CARGURU palielina autoparku un paplašina darbības zonas mikrorajonos

46

Pirmais Latvijas auto koplietošanas pakalpojumu sniedzējs CARGURU martā ir palielinājis autoparku, iegādājoties 9 jaunas automašīnas: 4 jaunus Yaris Hybrid un 5 jaunus Auris Hybrid. Kopumā CARGURU lietotājiem šobrīd jau pieejamas 30 automašīnas. Uzņēmums sācis darbu pie investora piesaistes, lai šogad attīstītu pakalpojuma sniegšanu jaunā līmenī.

Autoparka papildinājums ļāvis arī paplašināt CARGURU auto koplietošanas stāvvietu skaitu darbības zonās Rīgā. Šobrīd, papildus autostāvvietām Rīgas centra rajonā un populārāko tirdzniecības centru tuvumā, ir izvietotas 10 jaunas nomas beigšanas zonas mikrorajonos – Āgenskalnā, Purvciemā, Mežciemā, Ziepniekkalnā un VEF rajonā. Vēlamies atzīmēt, ka ikviens CARGURU lietotājs ir aicināts nākt klājā ar saviem ieteikumiem par jaunam zonām nomas pabeigšanai.

CARGURU nepārtraukti uzlabo arī lietotnes darba kvalitāti un stabilitāti. Nesen ir pievienota jauna opcija: ceļš/distance līdz rezervētajai mašīnai un tajā patērētais laika posms, kas sniedz pārskatu par laiku, kāds būs nepieciešams, lai nokļūtu līdz rezervētajam automašīnai un ātrāko maršrutu līdz tam.

2018.gadā ir plānots būtiski palielināt autoparku un pakalpojuma darbības zonu, turpināt uzlabot servisa kvalitāti un ieviest jaunas lietotnes funkcijas. Uzņēmums turpinās virzīties uz savu mērķi – auto 5 minūšu laikā jebkurā vietā Rīgā.

CARGURU idejas autors Vladimirs Reskājs: “Iepriekšējā gadā mums bija lielisks starts – priecājamies, ka Latvijas iedzīvotāji ir aktīvi auto koplietošanas pakalpojuma lietotāji un tas guvis strauju popularitāti. Pieprasījums pēc pakalpojuma turpina pieaugt, tādēļ līdz gada beigām nepieciešams būtiski palielināt automašīnu skaitu un vēl vairāk paplašināt darbības zonu, lai pakalpojums būtu ērti pieejamas arvien plašākā Rīgas teritorijā, īpaši Rīgas mikrorajonos. Šī iemesla dēļ pašlaik aktīvi meklējam investoru, ar kura palīdzību plānojam attīstīties daudz ātrāk.”

Visas CARGURU automašīnas nodrošinājis partneris WESS Motors. Toyota automašīnas aprīkotas ar automātisko pārnesumkārbu, klimata kontroles sistēmu un atpakaļskata parkošanās kameru, bet jaunās 5 Auris Hybrid automašīnas ir lielākas, sniedz paaugstinātu komforta sajūtu un ir aprīkoti ar drošības sistēmu, kas nolasa ceļazīmes, brīdina, ja tiek izbraukts no savas joslas. Visos automobiļos ir iespēja pieslēgt savu viedtālruni, izmantojot Bluetooth, un runāt pa iekšējo brīvroku sistēmu vai klausīties savu iecienīto mūziku. Automobilī ir arī USB savienotājs mobilo ierīču pieslēgšanai un uzlādei, kā arī bērnu sēdeklīšu stiprinājuma sistēma.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

  • Lapsinieks

    mēģinu atrast scenāriju, kad šis būtu lētāk par taksi… vai auto nomu nomas kantorī.
    1. vienas dinas ceļojums uz Kuldīgu (piemēram) izmaksās 91 eiro,
    2. aizbraukt uz pāris stundām no centra uz Alfu – 15 eiro – apmēram takša cena. Taksis tevi ved no/līdz mājām.

    Bet nopietni – kādi ir saprātīgie scenāriji, kad šis kļūst izdevīgs?

    • Krish

      Varu palīdzēt atrast!

      Strādāju blakus TC Spice, bet dzīvoju Ziepniekkalnā, uz Vienības gatves, netālu no lielās Maximas, biznesa centrs ‘Unity’ un McDonalds (kas nu kuram tuvāks).

      Darba dienu vakaros, lai nokļūtu mājās, braucot ar sabiedrisko transportu (piemēram, 44. autobusu), man ir nepieciešamas ~30-40 minūtes, turklāt pēc šī 40 minūšu brauciena vēl ir jāiet ~10 minūtes ar kājām. Otra alternatīva ir divu transportu izmantošana, bet tas nozīmē aizbraukt līdz Bērnu slimnīcai un pie Bērnu slimnīcas diezgan ilgi gaidīt 27. trolejbusu, kurš regulāri kavē sastrēgumu dēļ un ir pārbāzts aktīvajās stundās. Brauciens šādā gadījumā izmaksā EUR 1.15, bet ja nebūtu Rīdzinieka karte, tad divu transportu izmantošana izmaksātu EUR 2.30.

      Alternatīva iepriekšējā rindkopā rakstītajam? Paņemt pie Spices Carguru mašīnu, aizbraukt pa Kārļa Ulmaņa gatvi līdz Vienības gatvei, tālāk Vienības gatvē atstāt Carguru automašīnu pie jau iepriekš minētā biznesa centra ‘Unity’ un aizsoļot mājās ar kājām, kas prasa max. 15 minūtes. Carguru izmaksas, braucot ap 18.40, kad sastrēgumi uz Ulmaņa gatves jau ir pierimuši, būs aptuveni EUR 2.10, jo brauciens prasīs 10 minūtes un par minūti būs jāmaksā 21 cents. Par divīt aizbraukt līdz Maximai nevarēs, tici man.

      Ir vēl daži scenāriji, kuros esmu konstatējis, ka Carguru ir lētāka alternatīva taksometram, bet šobrīd neizjūtu nepieciešamību skaidrot :)

      • Krish

        Pāris piebildes – par divīti nevarēs aizbraukt ar taksometru no Spices līdz Vienības gatves Maximai, tā tas bija domāts.

        Runājot par izmaksām:
        * Pirmkārt, manuprāt, ir vērts samaksāt par eiro vairāk, lai mājās būtu arī kādas 20 minūtes ātrāk un brauciens būtu komfortabls;
        * Otrkārt, ir izdevies abos virzienos par šo braucienu samaksāt arī ~ pusotru eiro. Šādos gadījumos neredzu jēgu maksāt par RS pakalpojumiem.

      • Lapsinieks

        paldies par saprātīgu skaidrojumu. Šis, protams, strādā pie nosacījuma, ka auto točkas ir +/- blakus darbam/mājām

      • REALAIS

        Viens no galvenajiem plusiem ir tas, ka mašīnu paņem uz “sitienu”, vajag brauc (protams, ja mašīnas ir pieejamas). Pamēģini paņemt auto nomu tajā pašā dienā. Kādas tad būs cenas.
        Protams, nevar salīdzināt ar auto nomas cenām, ja brauciens ir rezervēts laicīgi.

        Es pats izmantoju tādu pašu sistēmu Londonā, Zipcar.
        Ne jau bieži, bet savas reizes ir nepieciešams.
        Diezgan bieži aizbraucu pakaļ paziņām, ģimenei utt pretī uz lidostu. Tas mans piemērs.

        Bet tā jā, taksis ir ļoti tuvu cenas ziņā. Bet ja patīk pašam braukt, tad tas arī ir par labu tādām auto nomām.

      • Lapsinieks

        jā, lidostas megapilsētās ir baigā problēma. man Rīgā pie durvīm autobusa pietura – 20 minūtes un esi lidostā. pirms 10 gadiem samērā īsā laika perjodā kādas 20x lidinājos šurpu/turpu uz Londonu – transports bija vnk gemorojs, it sevišķi visi agrie/vēlie rianaira reisi. nezinu, vai kas ir mainījies pa šiem gadiem. Var jau lidot caur helsinkiem vai kopenhāgenu uz Hītrovu un tad kā baltais cilvēks tālāk…

      • REALAIS

        Man Stansteda ir daudz tuvāk nekā Hītrova. Tā kā Ryanair ir man draugs.

        Bet turpinot par tām autonomām, tad Londonā Zipcar ir divu veidu sistēmas. Ir tā pati laika metode, kas ir tikai kādu gadu un lēnām cenšas ieviest vairāk un vairāk Londonas rajonos. Bet tā ir pamatā otra, ka ir speciāla vieta mašīnai, kur paņemt/nolikt
        Tā ir lētāka aptuveni stundā 5-7£ pret 12£.

      • YX

        Arī man līdz šim nebija izdevies atrast scenāriju kad CarGuru būtu izdevīgāks par Taxify. Tavs aprakstītais gadījums tiešām ļauj nedaudz ietaupīt ar CarGuru, bet tomēr tas ir ļoti specifisks ar vairākām neērtībām, piemēram:
        1. Braucot sastrēgumu laikā un negaidot līdz 18:40 CarGuru cena jau tuvināsies Taxify cenai, līdz ar to daudziem tas neder;
        2. Ļoti padomātu vai nebūtu ar mieru nedaudz piemaksāt un braukt ar Taxify, kas mani aizvestu līdz mājām, nevis nāktos vēl soļot 15 min no parkinga uz mājām;
        3. Padomātu ari vai nebūtu gatavs nedaudz piemaksāt, lai pašam nav jāstūrē (uzņemoties pašrisku par auto apskādēšanu) un laiku ceļā no darba uz mājām varu pavadīt kā lietderīgāk;
        4. Šobrīd arī CarGuru mašīnu piejamība ārpus Rīgas centra ir ļoti švaka, līdz ar to paļauties uz to, ka CarGuru mašīna būs pie Spices tad, kad esi gatavs doties mājās, nevar! (šis varbūt mainīsies laika gaitā).

        Līdz ar to, ņemot vērā tiešām retos gadījumus un apstākļus, kad CarGuru ir lētākā alternatīva, man nav ticības šī projekta ilgspējībai Rīgas ielās…

      • Krish

        1. Rēķini, ka sastrēgumu laikā dārgāks nebūs tikai Carguru – arī ar Taxify braukt sastrēgumu laikā būs dārgāk.

        2. Jā un nē. Kādreiz ir nepieciešams pēc darba ieiet Maximā (zinu – slikti, vajadzētu boikotēt) lai, piemēram, nopirktu pārtiku vakariņām. Tad ir ļoti izdevīgi atstāt turpat blakus pie ‘Unity’ Carguru mašīnu un aizsoļot līdz mājām ar kājām, jo likt taksim gaidīt pie veikala un tad vēl vest mājās to pasākumu krietni sadārdzinās. Par to iešanu – jā, protams, ir foršāk, ka aizved līdz mājām, bet autoparka palielināšanas un veiksmīgas biznesa attīstības gadījumā nevar izslēgt, ka vēlāk Carguru, iespējams, piedāvās savas mašīnas novietot dajebkur mikrorajonos, jau krietni tuvāk mājām. Man personīgi nav problēmu noiet tās 15 minūtes, jo:
        1) braucot ar sabiedrisko tāpat nāksies iet vai ilgi sēdēt pieturā;
        2) brauciens ar Taxify līdz durvīm beigu beigās jau vairs nebūs tikai nedaudz dārgāks – tur jau būs savi 5 EUR (esmu vairākkārt braucis un zem 5EUR iekļauties līdz šim nav izdevies), turklāt tas būs neieejot veikalā.

        3. Nezinu, man tīri labi patīk pašam stūrēt un, pieslēdzot telefonu pie mašīnas Bluetooth sistēmas, varu arī parunāties, ja nepieciešams. 10 minūšu brauciena laikā tāpat neko daudz lietderīgu izdarīt nevar paspēt. Par pašrisku gan – good point.

        4. Fair enough, bet aplauzties un secināt, ka mašīna nav pieejama, ir nācies ļoti reti.

        Tāpat arī dažreiz Carguru izmantoju no rīta, kad, piemēram, nepieciešams apmeklēt ‘Unity’, kur ir MFD veselības centrs Pārdaugava. Pēc ārsta apmeklējuma desmitos no rīta, kad satiksme vairs nav gandrīz vispār, ar Carguru esmu aizbraucis līdz Spicei 7 minūtēs, par to samaksājot aptuveni pusotru eiro, ne vairāk. Taxify minimālā maksa tomēr ir 2.50 :)

        Ja personai nav problēmu drusciņ pastaigāt, tad varu iztēloties vēl ļoti daudz scenāriju, kuros Carguru būs izdevīgāks par taksometra izmantošanu. Ja tomēr gribas no/līdz durvīm, tad, protams, tikai taksometrs.

      • YX

        Ko lai saka – vēlu CarGuru vairāk tādu cilvēku kā Tu, kas spēj atrast pielietojumu un, galvenais, arī ikdienā lieto CarGuru servisu! :) Gribas, lai CarGuru viss izdodas, neskatoties uz manu skepsi! :)

        Pats regulāri braukāju ar savu auto un transporta pakalpojumus izmantoju tikai pāris reizes mēnesī! Tā kā CarGuru ideja simpatizē, katru reizi pirms saukt taksi vai kāpt tramvajā es apsveru CarGuru, bet diemžēl nekad vēl nav sanācis tā, ka apsverot visus plusus un mīnusus CarGuru būtu izdevīgāk nekā Taxify vai sabiedriskais.

      • Mikaels

        Noteikti iesaku tev pamēģināt – pabraukt ar jaunajiem Auris ir baigais kaifs.

      • Mikaels

        Čaļi, jūs nezinājāt ka CARGURU piedāvā tarifu ar 0 EUR pašrisku?

      • Skābene

        Nebrauc viens, bet paķer līdz vēl 3 kolēģus un tad jau dalot uz 4, sanāk pa lēto! :D

    • Mārtiņš

      Par to dienas ceļojumu uz Kuldīgu – kā tieši tev sanāca 91 eiro?
      Toyota Yaris 24h max.noma ir 44.99 eur. Šajā summā ir iekļauti 100km. Līdz Kuldīgai ir 150km, kas nozīmē papildus maksu par 200 virsnormas kilometriem. Līdz ar to, tīrā matemātika ir:
      44.99 + 200 x 0.15 = 74.99 eur
      Ja ņemam vērā, ka degviela ir iekļauta cenā, tad salīdzinot ar auto nomu sanāk, ka mašīnas izmaksas uz diennakti ir ~50 eur (tas aprēķināts ņemot vērā, ka arī nomas auto būtu jālej degviela un 300km pie ~6 litru patēriņa un 1.25€ benzīna cenas izmaksā ~23€). Un par 50€ atrast auto nomu, kur bez lieka čakara un laika tērēšanas uz 24h izzīrēt jaunu auto, būtu diezgan sarežģīti.

      • Lapsinieks

        OK, DRUSKU PĀRRĒĶINĀJOS, KOPŠ BĒRNĪBAS BIJA PALICIS ATMIŅĀ, KA KULDĪGA IR 167.
        auris pro – 55+30=85

        ātri iegūglēju, ko man piedāvā https://uploads.disquscdn.com/images/6fa0456f810304395aa220d85d5f1721cd890fda6038f77642971cd1a3b7917a.png
        36+ degvielai max 20?

      • Mārtiņš

        1. Auris ir vairāk Golf, kā Polo konkurents.
        2. Ja gribi salīdzināt “Pro” servisu, tad izvēlies arī savam Polo pilno, nevis CDW apdrošināšanu. Ak jā, tā tavā norādītajā uzņēmumā maksā tikai +42€ dienā. Attiecīgi, kopējā nomas maksa uzlec jau uz 76€.
        3. Ja tomēr izvēlies neņemt pilno apdrošināšanu, tad rēķinies ar 600-900€ rezervāciju savā kredītkartē (atkarībā no kompānijas un automašīnas). Kuru atcels nevis nākamajā dienā, bet pēc 2-3 nedēļām.
        4. Automašīnas vari iznomāt tikai konkrētās Rīgas vietās, konkrētos biroja darba laikos.
        5. Visa nomas procesa nokārtošana aizņems, kā minimums, pusstundu.
        6. Ja izdomāsi, ka gribi braukt šodien vai rīt, jeb izbraukšanas laiks mainīsies, tad nomas cena jau noteikti vairs nebūs tāda, kā rezervējot vairākas dienas iepriekš.
        Ja mēs runājam par ilgermiņa nomu uz vairākām dienām, tad nenoliedzami izdevīgāk ir ņemt nomas auto. Bet “izskrējienam” vienas diennakts garumā ir ļoti jāpiedomā, vai tiešām tie, it kā, ietaupītie eiro ir tā čakara vērti.

      • REALAIS

        Un ceļš līdz lidostai? Tāda cena ir tikai lidostā Rīga šobrīd skatoties.

    • Ivars Tračums

      Tajā brīdī, kad TAXI sāks maksāt nodokļus, Carguru konceptam būtu jābūt krietni ja ne izdevīgākam, tad rentablākam. Skaidrs, ka ar TAXI izbraukājot pus Rīgu par pāris eirikiem, diez vai liela daļa no samaksātā aiziet Socnodoklī utt.

      • Lapsinieks

        pilnīgi piekrītu.

  • Skābene

    Vai es pareizi saprotui, ka stāvvieta ir iekļauta nomas maksā un var parkoties pat vecrīgā?
    Ja tā, tad viennozīmīgi no ziepčika braukt uz centru ar Carguru ir izdevīgi, ļoti izdevīgi, ja vecrīgā pavada ilgāk par 2 stundām! :D

    • Krish

      Jā, ir iekļauta. Dienas laikā tie ir 2 centi minūtē, naktī – 1 cents minūtē. Respektīvi, atstāt Carguru auto uz stundu Vecrīgā (vai jebkur citur centrā) izmaksās maksimums EUR 1.20, kas ir krietni lētāk, nekā atstājot savu personīgo auto A zonā vai vispār Vecrīgas zonā.

      • Skābene

        Ideāli, aizbrauc no Ziepčika, piemēram uz Izglītības ministriju uz kādu svarīgu sanāksmi, noparkojies pie durvīm R zonā un dodies uz sanāksmi kā baltais cilvēks!
        Vot tā ir ģēla! To es saprotu. Lēti, ērti un izdevīgi!

      • Lapsinieks

        toč ģēla! vnk ģeniāli, īpaši Vecrīgā. Jābrauc uz Galeriju Centrs šopingā!

  • Ivars

    Paskatieties, kas ir šī kantora īpašnieki. Šāds bizness nevar pastāvēt, ja nav bezmaksas stāvēšana Rīgā. Kas to var dabūt – protams, tikai SC pietuvinātie. Ja gribat pildīt SC kabatas – lūdzu, jūsu brīva izvēle…

    • Kristaps Skutelis

      Nu, kas ir šī kantora īpašnieki?

      • Ivars

        Kaķu puiša drauģeļi

      • Lapsinieks

        nu vot… visu sabojāji…

    • Skābene

      Un ko tagad, nebraukis arī ar tramvaju, jo pildās SC kabatas, nedzersi ūdeni un neiesi dušā, tualetē ūdeni arī nenorausi, jo SC kontrolē Rīgas ūdeni!?

    • Mikaels

      Paskaties sīkāk, Ivar, cilvēks no SC izstājās, jo saprata, ka nav vērts un pēc tam pievienojās Latvijas attīstībai, kurā arī tagad nedarbojas… konspirators atradies.

  • Vimba

    Pilniigi muljkjiigs pakalpojums muljkjiigiem cilveekiem. Reklaamraksti nepaliidzees nonaakt pelnoshaa stadijaa nevienam nelogjiskam biznesa centienam.

    • Kristaps Skutelis

      OK, rants rantam, bet tagad plašāk izskaidro un ar matemātiskiem aprēķiniem pamato kāpēc šāds pakalpojums ir muļķīgs. Te tomēr nav Delfi, kur varētu pietikt ar šāda līmeņa komentāru.

      • Vimba

        Zini, ja tev liekas, ka tu barojies no kkaadiem ziņu portāliem, kur zombē cilvēku psihi ar baumām un nevajadzīgām statistikām, tas tevi nepadara gudrāku par vidusskolnieku, drīzāk otrādi.
        Ja portālam ir samaksāts par šāda raksta ievietošanu, tad skaidrs, ka komentāros būs ”fani”, kas atbalstīs un spirināsies pret citiem, šeit to arī lieliski parādi. Tērē tālāk savu enerģiju un laiku, cenšoties parādīt savu ”virtuālo intelektu”. Es komentēju kā vēlos un ja nepatīk, dzēs komentārus, neesi savus komentāru noteikumus publiskojis nekur, ja esi, publisko. Skaistu dienu un patiešām padomā kā virzi savu enerģiju.

      • Lapsinieks

        nepsiho.manuprāt, komentāros pietiekami atspoguļoti visi plusi un mīnusi. pat aprēķini. Tu tak ar savu artavu vari sniegt ar matemātisku analīzi.

      • y

        Muļķīt, Kristaps pelna naudu, par kādu vel sūda enerģiju Tu te gvelz?

      • Lapsinieks

        šitais jau paliek interesanti. varbūt tev ir kāda ideja, cik Kristaps ņem par vienu preses relīzi, nu tā aptuveni, pluss/mīnuss?

      • y

        Oi nezināšu gan, katrā ziņā kaut kāds “purniņu” apgrozījums šim blogam ir jānopelna, ar šādiem, vai savādākiem rakstiem. Galvenais, lai viss griežas, jo vairāk apmeklējumu blogam, jo tas ir vērtīgāks. Attiecīgi var vairāk paprasīt par reklāmām un preses relīzi.

      • Lapsinieks

        nu kā tad tā… tik skaļi nobļāvies – domāju ka ir kādas aizdomas – cik apmēram :(

      • y

        Domāju Tev pašam ir nojauta, cik :)

      • Kristaps Skutelis

        Nu, gudrinieki, cik mums prasīt par preses relīžu publicēšanu? :)

      • y

        Nu beidz ākstīties Kristap, kas Tu pats nezini, kā pelnīt!?
        Tu taču esi tas IT, vai kāds tur čalis. Turklāt, kā es varu zināt, cik Tev apmeklējumu šim itkā blogam, tas jau arī ir viens no galvenajiem atskaites punktiem.
        Nē nu protams varam jau visi izlikties par muļķiem un domāt, ka Tev to naudiņu salavecītis atstiepj :)

      • Kristaps Skutelis

        Apskaties mūsu reklāmas piedāvājuma lapā un redzēsi kāds mums te apmeklējums.

        P.S. Bet ja nopietni, tad par vienkāršu preses relīžu publicēšanu Kursorā principā nav jāmaksā.

      • Lapsinieks

        Nav. Tāpēc arī jautāju verbālajiem ekspertiem.

      • Kristaps Skutelis

        Respektīvi, nespēj savu izteikumu pamatot ar jēgpilnu skaidrojumu? Vāji, vāji! :)

    • Janis Krukovskis

      Vimba, padalies, lūdzu, kāds ir Tavs bizness – kādu kompāniju esi radījis, kas ir pelnoša un sniedz Tev gandarījumu?

  • SarMess

    Pats izmantoju CARGURU pakalpojumus ikdienā un esmu ļoti apmierināts – ērta pieeja automašīnai, atvieglo daudzas pārvietošanās problēmas un izmaksas ir ļoti ok. Esmu pats arī runājis ar uzņēmuma īpašnieku, progresīvi domājošs cilvēks.

    • Kristaps Skutelis

      Stop! Nu būs gana! Nevajag mainīt nikus kā zeķes, lai te komentāros reklamētu šo uzņēmumu. Pamanīšu vēl vienu šādu komentāru, aizvākšu visu šodien sadrukāto.