Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes izziņo ekskluzīvu “Mythos” apakšzīmolu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes izziņojis jaunu “Mythos” apakšzīmolu, kas tiks izmantots, lai radītu retas, ekskluzīvas mašīnas. Šis zīmols ir daļa no Mercedes centieniem palielināt savu dārgāko modeļu pārdošanas apjomus – autoražotāja plāns paredz, ka 2026. gadā top modeļu pārdošanas apjoms pieaugs par 60%, salīdzinot ar 2019. gadu.

    Jaunais zīmols tika izziņots pasākumā, kur vācu autoražotājs iepazīstināja ar ilgtermiņa stratēģiskajiem plāniem. “Mythos” zīmols tiks izmantots mašīnām, kas saražotas ierobežotā skaitā – tie būs īpaša izlaiduma auto, kas paredzēti “entuziastiskākajiem Mercedes kolekcionāriem”.

    Reklāma

    Mercedes publicētais attēls liecina, ka pirmais “Mythos” zīmola auto būs ar nolaižamu jumtu, bet par pamatu izmantots Mercedes AMG SL modelis. Šim auto būs jākonkurē ar Aston Martin, Ferrari un McLaren veikumu šajā segmentā. “Mythos” būs visaugstāk stāvošais zīmols Mercedes portfolio, aizvirzoties priekšā pat Maybach.

    “Lielākā daļa luksusauto ražotāju savu piedāvājumu veido ap vienu vai diviem ikoniskiem modeļiem. Mums Mercedes ir tā laime, ka mums ir vairāki ikoniski modeļi un produkti, kas iesniedzas luksusklases piedāvājumā, tostarp AMG un Maybach zīmoli. Mēs saskatām lielisku iespēju paplašināt sava piedāvājuma augšdaļu, klientiem piedāvājot vēl vairāk fascinējošu produktu,” stāsta Mercedes vadītājs Ola Kaleniuss.

    Līdzīgi kā citi autoražotāji, arī Mercedes pēdējā laikā par prioritāti izvirzījuši savu dārgāko modeļu ražošanu, lai palielinātu ieņēmumus un peļņu. Vācu autoražotājs, tāpat kā visi citi, turpina cīnīties ar pusvadītāju deficītu pasaulē.

    Mercedes piedāvājums turpmāk tiks iedalīts trīs izteikti nodalāmās daļās, autoražotājam cenšoties spert soli uz augšu un savās mašīnās piedāvājot vēl vairāk luksusa. Mercedes samazinās savu piedāvājumu tieši lētāko modeļu segmentā, taču tie auto, kas paliks, būs aprīkoti ar daudz labākām tehnoloģijām nekā līdz šim.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma