Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen norāda uz pusvadītāju pieejamības uzlabošanos

    Jaunākie raksti

    Pasaules autobūvi jau divus gadus nomāc pusvadītāju deficīts. Ar šo problēmu bez izņēmuma saskārušies pilnīgi visi autoražotāji, kas bijuši spiesti samazināt ražošanas apjomus vai pat uz laiku apturēt ražošanu. Tā rezultātā krietni ievilkušies jaunu auto piegādes termiņi. Volkswagen vadītājs Herberts Dīzs uzskata – tuneļa galā beidzot redzama gaisma.

    Dīzs piedalījās Pasaules Ekonomikas forumā Šveices kalnu kūrortā Davosā, norādot, ka autoražotājam joprojām ir piegādes ķēžu problēmas, ko izraisījis Krievijas sāktais karš Ukrainā. Tomēr Dīzs uzsver, ka pusvadītāju pieejamība, kas ilgstoši bijusi problēma visai autobūvei, pamazām uzlabojas. Volkswagen vadītājs saka, ka šajā jautājumā ir acīmredzami uzlabojumi. Tieši VW bija viens no pirmajiem autoražotājiem, kas uzsvēra pusvadītāju trūkumu un ar to saistītās problēmas.

    Volkswagen finanšu direktors Arno Antlics norādījis, ka problēmas ar pusvadītājiem mazināsies šā gada otrajā pusē, bet pilnvērtīgāks problēmas atrisinājums varētu būt redzams 2023. gadā.

    Volkswagen pagaidām tik un tā ir par ko lauzīt galvu – pasūtījumu skaits ir lielāks nekā jebkad agrāk. Tas tiek saistīts tieši ar Volkswagen elektriskajiem modeļiem, jo tie lielos vilcienos ir diezgan izdevušies, turklāt ar nepacietību tiek gaidīts “ID.Buzz”. Tā ir laba situācija, kurā atrasties autoražotājam. Ja vien esi spējīgs saražot mašīnas, bet šobŗid tā ir problēma.

    Krievu sāktais karš radīja vēl citas problēmas – Volkswagen trūka elektroinstalācijas. Elektroauto vai benzīna/dīzeļa mašīna, bet bez elektroinstalācijas un vadiem nekur nebrauks ne viens, ne otrs. Šī problēma lielā mērā ir atrisināta, lai arī situācija joprojām nav ideāla. Dīzs norāda, ka pieejamo bateriju skaits elektroauto ražošanai šķietami nekad nebūs pietiekams, taču bateriju ir tieši tik daudz, cik Volkswagen ir pasūtījis, tāpēc viņš nešaubās, ka VW spēs nodrošināt stabilu elektroauto ražošanas apjomu līdz 2025. gadam un arī tālāk nākotnē, kad darbu uzsāks jaunās bateriju ražošanas rūpnīcas.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma