Reklāma

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā – britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru dosies ceļā no magnētiskā Ziemeļpola, šķērsos visu Amerikas kontinentu, pārcelsies uz Antarktīdu un pēc tam dosies uz Dienvidpolu.

Nissan šo apraksta kā pasaulē pirmo elektroauto ekspedīciju, savukārt Remzijs ar komandu, izmantojot “Ariya e-4ORCE” versiju, veiks vairāk nekā 27 tūkstošus kilometru. Ceļojuma laikā tiks šķērsota Ziemeļamerika, Centrālamerika un arī Dienvidamerika, braucienam pārceļoties uz neviesmīlīgāko no visiem kontinentiem – Antarktīdu.

Reģiona īpatnības kā arī dažādas klimatiskās joslas nozīmē gan ekstremālas temperatūras, gan arī sarežģītu apvidu. Tā kā asfaltēti ceļi lielākajā brauciena posmā nav pārāk izplatīti, tad veiktas modifikācijas, lai auto tiktu galā ar bezceļu apstākļiem – pastiprināta balstiekārta, kā arī auto aprīkots ar speciālām riepām. Remziju ceļojumā pavadīs vēl viens tieši tāds pats auto, kas pildīs atbalsta funkcijas.

Nissan gan papūlējušies izskaidrot, kur un kā šis auto tiks lādēts, atrodoties Arktikā, braucot pa sasaluša okeāna virsmu. Vai kur lādēties Antarktīdā. Skaidrs, ka kaut kāds plāns ir, bet kāds tieši, tas netiek atklāts. Teorētiski auto ar vienu uzlādi var nobraukt ap 400 kilometriem, bet tas ir ideālos apstākļos. Šeit tādi būs reti. Remzijs uzsver, ka viņa mērķis ir apliecināt elektroauto spējas arī skarbākajās pasaules vietās – gan ārkārtīgi aukstajos planētas polos, gan arī karstajos, mitrajos Amazones džungļos. Brauciens sāksies nākamā gada martā.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jēkabs
25.05.2022 13:27

Jau Long Way Up bija redzams, ka aukstā laikā un ārpus vienotā elektrotīkla ar uzlādi ir diezgan švaki. Varbūt šie ceļotāji kaut ko būs izdomājuši citādāk. Katrā gadījumā – lai veicas!

Biteme
25.05.2022 13:38

Kā lādēs tālāk no tīkla? Dīzeļgenerators. Nobrauks, saprotams. Ceļojums un ikdiena gan ir pilnīgi atšķirīgi braukšanas paradumi.

Krotow
25.05.2022 16:01

Līdz brauks visurgājējs ar dīzeļģeneratoru un soļarkas cisternu piekabē.

Reklāma