Reklāma

“Stockmann” šogad investē digitālajā attīstībā – piedāvā jaunu aplikāciju, lojalitātes programmu un e-veikalu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Pēc pagājušajā gadā veiktās vērienīgās “Delikatess” nodaļas rekonstrukcijas universālveikals “Stockmann” turpina attīstību, investējot digitālajos projektos. Šodien, 1. jūnijā, klajā tiek laista jauna lojalitātes programma un aplikācija klientiem, savukārt jūnija beigās paredzēts laist klajā jaunu modes un mājas preču e-veikalu. Visi risinājumi darbosies Baltijas valstīs un Somijā.

“Šogad universālveikala fokusā ir daudzkanālu iepirkšanās vides attīstība, un šie jaunie risinājumi palīdzēs nodrošināt vienlīdz augstu klientu iepirkšanās pieredzi visos mūsu kanālos kā klātienē, tā e-vidē. Gan jaunā aplikācija un lojalitātes programma, gan e-veikals veidoti, ņemot vērā mūsu klientu vēlmes un pielāgojoties viņu vajadzībām. Mums vienmēr ir svarīgi nodrošināt klientus ar tādām izvēlēm, kas atvieglotu viņu dzīvi, padarītu to ērtāku un iedvesmojošāku,” teic universālveikala “Stockmann” direktore Dace Goldmane.

Vienota lojalitātes sistēma Latvijā, Igaunijā un Somijā

“Stockmann” pastāvīgo klientu programma ar vairāk nekā 200 tūkstošiem reģistrētu dalībnieku ir populārākā tirdzniecības centru programma Latvijā. Turpmāk tās nosaukums būs “MyStockmann” lojalitātes programma, un tā pēc vienādiem nosacījumiem darbosies Latvijā, Igaunijā un Somijā. Programmas dalībnieki varēs krāt punktus, izmantot līmeņu priekšrocības, atlaides un citus īpašos piedāvājumus, iepērkoties visu trīs valstu universālveikalos neatkarīgi no dzīvesvietas, kā arī e-veikalā.

Līdz ar jauno lojalitātes programmu darbu uzsāks arī “MyStockmann” aplikācija, tādejādi klientiem vairs nebūs nepieciešama līdzšinējā plastikāta lojalitātes karte un visas priekšrocības būs pieejamas vienuviet. Tāpat arī no aplikācijas varēs ērti nokļūt “Stockmann” e-veikalā.

Uzlabots interneta veikals

Līdztekus pārmaiņām lojalitātes programmā, jaunu veidolu un uzlabotu funkcionalitāti iegūs arī “Sockmann” mājas un modes preču e-veikals. Jaunā interneta veikala platforma nodrošinās ērtāku iepirkšanos un plašāku sortimentu, jaunas norēķinu un preču saņemšanas iespējas, kā arī vēl iedvesmojošāku saturu.

Ieviesīs pašapkalpošanās kases

Uzlabojot klientu iepirkšanās pieredzi, pārmaiņas gaidāmas arī klātienes norēķinos, – gada beigās Rīgas universālveikala “Delikatess” nodaļā paredzēts ieviest pašapkalpošanās kases.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma