Reklāma

Arī Renault apsver iespēju atdalīt savu elektroauto biznesu

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Francūžu autoražotājs Renault paziņojis par plāniem atdalīt savu elektroauto biznesu no pārējā uzņēmuma, veidojot apakšzīmolu. Tas varētu notikt jau nākamgad, Renault tādā veidā cenšoties panākt tādus konkurentus kā Tesla un Volkswagen.

Renault uzskata, ka šādā veidā izdotos piesaistīt aptuveni 10 tūkstošus jaunu darbinieku jau nākamgad, savukārt jaunā apakšuzņēmuma biznesa modeli plānots veidot, ņemot vērā elektroauto tirgus specifiku. Elektroauto attīstību un ražošanu ir plānots paturēt Francijā, savukārt citas Renault biznesa daļas varētu pārcelt uz citām valstīm.

Autoražotājs līdz 2030. gadam plāno pilnībā pāriet tikai uz elektroauto, turklāt Francijas valsij pieder 15% Renault daļu, tāpēc elektroauto izstrādes un ražošanas saglabāšana Francijā ir lieta, par kuru nemaz nav vērts diskutēt. Baumas par šādu ideju sāka cirkulēt jau aprīlī, kad Renault vadītājs Luka de Meo šādu plānu piedāvāja biznesa analītiķiem. Pagaidām gan līdz galam nav zināms, ko Renault iecerējuši darīt.

Līdzīgu soli, nodalot elektroauto biznesu no parastajām mašīnām ar iekšdedzes dzinēju, iepriekš spēra Ford – elektriskās Ford mašīnas plānots izstrādāt “Ford Model e” pārraudzībā, savukārt parastās benzīna un dīzeļa mašīnas attīstīs “Ford Blue”. Šādu ideju apsver arī citi autoražotāji.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma