Reklāma

Mercedes elektriskajai G-klasei sagatavojis īpaši ietilpīgas baterijas

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka sadarbībā ar uzņēmumu “Sila” izstrādātas jaunas, īpaši ietilpīgas baterijas gaidāmajai Mercedes G-klasei, kas pie klientiem nonāks pēc dažiem gadiem. Šīm baterijām izmantota “Sila” izstrādāta silīcija anoda tehnoloģija.

Autoražotājs norāda, ka šī bateriju paka, visticamāk, būs nopērkama par papildus samaksu un būs pieejama elektriskās G-klases “Extended Range” versijā. Mercedes apgalvo, ka šo bateriju energoietilpība ir labākā klasē – energoietilpība esot par 20-40% lielāka nekā līdzīgām baterijām, kas šobrīd komerciāli pieejamas.

Mercedes uzsver, ka šī bateriju tehnoloģija ļaus ievērojami palielināt nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi, vienlaikus baterijām netērējot vairāk vietas. Pašas baterijas iecerēts ražot, izmantojot no atjaunojamiem resursiem iegūtu enerģiju. Tiek prognozēts, ka “Sila” gada laikā spēs saražot pietiekami daudz anoda materiālu baterijām, lai aprīkotu 100 līdz 500 tūkstošus mašīnu, taču lielā amplitūda skaidrojama ar atšķirībām bateriju šūnu uzbūvē un dizainā. Abi uzņēmumi apgalvo, ka šīs baterijas mašīnās nonāks ap 2025. gadu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma