Reklāma

Masks līdz 2028. gadam cer “Twitter” lietotāju skaitu pietuvināt miljardam

Jaunākie raksti

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

Montblanc Summit 3 – 1250 eiro vērts Wear OS 3.0 viedpulkstenis

Montblanc kopš Montblanc Summit 2 izlaišanas bija klusējis četrus gadus, bet nu izziņots Montblanc Summit 3 modelis ar Google...

Nākamajā ceturksnī sagaidāms SSD atmiņas produktu cenu kritums

Šajos inflācijas un globālās ekonomikas izaicinājuma laikos ir patīkami dzirdēt ziņas par to, ka kādu produktu cenas varētu kristies....

Viens no lielākajiem jautājumiem saistībā ar faktu, ka Īlons Masks iegādājies “Twitter” – kā šis sociālais tīkls mainīsies, kad oficiāli nonāks miljardiera rokās. Nesen rakstījām par Maska ierosinājumu no valdībām un uzņēmumiem iekasēt “Twitter” izmantošanas maksu. Taču šķiet tas nav bijis dienas kārtībā, kad Īlons iepazīstināja investorus ar savu redzējumu, kā “Twitter” zelt un plaukt, peldēties naudā un piesaistīt teju miljardu lietotāju.

“Twitter” aktīvo lietotāju skaits šī gada 1. ceturksnī sasniedza 229 miljonus. Masks investoriem atklājis, ka šo skaitli līdz 2025. gadam cer palielināt līdz 600 miljoniem. Savukārt līdz 2028. gadam tam būtu jāpietuvojas miljardam jeb 931 miljoniem. Jāsaka, ka tas ir diezgan ambiciozs plāns – nākamo sešu gadu laikā četrkāršot “Twitter” lietotāju skaitu. Kā to izdarīt?

Īlonam Maskam ir arī pāris idejas kabatā, kā cilvēkus pievilināt šim sociālajam tīklam. Viena no tām, par ko viņš ieminējās – pakalpojums “X”, ko izmantotu 104 miljoni abonentu. Īpaši plašāka informācija par šo produktu pagaidām nav, taču Masks devis mājienu, ka tas ļaus izmantot “Twitter” bez reklāmām.

Tāpat Masks uzskata, ka “Twitter” līdz 2028. gadam spēs pieckāršot savus gada ieņēmumus, sasniedzot 26,4 miljardus dolāru. Lai šo visai ambiciozo mērķi veiksmīgāk sasniegtu, viņš plāno dažādot “Twitter” ieņēmumu avotus. Šobrīd absolūti lielāko ieņēmumu daļu jeb 90% sastāda reklāmas. Tā kā Maskam reklāmas pašas par sevi nepatīk, viņš vēlas samazināt uzņēmuma atkarību no tām uz pusi un vairāk paļauties uz dažādiem “Twitter” abonementiem, piemēram, “Twitter Blue”.

Protams, pagaidām nav informācijas, kā “Tesla” un “SpaceX” vadītājs tuvāko sešu gadu laikā to visu spēs sasniegt, ņemot vērā, ka viņam jādomā arī par saviem pārējiem uzņēmumiem. Taču par to droši vien vairāk uzzināsim pēc pāris mēnešiem, kad Īlons Masks oficiāli iesēdīsies “Twitter” vadītāja krēslā.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elvis
09.05.2022 10:48

Tā kā Muska konta sekotāji ir 50% spama boti un kopš viņš sāka interesēties pat Twitter pirkšanu, viņam dienā nāca klāt ap 7milj sekotājiem. And guess what, lielākā daļa spama konti. Musks ir jau sen zināms ar spama armiju Twitterī un domāju, ka tas arī būs viņa veids kā sasniegs to 1Miljrd lietotājus.

Tā teikt, tāds riktīgs daiļdirsējs viņš ir un nekas vairāk :)

Reklāma