Reklāma

“Prodrive” gatavo uzlabotu Subaru Impreza 22B versiju

Jaunākie raksti

NFT beidzot ienāk arī “Facebook”

NFT (non-fungible tokens) virtuālajā pasaulē ienāk arvien plašāk, un arī Latvijā tie vairs nav gluži sveši. Iespējams, drīzumā ar...

“Apple Watch 8”, iespējams, būs iekļauts sensors, kas brīdinās par drudzi

Pazīstamais "Apple" analītiķis Marks Gurmans (Mark Gurman) ir visai pārliecināts par to, ka jaunākās paaudzes "Apple" pulkstenī "Apple Watch...

“Meta” digitālā maka “Novi” dienas ir skaitītas

Aizvadītajā nedēļā jau rakstījām par "Meta" plāniem veikt sava digitālā maka zīmola maiņu, "Facebook Pay" nomainot uz "Meta Pay"....

Jaunais MacBook Air ar M2 pārdošanā varētu nonākt 15. jūlijā

Pirms pāris nedēļām Apple savā izstrādātāju konferencē paziņoja par jaunas sērijas M2 datoru procesoru, kā arī atjauninātu MacBook Air...

Datorspēļu fani vēl arvien neatzīst Windows 11

Steam Hardware Survey jaunākie dati norāda, ka lai arī spēļu entuziasti turpina uzstādīt savos datoros Windows 11, tomēr Windows...

Subaru Impreza 22B ir viens no vislabāk zināmajiem ielas auto, kura saknes ļoti dziļi sniedzās rallijā. Lielbritānijā bāzētais sporta auto uzņēmums “Prodrive” tagad strādā pie tā, lai šo leģendāro auto uzlabotu un padarītu piemērotu mūsdienu prasībām. Tieši ar šo uzņēmumu savulaik sadarbojās Subaru, veidojot savu rallija programmu.

Britu uzņēmums publicējis skici ar P25 prototipu, kur varam saskatīt mašīnas dizainu. Vizuāli šis auto būs faktiski identisks tam, kas deviņdesmito gadu beigās piedalījās rallijā, taču tehniski tas būs vieglāks, jaudīgāks un tiek solīta labāka vadāmība. “Prodrive” saražos tikai 25 vienības.

Jaudu nodrošinās 2,5 litru motors ar 400 zirgspēkiem, kas būs savienots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Tas viss tiks ievietots pilnīgi jaunā, no oglekļa šķiedras veidotā šasijā.

Šis auto tiks prezentēts precīzi 25 gadus pēc tam, kad “Prodrive” radīja savu pirmo Subaru rallija automašīnu – Impreza WRC97. Togad leģendārais Kolins Makrejs tikai par vienu punktu zaudēja Tomijam Makinenam un čempionātā palika otrais, savukārt mašīna bija gana laba, lai izcīnītu pasaules čempionu titulu ražotāju vērtējumā. “Prodrive” vadītājs Deivids Ričardss norāda, ka oriģinālā 22B versija ir ikoniskākais no visiem Subaru modeļiem un tā ir ārkārtīgi pieprasīta un reta.

P25 dizainu ir veidojis Pīters Stīvenss – tas pats cilvēks, kurš pirms vairāk nekā 25 gadiem strādāja arī pie 22B izstrādes. Jaunās mašīnas tehnisko izstrādi pārraudzīja Deivids Lapvorts, kurš arī bija iesaistīts oriģinālajā projektā. Mašīna plašākai publikai tiks izrādīta jūnijā, Gudvudas ātruma festivālā.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma