Reklāma

Mercedes izziņo ekskluzīvu “Mythos” apakšzīmolu

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Vācu autoražotājs Mercedes izziņojis jaunu “Mythos” apakšzīmolu, kas tiks izmantots, lai radītu retas, ekskluzīvas mašīnas. Šis zīmols ir daļa no Mercedes centieniem palielināt savu dārgāko modeļu pārdošanas apjomus – autoražotāja plāns paredz, ka 2026. gadā top modeļu pārdošanas apjoms pieaugs par 60%, salīdzinot ar 2019. gadu.

Jaunais zīmols tika izziņots pasākumā, kur vācu autoražotājs iepazīstināja ar ilgtermiņa stratēģiskajiem plāniem. “Mythos” zīmols tiks izmantots mašīnām, kas saražotas ierobežotā skaitā – tie būs īpaša izlaiduma auto, kas paredzēti “entuziastiskākajiem Mercedes kolekcionāriem”.

Mercedes publicētais attēls liecina, ka pirmais “Mythos” zīmola auto būs ar nolaižamu jumtu, bet par pamatu izmantots Mercedes AMG SL modelis. Šim auto būs jākonkurē ar Aston Martin, Ferrari un McLaren veikumu šajā segmentā. “Mythos” būs visaugstāk stāvošais zīmols Mercedes portfolio, aizvirzoties priekšā pat Maybach.

“Lielākā daļa luksusauto ražotāju savu piedāvājumu veido ap vienu vai diviem ikoniskiem modeļiem. Mums Mercedes ir tā laime, ka mums ir vairāki ikoniski modeļi un produkti, kas iesniedzas luksusklases piedāvājumā, tostarp AMG un Maybach zīmoli. Mēs saskatām lielisku iespēju paplašināt sava piedāvājuma augšdaļu, klientiem piedāvājot vēl vairāk fascinējošu produktu,” stāsta Mercedes vadītājs Ola Kaleniuss.

Līdzīgi kā citi autoražotāji, arī Mercedes pēdējā laikā par prioritāti izvirzījuši savu dārgāko modeļu ražošanu, lai palielinātu ieņēmumus un peļņu. Vācu autoražotājs, tāpat kā visi citi, turpina cīnīties ar pusvadītāju deficītu pasaulē.

Mercedes piedāvājums turpmāk tiks iedalīts trīs izteikti nodalāmās daļās, autoražotājam cenšoties spert soli uz augšu un savās mašīnās piedāvājot vēl vairāk luksusa. Mercedes samazinās savu piedāvājumu tieši lētāko modeļu segmentā, taču tie auto, kas paliks, būs aprīkoti ar daudz labākām tehnoloģijām nekā līdz šim.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma