Reklāma

Masks rosina no valdībām un uzņēmumiem iekasēt “Twitter” izmantošanas maksu

Jaunākie raksti

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Paies vēl vairāki mēneši, līdz “Tesla”, “SpaceX” un citu kompāniju vadītājam Īlonam Maskam oficiāli piederēs mikroblogošanas vietne “Twitter”. Tomēr tas nemaz nav kavējis viņu aktīvi domāt, kādas pārmaiņas un jaunas funkcijas būtu ieviešamas platformā. Jaunākais no Maska ierosinājumiem ir piemērot “Twitter” izmantošanas maksu valdībām un korporācijām.

Viņš norādījis, ka “Twitter vienmēr būs bez maksas parastajiem lietotājiem, bet komerciāliem/valsts iestāžu lietotājiem varētu tikt piemērota neliela maksa”. Taču kā jau daudzi Maska izteikumi arī šis, ļoti iespējams, pie auglīga rezultāta nenonāks. Kaut vai tāpēc, ka tās ir lielas, salīdzinoši sarežģītas izmaiņas, kas liek uzdot daudz jautājumu, uz kuriem visiem droši vien pats Masks vēl atbildēt nevar.

Piemēram, uzņēmumu gadījumā liels nezināmais ir tas, vai visiem tiks piemērota vienādi liela “Twitter” izmantošanas maksa? Droši vien, ka nē, jo tas vienkārši nebūtu godīgi, ka, piemēram, “Coca-Cola” maksā tikpat, cik kaut kāds vietējais siera ražotājs. Pēc kā te skatīties – ieņēmumiem, sekotāju skaita “Twitter” vai kā cita? Tie ir tikai daži jautājumi, ar ko Maskam būs jātiek galā, ja šo ieceri vēlēsies īstenot. Lieki piebilst, ka par to, protams, daudzi lietotāji nebūs diez ko sajūsmā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma