Reklāma

Vēlviens papildinājums BMW elektroauto saimē – ražotājs iepazīstina ar elektrisko “iX1”

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Vācu autoražotājs BMW papildinājis savu elektrisko modeļu saimi ar izmēros mazāku mašīnu – BMW iepazīstinājis ar elektrisko “iX1” krosoveru. Pirmā versija, kas atrādīta plašākai publikai ir “iX1 xDrive 30” – tā aprīkota ar diviem elektromotoriem, kas kopā spēj attīstīt 313Zs un 497Nm lielu griezes momentu. BMW norāda, ka ar vienu uzlādi auto spēs veikt aptuveni 413 līdz 438 kilometrus.

Paātrinājums līdz 100km/h prasa 5,7 sekundes, savukārt maksimālais ātrums ierobežots pie 180km/h atzīmes. BMW pagaidām nav atklājuši pilno bateriju kapacitāti, bet, ņemot vērā solīto sniedzamību, tai vajadzētu būt ap 70kWh, varbūt nedaudz vairāk. Autoražotājs norāda, ka precīza baterijas ietilpība vēl var mainīties līdz šā gada beigām, kad auto tiks laists ražošanā.

Vizuāli “iX1”, tāpat kā ar iekšdedzes dzinēju braucošais “X1”, radīti jaunāko BMW modeļu stilā. Salonā šis modelis ir faktiski identisks BMW 2. sērijas Active Tourer, kas kļuva par pirmo modeli, kur multimediju sistēmas vadībai netiek izmantotas fiziskas pogas. Līdzīgi kā citos jaunākajos BMW, arī šis modelis saņem divus izliektos displejus un jaunākās BMW multimediju sistēmas versiju.

No parastā “X1” šo auto varēs atšķirt pavisam vienkārši – tāpat kā citi elektriskie BMW, arī šis auto aprīkots ar dažādiem ziliem akcentiem. Arī diski šim modelim ir unikāli un tādi nav citiem modeļiem. Pagaidām BMW gan nav izplatījuši plašāku tehnisko informāciju vai cenas, bet to, visticamāk, gaidām rudenī, pirms tiks uzsākta mašīnas ražošana.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma