi. Volkswagen vadītājs Herberts Dīzs uzskata – tuneļa galā beidzot redzama gaisma.

Dīzs piedalījās Pasaules Ekonomikas forumā Šveices kalnu kūrortā Davosā, norādot, ka autoražotājam joprojām ir piegādes ķēžu problēmas, ko izraisījis Krievijas sāktais karš Ukrainā. Tomēr Dīzs uzsver, ka pusvadītāju pieejamība, kas ilgstoši bijusi problēma visai autobūvei, pamazām uzlabojas. Volkswagen vadītājs saka, ka šajā jautājumā ir acīmredzami uzlabojumi. Tieši VW bija viens no pirmajiem autoražotājiem, kas uzsvēra pusvadītāju trūkumu un ar to saistītās problēmas.

Volkswagen finanšu direktors Arno Antlics norādījis, ka problēmas ar pusvadītājiem mazināsies šā gada otrajā pusē, bet pilnvērtīgāks problēmas atrisinājums varētu būt redzams 2023. gadā.

Volkswagen pagaidām tik un tā ir par ko lauzīt galvu – pasūtījumu skaits ir lielāks nekā jebkad agrāk. Tas tiek saistīts tieši ar Volkswagen elektriskajiem modeļiem, jo tie lielos vilcienos ir diezgan izdevušies, turklāt ar nepacietību tiek gaidīts “ID.Buzz”. Tā ir laba situācija, kurā atrasties autoražotājam. Ja vien esi spējīgs saražot mašīnas, bet šobŗid tā ir problēma.

Krievu sāktais karš radīja vēl citas problēmas – Volkswagen trūka elektroinstalācijas. Elektroauto vai benzīna/dīzeļa mašīna, bet bez elektroinstalācijas un vadiem nekur nebrauks ne viens, ne otrs. Šī problēma lielā mērā ir atrisināta, lai arī situācija joprojām nav ideāla. Dīzs norāda, ka pieejamo bateriju skaits elektroauto ražošanai šķietami nekad nebūs pietiekams, taču bateriju ir tieši tik daudz, cik Volkswagen ir pasūtījis, tāpēc viņš nešaubās, ka VW spēs nodrošināt stabilu elektroauto ražošanas apjomu līdz 2025. gadam un arī tālāk nākotnē, kad darbu uzsāks jaunās bateriju ražošanas rūpnīcas.

AvotsCarBuzz
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma