Reklāma

Pagājuši tieši pieci gadi, kopš “Carguru” Rīgā ienesa vēl ko nebijušu – auto koplietošanas iespējas

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Šodien, 12. maijā, liela diena auto koplietošanas jomā Latvijā. Pirmais Latvijas auto koplietošanas pakalpojumu sniedzējs “Carguru” svin savu piecu gadu jubileju. Tas vienlaikus kalpo kā atskaites punkts auto koplietošanas jeb īstermiņa auto nomas pakalpojumu ienākšanai Latvijā, kad 2017. gada 12. maijā Rīgas ielās parādījās pirmās 12 “Carguru” automašīnas.

Šajā laikā ievērojami audzis un attīstījies gan pats “Carguru”, gan visa auto koplietošanas nozare Rīgā un Latvijā, tai kļūstot par nozīmīgu mobilitātes sastāvdaļu. Teju uz katra stūra redzami šie auto, ko piedāvā nu jau vairāki koplietošanas pakalpojumu sniedzēji.

Piecos gados “Carguru” savu autoparku izaudzējis līdz 200 spēkratiem, no kuriem lielāko daļu sastāda klientu iecienītās un populārās “Toyota”, “Nissan”, “Volkswagen” markas automašīnas. Pieaugot klientu skaitam, arī pašiem jāaug līdzi, tāpēc uzņēmums līdz gada beigām plāno dubultot savu autoparku, piedāvājot vēl plašāku transportlīdzekļu klāstu gan privātiem klientiem, gan uzņēmumiem.

Par “Carguru” straujo izaugsmi norāda arī tas, ka uzņēmuma lietotnē šobrīd reģistrējušies ap 80 000 lietotāju. Jaunākie dati liecina, ka šī gada 1. ceturksnī braucienu skaits pieaudzis par 38%, salīdzinot ar to pašu periodu pērn. Taču kopumā šo piecu gadu pastāvēšanas laikā veikti 15 miljoni braucienu ar “Carguru” koplietošanas auto. Savukārt vidēji mēnesī Rīgā tiek reģistrēti ap 25 000 braucienu.

“Carguru” dibinātājs Vladimirs Reskājs uzsver, ka dalīšanās ekonomika ir populāra visā Eiropā un ārpus tās, un pārvietošanās brīvība, brīvība no saistībām esot galvenais automobiļu koplietošanā.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars
12.05.2022 15:21

Labprāt atbalstītu vietējos uzņēmējus, bet neesmu ar mieru viņus avansēt un iesaldēt savus līdzekļus. Šo pakalpojumu kopumā izmantoju reti. Šīs firmas auto tuvumā reti kad ir pieejami, un brīdī, kad man tas bija visvairāk vajadzīgs, tas ‘aizgāja gar degunu’, jo bija jāčakarējas ar priekšapmaksas darījumu, kā rezultātā pēc tam jāizmanto pārcenotie taksometru pakalpojumi. Paldies un uz redzēšanos! Konkurentu piedāvājums ir pievilcīgāks un pieejamāks. Vienkārši viedoklis.

Rihards
13.05.2022 07:33
Reply to  Kaspars

Par to priekšapmaksu es piekrītu, ka varētu būt ne pārak forši. Bet mani tas personīgi neskar.
Par konkurentu piedavājumu- kuru tieši :) Elektriskās Zojas, kas ir tik maz, ka principā viņu nav un šobrīd jau jūk ārā braucot? Vai bites, kas sūc naudu no tevis par katru sīkumu, attiecīgi vienādi braucieni ir jūtami dārgāki nekā ar carguru?

Kaspars
13.05.2022 09:08
Reply to  Rihards

Kā jau minēju, šo pakalpojumu izmantoju samērā reti, līdz ar to man svarīgāks ir serviss (auto tuvumā un lietojams uzreiz), nevis cena, kas savukārt svarīgāka ir bieži braucošajiem. Kādreiz bites bija lētākas, tagad laikam vairs tā nav, neesmu pat pētījis.

Skābene
13.05.2022 09:23
Reply to  Kaspars

Kāda priekšapmaksa? Kaut kā neesmu pamanījis darbības principu atšķirību no CityBee. Cenas gan Carguru ir labākas kā CityBee, bet CityBee ir lielāka flote un vairāk apdzīvotu vietu, kur pieejams pakalpojums. Carguru tik pa Rīgu un Jūrmalu lietojams.

Kaspars
13.05.2022 11:51
Reply to  Kaspars

Es ar nesaprotu par kādu priekšapmaksu ir runa..
Ņem – brauc, pēc tam novelk no kartes vajadzīgo summu

Rihards
13.05.2022 12:41
Reply to  Kaspars

Ja esi iesācējs, tad jābūt 10 gurukoniem kontā. Ja ir vismaz otrais bonusu līmenis, tad neko nevajag. Tas vairāk attiecas uz jaunajiem lieotājiem.

Reklāma