Pirmais Latvijas auto koplietošanas pakalpojumu sniedzējs CARGURU martā ir palielinājis autoparku, iegādājoties 9 jaunas automašīnas: 4 jaunus Yaris Hybrid un 5 jaunus Auris Hybrid. Kopumā CARGURU lietotājiem šobrīd jau pieejamas 30 automašīnas. Uzņēmums sācis darbu pie investora piesaistes, lai šogad attīstītu pakalpojuma sniegšanu jaunā līmenī.
Autoparka papildinājums ļāvis arī paplašināt CARGURU auto koplietošanas stāvvietu skaitu darbības zonās Rīgā. Šobrīd, papildus autostāvvietām Rīgas centra rajonā un populārāko tirdzniecības centru tuvumā, ir izvietotas 10 jaunas nomas beigšanas zonas mikrorajonos – Āgenskalnā, Purvciemā, Mežciemā, Ziepniekkalnā un VEF rajonā. Vēlamies atzīmēt, ka ikviens CARGURU lietotājs ir aicināts nākt klājā ar saviem ieteikumiem par jaunam zonām nomas pabeigšanai.
CARGURU nepārtraukti uzlabo arī lietotnes darba kvalitāti un stabilitāti. Nesen ir pievienota jauna opcija: ceļš/distance līdz rezervētajai mašīnai un tajā patērētais laika posms, kas sniedz pārskatu par laiku, kāds būs nepieciešams, lai nokļūtu līdz rezervētajam automašīnai un ātrāko maršrutu līdz tam.
2018.gadā ir plānots būtiski palielināt autoparku un pakalpojuma darbības zonu, turpināt uzlabot servisa kvalitāti un ieviest jaunas lietotnes funkcijas. Uzņēmums turpinās virzīties uz savu mērķi – auto 5 minūšu laikā jebkurā vietā Rīgā.
CARGURU idejas autors Vladimirs Reskājs: “Iepriekšējā gadā mums bija lielisks starts – priecājamies, ka Latvijas iedzīvotāji ir aktīvi auto koplietošanas pakalpojuma lietotāji un tas guvis strauju popularitāti. Pieprasījums pēc pakalpojuma turpina pieaugt, tādēļ līdz gada beigām nepieciešams būtiski palielināt automašīnu skaitu un vēl vairāk paplašināt darbības zonu, lai pakalpojums būtu ērti pieejamas arvien plašākā Rīgas teritorijā, īpaši Rīgas mikrorajonos. Šī iemesla dēļ pašlaik aktīvi meklējam investoru, ar kura palīdzību plānojam attīstīties daudz ātrāk.”
Visas CARGURU automašīnas nodrošinājis partneris WESS Motors. Toyota automašīnas aprīkotas ar automātisko pārnesumkārbu, klimata kontroles sistēmu un atpakaļskata parkošanās kameru, bet jaunās 5 Auris Hybrid automašīnas ir lielākas, sniedz paaugstinātu komforta sajūtu un ir aprīkoti ar drošības sistēmu, kas nolasa ceļazīmes, brīdina, ja tiek izbraukts no savas joslas. Visos automobiļos ir iespēja pieslēgt savu viedtālruni, izmantojot Bluetooth, un runāt pa iekšējo brīvroku sistēmu vai klausīties savu iecienīto mūziku. Automobilī ir arī USB savienotājs mobilo ierīču pieslēgšanai un uzlādei, kā arī bērnu sēdeklīšu stiprinājuma sistēma.
mēģinu atrast scenāriju, kad šis būtu lētāk par taksi… vai auto nomu nomas kantorī.
1. vienas dinas ceļojums uz Kuldīgu (piemēram) izmaksās 91 eiro,
2. aizbraukt uz pāris stundām no centra uz Alfu – 15 eiro – apmēram takša cena. Taksis tevi ved no/līdz mājām.
Bet nopietni – kādi ir saprātīgie scenāriji, kad šis kļūst izdevīgs?
Varu palīdzēt atrast! Strādāju blakus TC Spice, bet dzīvoju Ziepniekkalnā, uz Vienības gatves, netālu no lielās Maximas, biznesa centrs ‘Unity’ un McDonalds (kas nu kuram tuvāks). Darba dienu vakaros, lai nokļūtu mājās, braucot ar sabiedrisko transportu (piemēram, 44. autobusu), man ir nepieciešamas ~30-40 minūtes, turklāt pēc šī 40 minūšu brauciena vēl ir jāiet ~10 minūtes ar kājām. Otra alternatīva ir divu transportu izmantošana, bet tas nozīmē aizbraukt līdz Bērnu slimnīcai un pie Bērnu slimnīcas diezgan ilgi gaidīt 27. trolejbusu, kurš regulāri kavē sastrēgumu dēļ un ir pārbāzts aktīvajās stundās. Brauciens šādā gadījumā izmaksā EUR 1.15, bet ja nebūtu Rīdzinieka karte,… Read more »
Pāris piebildes – par divīti nevarēs aizbraukt ar taksometru no Spices līdz Vienības gatves Maximai, tā tas bija domāts.
Runājot par izmaksām:
* Pirmkārt, manuprāt, ir vērts samaksāt par eiro vairāk, lai mājās būtu arī kādas 20 minūtes ātrāk un brauciens būtu komfortabls;
* Otrkārt, ir izdevies abos virzienos par šo braucienu samaksāt arī ~ pusotru eiro. Šādos gadījumos neredzu jēgu maksāt par RS pakalpojumiem.
paldies par saprātīgu skaidrojumu. Šis, protams, strādā pie nosacījuma, ka auto točkas ir +/- blakus darbam/mājām
Viens no galvenajiem plusiem ir tas, ka mašīnu paņem uz “sitienu”, vajag brauc (protams, ja mašīnas ir pieejamas). Pamēģini paņemt auto nomu tajā pašā dienā. Kādas tad būs cenas.
Protams, nevar salīdzināt ar auto nomas cenām, ja brauciens ir rezervēts laicīgi.
Es pats izmantoju tādu pašu sistēmu Londonā, Zipcar.
Ne jau bieži, bet savas reizes ir nepieciešams.
Diezgan bieži aizbraucu pakaļ paziņām, ģimenei utt pretī uz lidostu. Tas mans piemērs.
Bet tā jā, taksis ir ļoti tuvu cenas ziņā. Bet ja patīk pašam braukt, tad tas arī ir par labu tādām auto nomām.
jā, lidostas megapilsētās ir baigā problēma. man Rīgā pie durvīm autobusa pietura – 20 minūtes un esi lidostā. pirms 10 gadiem samērā īsā laika perjodā kādas 20x lidinājos šurpu/turpu uz Londonu – transports bija vnk gemorojs, it sevišķi visi agrie/vēlie rianaira reisi. nezinu, vai kas ir mainījies pa šiem gadiem. Var jau lidot caur helsinkiem vai kopenhāgenu uz Hītrovu un tad kā baltais cilvēks tālāk…
Man Stansteda ir daudz tuvāk nekā Hītrova. Tā kā Ryanair ir man draugs.
Bet turpinot par tām autonomām, tad Londonā Zipcar ir divu veidu sistēmas. Ir tā pati laika metode, kas ir tikai kādu gadu un lēnām cenšas ieviest vairāk un vairāk Londonas rajonos. Bet tā ir pamatā otra, ka ir speciāla vieta mašīnai, kur paņemt/nolikt
Tā ir lētāka aptuveni stundā 5-7£ pret 12£.
Arī man līdz šim nebija izdevies atrast scenāriju kad CarGuru būtu izdevīgāks par Taxify. Tavs aprakstītais gadījums tiešām ļauj nedaudz ietaupīt ar CarGuru, bet tomēr tas ir ļoti specifisks ar vairākām neērtībām, piemēram: 1. Braucot sastrēgumu laikā un negaidot līdz 18:40 CarGuru cena jau tuvināsies Taxify cenai, līdz ar to daudziem tas neder; 2. Ļoti padomātu vai nebūtu ar mieru nedaudz piemaksāt un braukt ar Taxify, kas mani aizvestu līdz mājām, nevis nāktos vēl soļot 15 min no parkinga uz mājām; 3. Padomātu ari vai nebūtu gatavs nedaudz piemaksāt, lai pašam nav jāstūrē (uzņemoties pašrisku par auto apskādēšanu) un laiku… Read more »
1. Rēķini, ka sastrēgumu laikā dārgāks nebūs tikai Carguru – arī ar Taxify braukt sastrēgumu laikā būs dārgāk. 2. Jā un nē. Kādreiz ir nepieciešams pēc darba ieiet Maximā (zinu – slikti, vajadzētu boikotēt) lai, piemēram, nopirktu pārtiku vakariņām. Tad ir ļoti izdevīgi atstāt turpat blakus pie ‘Unity’ Carguru mašīnu un aizsoļot līdz mājām ar kājām, jo likt taksim gaidīt pie veikala un tad vēl vest mājās to pasākumu krietni sadārdzinās. Par to iešanu – jā, protams, ir foršāk, ka aizved līdz mājām, bet autoparka palielināšanas un veiksmīgas biznesa attīstības gadījumā nevar izslēgt, ka vēlāk Carguru, iespējams, piedāvās savas mašīnas… Read more »
Ko lai saka – vēlu CarGuru vairāk tādu cilvēku kā Tu, kas spēj atrast pielietojumu un, galvenais, arī ikdienā lieto CarGuru servisu! :) Gribas, lai CarGuru viss izdodas, neskatoties uz manu skepsi! :)
Pats regulāri braukāju ar savu auto un transporta pakalpojumus izmantoju tikai pāris reizes mēnesī! Tā kā CarGuru ideja simpatizē, katru reizi pirms saukt taksi vai kāpt tramvajā es apsveru CarGuru, bet diemžēl nekad vēl nav sanācis tā, ka apsverot visus plusus un mīnusus CarGuru būtu izdevīgāk nekā Taxify vai sabiedriskais.
Noteikti iesaku tev pamēģināt – pabraukt ar jaunajiem Auris ir baigais kaifs.
Čaļi, jūs nezinājāt ka CARGURU piedāvā tarifu ar 0 EUR pašrisku?
Nebrauc viens, bet paķer līdz vēl 3 kolēģus un tad jau dalot uz 4, sanāk pa lēto! :D
Par to dienas ceļojumu uz Kuldīgu – kā tieši tev sanāca 91 eiro? Toyota Yaris 24h max.noma ir 44.99 eur. Šajā summā ir iekļauti 100km. Līdz Kuldīgai ir 150km, kas nozīmē papildus maksu par 200 virsnormas kilometriem. Līdz ar to, tīrā matemātika ir: 44.99 + 200 x 0.15 = 74.99 eur Ja ņemam vērā, ka degviela ir iekļauta cenā, tad salīdzinot ar auto nomu sanāk, ka mašīnas izmaksas uz diennakti ir ~50 eur (tas aprēķināts ņemot vērā, ka arī nomas auto būtu jālej degviela un 300km pie ~6 litru patēriņa un 1.25€ benzīna cenas izmaksā ~23€). Un par 50€ atrast… Read more »
OK, DRUSKU PĀRRĒĶINĀJOS, KOPŠ BĒRNĪBAS BIJA PALICIS ATMIŅĀ, KA KULDĪGA IR 167.
auris pro – 55+30=85
ātri iegūglēju, ko man piedāvā
36+ degvielai max 20?
1. Auris ir vairāk Golf, kā Polo konkurents. 2. Ja gribi salīdzināt “Pro” servisu, tad izvēlies arī savam Polo pilno, nevis CDW apdrošināšanu. Ak jā, tā tavā norādītajā uzņēmumā maksā tikai +42€ dienā. Attiecīgi, kopējā nomas maksa uzlec jau uz 76€. 3. Ja tomēr izvēlies neņemt pilno apdrošināšanu, tad rēķinies ar 600-900€ rezervāciju savā kredītkartē (atkarībā no kompānijas un automašīnas). Kuru atcels nevis nākamajā dienā, bet pēc 2-3 nedēļām. 4. Automašīnas vari iznomāt tikai konkrētās Rīgas vietās, konkrētos biroja darba laikos. 5. Visa nomas procesa nokārtošana aizņems, kā minimums, pusstundu. 6. Ja izdomāsi, ka gribi braukt šodien vai rīt, jeb… Read more »
Un ceļš līdz lidostai? Tāda cena ir tikai lidostā Rīga šobrīd skatoties.
Tajā brīdī, kad TAXI sāks maksāt nodokļus, Carguru konceptam būtu jābūt krietni ja ne izdevīgākam, tad rentablākam. Skaidrs, ka ar TAXI izbraukājot pus Rīgu par pāris eirikiem, diez vai liela daļa no samaksātā aiziet Socnodoklī utt.
pilnīgi piekrītu.
Vai es pareizi saprotui, ka stāvvieta ir iekļauta nomas maksā un var parkoties pat vecrīgā?
Ja tā, tad viennozīmīgi no ziepčika braukt uz centru ar Carguru ir izdevīgi, ļoti izdevīgi, ja vecrīgā pavada ilgāk par 2 stundām! :D
Jā, ir iekļauta. Dienas laikā tie ir 2 centi minūtē, naktī – 1 cents minūtē. Respektīvi, atstāt Carguru auto uz stundu Vecrīgā (vai jebkur citur centrā) izmaksās maksimums EUR 1.20, kas ir krietni lētāk, nekā atstājot savu personīgo auto A zonā vai vispār Vecrīgas zonā.
Ideāli, aizbrauc no Ziepčika, piemēram uz Izglītības ministriju uz kādu svarīgu sanāksmi, noparkojies pie durvīm R zonā un dodies uz sanāksmi kā baltais cilvēks!
Vot tā ir ģēla! To es saprotu. Lēti, ērti un izdevīgi!
toč ģēla! vnk ģeniāli, īpaši Vecrīgā. Jābrauc uz Galeriju Centrs šopingā!
Paskatieties, kas ir šī kantora īpašnieki. Šāds bizness nevar pastāvēt, ja nav bezmaksas stāvēšana Rīgā. Kas to var dabūt – protams, tikai SC pietuvinātie. Ja gribat pildīt SC kabatas – lūdzu, jūsu brīva izvēle…
Nu, kas ir šī kantora īpašnieki?
Kaķu puiša drauģeļi
nu vot… visu sabojāji…
Un ko tagad, nebraukis arī ar tramvaju, jo pildās SC kabatas, nedzersi ūdeni un neiesi dušā, tualetē ūdeni arī nenorausi, jo SC kontrolē Rīgas ūdeni!?
Paskaties sīkāk, Ivar, cilvēks no SC izstājās, jo saprata, ka nav vērts un pēc tam pievienojās Latvijas attīstībai, kurā arī tagad nedarbojas… konspirators atradies.
Pilniigi muljkjiigs pakalpojums muljkjiigiem cilveekiem. Reklaamraksti nepaliidzees nonaakt pelnoshaa stadijaa nevienam nelogjiskam biznesa centienam.
OK, rants rantam, bet tagad plašāk izskaidro un ar matemātiskiem aprēķiniem pamato kāpēc šāds pakalpojums ir muļķīgs. Te tomēr nav Delfi, kur varētu pietikt ar šāda līmeņa komentāru.
Zini, ja tev liekas, ka tu barojies no kkaadiem ziņu portāliem, kur zombē cilvēku psihi ar baumām un nevajadzīgām statistikām, tas tevi nepadara gudrāku par vidusskolnieku, drīzāk otrādi.
Ja portālam ir samaksāts par šāda raksta ievietošanu, tad skaidrs, ka komentāros būs ”fani”, kas atbalstīs un spirināsies pret citiem, šeit to arī lieliski parādi. Tērē tālāk savu enerģiju un laiku, cenšoties parādīt savu ”virtuālo intelektu”. Es komentēju kā vēlos un ja nepatīk, dzēs komentārus, neesi savus komentāru noteikumus publiskojis nekur, ja esi, publisko. Skaistu dienu un patiešām padomā kā virzi savu enerģiju.
nepsiho.manuprāt, komentāros pietiekami atspoguļoti visi plusi un mīnusi. pat aprēķini. Tu tak ar savu artavu vari sniegt ar matemātisku analīzi.
Muļķīt, Kristaps pelna naudu, par kādu vel sūda enerģiju Tu te gvelz?
šitais jau paliek interesanti. varbūt tev ir kāda ideja, cik Kristaps ņem par vienu preses relīzi, nu tā aptuveni, pluss/mīnuss?
Oi nezināšu gan, katrā ziņā kaut kāds “purniņu” apgrozījums šim blogam ir jānopelna, ar šādiem, vai savādākiem rakstiem. Galvenais, lai viss griežas, jo vairāk apmeklējumu blogam, jo tas ir vērtīgāks. Attiecīgi var vairāk paprasīt par reklāmām un preses relīzi.
nu kā tad tā… tik skaļi nobļāvies – domāju ka ir kādas aizdomas – cik apmēram :(
Domāju Tev pašam ir nojauta, cik :)
Nu, gudrinieki, cik mums prasīt par preses relīžu publicēšanu? :)
Nu beidz ākstīties Kristap, kas Tu pats nezini, kā pelnīt!?
Tu taču esi tas IT, vai kāds tur čalis. Turklāt, kā es varu zināt, cik Tev apmeklējumu šim itkā blogam, tas jau arī ir viens no galvenajiem atskaites punktiem.
Nē nu protams varam jau visi izlikties par muļķiem un domāt, ka Tev to naudiņu salavecītis atstiepj :)
Apskaties mūsu reklāmas piedāvājuma lapā un redzēsi kāds mums te apmeklējums.
P.S. Bet ja nopietni, tad par vienkāršu preses relīžu publicēšanu Kursorā principā nav jāmaksā.
Nav. Tāpēc arī jautāju verbālajiem ekspertiem.
Respektīvi, nespēj savu izteikumu pamatot ar jēgpilnu skaidrojumu? Vāji, vāji! :)
Vimba, padalies, lūdzu, kāds ir Tavs bizness – kādu kompāniju esi radījis, kas ir pelnoša un sniedz Tev gandarījumu?
Pats izmantoju CARGURU pakalpojumus ikdienā un esmu ļoti apmierināts – ērta pieeja automašīnai, atvieglo daudzas pārvietošanās problēmas un izmaksas ir ļoti ok. Esmu pats arī runājis ar uzņēmuma īpašnieku, progresīvi domājošs cilvēks.
Stop! Nu būs gana! Nevajag mainīt nikus kā zeķes, lai te komentāros reklamētu šo uzņēmumu. Pamanīšu vēl vienu šādu komentāru, aizvākšu visu šodien sadrukāto.
Šodien izmēģināju, nebija laika gaidīt taxi un mašīna bija tuvu. Man viss patika. Kas attiecas uz galpunktiem, tad žēl, ka nav lidosta Rīga. Man vienmēr ir zināma problēma čakarēties ar savu mašīnu.
‘Lidosta’ ir lux zona, kur dabūt kādu atļauju, tad tev jabūt pietuvinatai personai no kuras var kādu kāpostu noraut vai vajadzīgajā brīdī izmantot ‘ atceries – es tev izkārtoju atļauju, tagad ir laiks tev palīdzet…’
Tak NEKAS nav veidots lai cilvēkam būtu ērti, viss tiek būvets tikai lai varētu noraut kāpostu. Tas Rīgas šķūnis vispār ir kaut kas amizants…